Skocz do zawartości

Problemy po wymianie kolektora


Spalona Jarzeniówka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Auto to e61 530d 218 2004 rok.

Ostatnio wymieniali mi kolektor na żeliwny. Pierwszy dzień było ok aż nagle stanęła mi w lesie z prędkości 110. Aż do końca toczylem się na D bo skrzynia automat. Oczywiście laweta i powrotem. Okazało się że usunęła się kostka od listwy wysokiego ciśnienia. Ok naprawione. Ale wyskoczył im błąd abs i nie mogli sobie z tym poradzić. Nie działa abs i reszta systemów trakcji .święci się ręczny na czerwono abs i dsc. Jestem umówiony już z elektrykiem . Ale ok. Okazało się na drugi dzień że wydmuchalo uszczelkę między turbina i kolektorem i swist jest mocny, to też poprawimy.najgorsze jest to że auto straciło moc po 3000 tys obrotów. (Choć nie zawsze) pytanie czy możliwe że przez uszczelkę??? Dpf nowy.ma 6 miesiecy. Do tej pory miałem tylko błąd przepustnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Lepiej sprawdź kompem ile tam popiołu siedzi i jakie ciśnienia są.


W moim e61 w mautoczęści wypalali DPFa uruchamiająć z kompa na jakimś środku co się do DPF ładuje. Najpierw wymiana termostatów, bo bez odpowiedniej temperatury silnika i tak nie pójdzie, później, jak już osiągał odpowiedniątemperaturę, mimo usilnych prób nie byli w stanie, po konsultacjach wyszło, że nie ma szans na błędzie przepustnicy - uruchamia się na chwilę i przerywa proces nic nie wypalając - może to buczenie o którym mówisz. Po wymianie poszło bez problemu. (u mnie na trochę nowszym silniku 231KM)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.