Skocz do zawartości

Spalona Jarzeniówka

Zarejestrowani
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e61 530d 218hp 2004r

Osiągnięcia Spalona Jarzeniówka

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Ok jutro wjezdzam na podnosnik, da sie reka sprawdzić która strona? da sie wogóle ma być lekki luz? tego jeszcze nie przerabiałem
  2. Witam i przepraszam ale musze ten temat założyc bo nic nie znalazłem podobnego a problem mi juz siły odbiera. Do rzeczy mam e61 530d 218 koni automat 2004 rok dbam o nią jak tylko moge wymiany przeróznych rzeczy na czas a czasem nawet zapobiegawczo niepotrzebnie. Zawsze po nocy jak ruszam i około 50 km na godzine zaczyna sie telepanie autem(jakby koła podskakiwały) i stawiam ewidentnie na tylna czesc auta, po chwili to minie( po 3 kilometrach albo jak rozpędze szybko do 120 i przychamuje to tez spokój bedzie) i juz potem auto jak nowe nic nie szumi nic nie stuka nic nie drży nawet przez 500 km trasy ,jak zaparkuje gdzies na zakupach potem wracam to spokój, zawsze po nocy. to samo było na 3 zestawach kól wiec koła odpadają. Podpora wału? Łącznik wału? nawet jesli to by cały czas było a to znika po chwili. Poradzcie cos bo to naprawde checi wszystkie odbiera. Po cichu mysle czy to nie amortyzatory z tyłu takie figle płatają chociaz podczas jazdy zachowuja sie ok, mozliwe ze sa jakies sztywniejsze po nocy?
  3. Przepustnice da sie naprawić czy tylko wymiana?
  4. Wiem. Słyszałem o tym. Ale słyszę jak co jakiś czas się wypala bo tłumik buczy wtedy. Czyli jednak wypalanie się załącza.
  5. Witam. Auto to e61 530d 218 2004 rok. Ostatnio wymieniali mi kolektor na żeliwny. Pierwszy dzień było ok aż nagle stanęła mi w lesie z prędkości 110. Aż do końca toczylem się na D bo skrzynia automat. Oczywiście laweta i powrotem. Okazało się że usunęła się kostka od listwy wysokiego ciśnienia. Ok naprawione. Ale wyskoczył im błąd abs i nie mogli sobie z tym poradzić. Nie działa abs i reszta systemów trakcji .święci się ręczny na czerwono abs i dsc. Jestem umówiony już z elektrykiem . Ale ok. Okazało się na drugi dzień że wydmuchalo uszczelkę między turbina i kolektorem i swist jest mocny, to też poprawimy.najgorsze jest to że auto straciło moc po 3000 tys obrotów. (Choć nie zawsze) pytanie czy możliwe że przez uszczelkę??? Dpf nowy.ma 6 miesiecy. Do tej pory miałem tylko błąd przepustnicy
  6. OK. Kupuje orginal. Czy wystarczy tylko podpiąć nowy czy trzeba programować?
  7. Witam w mojej e61 530d padła przepływka. Nówka Bosch prawie 600 zł. Znajomy ma nową delphi bo kupował do swojej ale nie zakładał bo to było co innego. Chce za nią 150 zł. Pytanie czy te delphi jest coś warte czy nie ryzykować i dawać oryginał. Dziękuję za każde odpowiedzi.
  8. Nic nie buja. Wręcz przeciwnie jest auto bardziej "pewne" oczywiście wszystko w granicach rozsądku. Jedynie co mnie drażni to dziurawe drogi. Mam alusy 19 w dodatku
  9. Ja też nie mam i nigdy nie miałem kabla a to już moja druga beemka. Ja wszystko robię sam. A jak trzeba podpiąć to jadę do znajomego bo ma sprzęt. Tak więc moje auto i robię z nim co chce. Tymbardziej że już jestem napewno jej ostatnim właścicielem przed zlomowaniem. Bo jest to auto szwedzkie, jest dieslem i ma więcej niż 13 lat.
  10. Też tak można. Ale po co ktoś ma płacić cwaniakom którzy biorą za usługę 15 razy więcej niż warta jest operacja. Dla mnie zajęło to 45 minut. 2 strony. Koszt wszystkiego to jeden redbull bo sobie wypiłem wtedy akurat. Można? Można.
  11. Skąd od razu takie wrogie nastawienie?? Poprostu wyjaśniłem to naprawdę jasno. Wejdź pod auto i popatrz na czujnik. Jeżeli obciazysz auto to cięgno które jest przymocowane do wahacza popchnie drugie cięgno które jest przymocowane do czujnika i wdedy czujnik daje sygnał żeby kompresor podpompowal trochę. Wymontuj czujnik a wszystko zrozumiesz. Przypuśćmy że twój czujnik patrząc poziomo zamontowany jest na godzinie 15 to zrób tak żeby był na godzinie 13 i wtedy auto opadnie. Zamontuj na godzinie 18 to podniesiesz go bardzo mocno.
  12. Witam. jak ktos by się zastanawiał nad obniżeniem e61 to niech weźmie mój patent. Czytałem, że jakieś grzebanie w systemie itp itp.. pfff Przód oczywiście sprężyny a tył oszukałem ja na czujnikach poziomu. Zdejmujemy czujniki , mają przykręconą do siebię taką blaszkę . I wtedy musimy jeden z dwóch otworów w tej blaszce rozwiercic ( jak popatrzycie i dojdziecie do wniosku jak to działa to będziecie wiedzieć który) potem srubka z powrotem plus większa podkładka i regulujemy auto jak chcemy. Wpadłem na ten patent jak miałem to co ma wiele e61(opadający prawy tył) wtedy podniosłem ją na czujniku. A tydzień temu zrobiłem glebę. Pięknie opadła i trzyma poziom. Mam nadzieje że pomogłem. Pozdro
  13. Jeżeli coś wydaje nam się głupie ale działa to nie jest głupie :)
  14. Witam. Od samego początku po zakupie wiedziałem że kolektor jest pekniety. Smród spalin dawał się we znaki. Nie usmiechalo mi się wyciągać kolektora i pakować żeliwny więc pomyślałem że nie zaszkodzi poeksperymenyowac. Kupiłem klej do stali do 1000 stopni Celsjusza z siatką w zestawie. Oczyscilem pęknięcie acetonem i nakładem stopniowo klej. Juz minęło 2 tygodnie i jest spokój. Nic nie śmierdzi. Jak myślicie czy to tylko kwestia czasu jak pęknie czy jest możliwość że będzie działać?
  15. Nie pomyślałem żeby fotki porobić. Właśnie nie jestem teraz pewien co bardziej pomogło gąbka w oponach czy nad nadkolami. :roll: Ale nadkola warto zrobić bo one biorą na klate największy hałas z opon
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.