Skocz do zawartości

M4 LCi by tymsoon


tymsoon

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć i czołem !



Po dieselku e92 335d, przyszedł czas na coś trochę mocniejszego, początkowo miało być e92 M3, V8 kusiło strasznie, jednak decydując się na kolejne auto chciałem coś nowszego, i świeższego wiec zapadła decyzja o M4.

Miała być używana, ale połowa obecnych auta na portalach to samochody z USA, a nie bardzo uśmiecha mi się bulić tyle kasy za auto które było rozbite.. Tak wiem, mogłem Sobie sam sprowadzić, sam naprawić itd, ale nie chciałem i jak narazie nie chcę się w to bawić.. inne auta natomiast nie odpowiadały moim oczekiwaniom a bo to czerwona skóra, a bo coś modzone, więc zdecydowałem się na nową .... :norty:


Sorry za foty, nie są profesjonalne, ale jeszcze nie miałem czasu zrobić fajnych zdjęć, a jak już mam czas to jest ciemno :D

Na weekendzie może coś podrzucę :8)


7f6129e0475a.jpg

03d648291cbf.jpg


Specyfikacja :



Lakier i tapicerka

B39 szary mineralny met

X3SW Pełna skóra Merino czarny


Wyposażenie standardowe


2PA Śruby zabezpieczające

2VB Czujnik ciśnienia powietrza w oponach

2VC Zestaw naprawczy do opon

302 System alarmowy

423 Dywaniki welurowe

428 Trójkąt ostrzegawczy

431 Lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie

490 Elektryczna regulacja szerokości oparcia

493 Pakiet dodatkowych schowków

4AEPodłokietnik z przodu, przesuwany

502 Spryskiwacze reflektorów

508 Czujniki parkowania z tyłu i z przodu

521 Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą

534 Klimatyzacja automatyczna

544 Regulator prędkości z funkcją hamowania

552 Adaptacyjne reflektory diodowe

563 Pakiet dodatkowego oświetlenia

5AC Asystent stwaieł drogowych

5DA Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej z przodu

609 System nawigacyjny Professional

610 Wyświetlacz BMW Head-Up

6AC Intelligent Emergency Calling (Inteligentne Połączenie Alarmowe)

6AE Teleservices

6AK ConnectedDrive Services ( Usługi ConnectedDrive)

775 Podsufitka Individual w kolorze antracytowym


Wyposażenie opcjonalne


248 Ogrzewanie kierownicy

2MK 7-biegowa skrzynia z podwójnym sprzęgłem M Drivelogic

322 Dostęp komfortowy

3AG Kamera cofania

420 Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne

430 Pakiet dodatkowych funkcji lusterek

459 Elektryczna regulacja foteli przednich z pamięcią ustawień fotela kierowcy

494 Ogrzewanie foteli przednich

575 Dodatkowe gniazdo/gniazda 12V

5AL Active Protection, system bezpieczeństwa

5AS Systemy asystujące kierowcę

5DL Kamera Surround View

6AM Real Time Traffic Information

6AP Remote Services (Usługi Zdalne)

6NW Telefonia komfortowa z ładowaniem bezprzewodowym

6WD WLAN Hotspot

7MN M Competition Paket

2CQ 20" M Light alloy wheels Star-spoke style 666 M, forged with mixed tyres, black

2VF Adaptacyjne zawieszenie sportowe M

4GQ M seat belts

4WL Listwy wewnetrzne Carbon z listwa akcentowa czarny chrom

688 Zestaw HiFi Harman Kardon Surround Sound

760 Obramowania BMW Individual Shadow Line czarne na wysoki połysk

7M9 BMW Individual Shadow Line o rozszerzonym zakresie

7MA Pakiet Competition

8A1 Polska wersja językowa

8AT Polska instrukcja obsługi

8TH Otrzeżenie o ograniczeniach prędkosci Speed Limit Info

7NH Pakiet serwisowy Service Inclusive - 5 lat / 100.000 km

7CG Pakiet Repair Inclusive - 3 lata/100.000km


Aktualnie jest zimowy setup M V-spoke style 641 M na lato czekają Star-spoke style 666 M.

Narazie nie planuje żadnych modów, wydech competition brzmi pięknie, ale nie słyszałem go jeszcze w górnych partiach bo narazie spokojnie autko docieramy, myślę, że jak się trochę wypali to będzie jeszcze lepiej, jeśli będzie za cicho, będziemy coś dumać :D :D W sobotę mam pierwszy serwis po docieraniu, wymiana oleju itp, wiec może trochę lepiej poznam się autem, bo jak na razie jeżdżę do max 5 tyś obrotów.. po okresie docierania, postaram się opisać subiektywną opinię o M4 :)


Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na forum ktoś miał na magnesach tablicę (magnesy zamontowane od wewnętrznej strony zderzaka). Testował i nie odpadała. W galerii jakiegoś E90 był ten patent opisany.
Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Samochód piękny, pozazdrościć :cool2:

Co nowe to piękne, mnie niestety nie stać dlatego zadowoliłem się sprowadzonym ze USA.

Życzę szerokości, może kiedyś się spotkamy na drodzę.

Edytowane przez czerwony330d

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu nowego i pięknego auta.

Wyposażenie super, a zwłaszcza pakiet Competition, gdzie z felgami 666M będzie miazga.

Życzę bezpiecznego i bezawaryjnego użytkowania M4 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Panowie !


Swoją drogą, byłem tak podjarany, że dopiero dzisiaj zobaczyłem, że nie ma podajnika pasów :duh: trochę to słabe..

a czy ktoś z was ma / miał applecar play ? występowało tylko w USA ? da się to jakoś wykupić ? zaprogramować ? czy jest to zbędny gadżet ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Panowie !


Swoją drogą, byłem tak podjarany, że dopiero dzisiaj zobaczyłem, że nie ma podajnika pasów :duh: trochę to słabe..

a czy ktoś z was ma / miał applecar play ? występowało tylko w USA ? da się to jakoś wykupić ? zaprogramować ? czy jest to zbędny gadżet ?

Dokładnie nie ma podajników ale najlepsze jest to że jako tako da się kupić podajniki do M4 ale nie wiem jak to wygląda z montażem, co do apllecar play to mam to u Siebie ale na razie Ci nie pomogę bo auto w naprawie.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Niezła przesiadka z 335d na M4 :) Dwa inne światy.

Auto już dotarte :?: Jak wrażenia :?:

Dorzuć jeszcze kilka zdjęć i środkiem też się pochwal :cool2:

 

ojj tak to prawda, chodź zasięg z 335d :cry2: tęsknię za tym, i już nawet nie chodzi tu o kasę, ale czasem to wkurww jak trzeba tankować co 1h3 godziny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raz - dwa razy do roku jeżdżę do Francji, tym razem padło na styczeń, autem jeżdżę na codzień więc to baaaaaaaaaaaardzo dobra okazja do opisania M4 jako daily car..

Auto odebrałem 12 grudnia dzisiaj jest 14 styczeń a mam zrobione ponad 9200 km, u nas z pogodą będzie raczej już coraz gorzej więc na dniach pucuję autko, i garażowanie.. nie wiem jak długo wytrzymam, okaże się :D

Postaram się opisać subiektywne odczucia z jazdy, były autostrady, były nacjonalki, wioski, góry, serpentyny, dobra i zła pogoda, deszcz, śnieg i słońce ! jedyne czego brakowało do 100% testu to toru, chodź górskie drogi można by było do tego zaliczyć. ( chciałem pojechać na nurburgring, ale przemyślałem to dość poważnie, i wybiorę się tam jednak latem, przy lepszej pogodzie i letnich oponach )

Zaczynając od najważniejszego aspektu podczas podróży czyli wygody.. niebiańskie są te fotele !!!! Myślałem, że umęczę się gorzej jak konie w zakopanem, a tu .. niespodzianka, zero bólu pleców, fotele idealnie przylegają do ciała, ale za to po dłuuugich km kark napierd... niemiłosiernie z powodu braku "normalnego" zagłówka, chodź da się to jakoś uśmierzyć regulowaniem fotela. Jak na typowo sportowe auto, jakość podróżowania jest na bardzo wysokim poziomie, w ustawianiach komfortowych jedzie się lekko, płynnie, zawieszenie bardzo fajnie wybiera nierówności, wewnątrz jest bardzo cicho, przejechałem 2000 km na strzała, i nie wysiadłem zmęczony, wielkie plusy, systemy od zmiany pasów, ostrzeżenia o kolizji, i pieszych działają na wzorowo, w moim przypadku nie pozwalało to na sen za kierownicą, chodź auto nie trzyma się jednego pasa a jedynie wibruje kierowcą, wrażenia jak najbardziej pozytywne. Kolejna sprawa spalanie, prędkości przelotowe 140-170 km/h sporadycznie powyżej 230 km/h na landach 120 km/h max, no i łącznie ok. 200 km bardzo górzystego rejonu z dość mocnym wykorzystaniem potencjału M4 wyszło 11.3 na komputerze, faktur jeszcze nie liczyłem dokładnie, ale coś takiego by wychodziło. Przy dobrym upalaniu zbiornik wystarcza na 1.5 godziny :D Normalna jazda to ok 400-450km na zbiorniku. Po górskich suchych drogach, przy słońcu i ok + 12 C, mimo zimowych opon, ( niezbyt szerokich 255 ) trzymało sie drogi bardzo dobrze, chodź spotkałem się z podsterownością, nie odważyłem się wyłączyć kontroli trakcji, więc mogło to mieć wpływ, inaczej uciekałby tył a nie przód :D Ustawienia wszystko na sport +, kiera super ciężka, zawias super twardy, 100 % mocy do wykorzystania, czuć było mocne przeciążenia w środku, a auto nadal jechało jak po sznurku, wspaniałe uczucie, chodź wykorzystałem potencjały auta w może 20 %, to byłem już nieźle spocony :D Przy śniegu i podjazdach pod górę było ciężko, ale kontrola trakcji nie pozwala na strach, przy minimalnym uślizgu pomarańczowa koleżanka z niemiec daje o Sobie znać. Przy deszczowej pogodzie trzeba uważać, bo praktycznie przy każdych prędkościach auto potrafi zgubić trakcję, ale jak już wcześniej pisałem, ten moment nie jest mocno wyczuwalny przy " wspomagaczach ".Następne duże zaskoczenie, bagażnik jest ogromny, w dwie osoby zapakowaliśmy sie bez problemu, i zostało jeszcze miejsce, pewnie gdybym jechał z dziewczyną nie było by już tak fajnie :norty: Przy autostradowej jeździe adaptacyjne ledy wariowały, zaczęło mnie to już wkurw.. na samym początku więc wyłączyłem ten durny automat.. wydaję mi się, że to tylko do użytku na krajowych drogach, lub totalnych zadupiach. Skrzynia biegów jest zaje biscie szybka wtedy kiedy trzeba, a i bardzo łagodna kiedy chce się jechać spokojnie, te tryby to wyboru.. piękna sprawa. Dźwięk competition wbrew informacji w internetach jak dla mnie super super super ! bulgotanie, strzały z wydechu przy odpuszczeniu gazu.. no brawo !! Na youtubach brzmi to słabo.. więc domyślam się, że to stąd te opinie o "biednym" wydechu w M4, moim zdaniem nie ma na co narzekać !!! O dziwno nikt ( tfuuu ! ) jeszcze się nie przyczepił za brak blachy z przodu. Te oryginalne przyciemniane szyby mogłyby być ciemniejsze, wiec na lato wpadnie smoła z tyłu, a przód jeszcze przemyślę. Niby drobiazg ale fajny temat z gratisową siatką w bagażniku, taki banał, a czasem jakąś pierdołę można zamocować, i naparzać bokiem bez żadnych odgłosów z bagażnika, ktoś to dobrze przemyślał :lol: No i jak dla mnie imitacja V8... to całkiem spoko sprawa ! Myślałem, że będzie to durne, bezsensowne, słabe ze strony niemieckich inżynierów, ale dźwięk od zawsze miał sprawiać wrażenie auta mocnego z charakterem, tak, żeby się chciało zupełnie bez celu spalać drogie paliwo, i tupać mocniej niż Yeomen Warders, no i moim zdaniem udało im się, nie wiem jak to by wyglądało bez tej imitacji, ale chyba nawet nie chcę się przekonywać, co by nie popsuć Sobie przyjemności z jazdy. Oczywiście, wsiadanie i wysiadanie to porażka, ale nie bądźmy drobiazgowi, bo co mają powiedzieć użytkownicy mclarena albo lambo ? Z czasem będę się starał opisywać wszystkie negatywne strony M4, bo jak na razie to jest ich niewiele ale wynika to z fascynacji, z czasem się raczej zmieni :roll:

a z ciekawostek, zaraz po kupnie machałem nogą pod bagażnikiem z nadzieją, ze się otworzy, niestety nie otworzył się, po jakimś czasie spotykam się ze znajomymi, i kolega pyta czy mam ta opcję, pewnym głosem mówię NIE ! i myślę, przecież sprawdzałem, a poza tym po ch88j w M4 taka opcja ? no i kolega otworzył bagażnik nogą.. od tamtej pory tylko w ten sposób otwieram bagażnik, żeby nie ujobać kierownicy.. może ktoś zna jeszcze jakieś ciekawe opcje ? nie jestem gadżeciarzem, a gdy czasem pomyślę, że pobawiłbym się idrivem to idę do auta i jeżdżę na sport+ słuchając jak Helga siedzi w bagażniku i robi popkorn :dance:


wrzucam kilka fotek z podróży i środka : P.S Ekran dotykowy, bardzo ciężko utrzymać w czystości gdy się go używa , nie to żebym był syfiarzem :nienie:


b02e1c00c5cd.jpg

d6960cd7d91c.jpg

fe91bec13e8c.jpg

91be215cd5ba.jpg

f329872fd73b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super opis. Było co poczytać , ciekawe jakie ja będę miał przemyślenia po pierwszej dłuższej jeździe :-)


Co do wydechu to zgadzam się, brzmi rewelacyjnie, jest głośny i robi popcorn :twisted:


Pierwsze co robie po odplaniu na zimnym to przełączam na sport+ i otwieram klapy , sąsiedzi muszą mnie nienawidzić :mrgreen:


Auto bez blach wygląda rewelacyjnie :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny opis, przyjemnie było poczytać :cool2:

Ciekawy jestem czy w M4 był aktywny tempomat.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaję mi się, że nie było, bo w sumie po co, idea była taka, żeby to M4 zawsze była przed a nie za :D :D jooke, nie wiem czy montowali, ale nie widziałem nigdzie w necie, nawet w konf chyba nie było. Wylukałem, że nie ma podajnika pasów ale za to w plastiku "rączce" od odchylania fotela, jest specjalne miejsce na pas, ułatwia to życie, nie trzeba sięgać daleko :cool2: po przez połącznie bluetooth auata z telefonem nie wiem czemu gra mi chyba tylko prawa strona, wy też tak macie ? przez kabel działa dobrze, a bth tylko tak jakby prawa strona . Lusterka przez to, że mają taką piękną linię, przepuszczają wodę prosto na szybę, i w czasie opadów srogiego deszczu, ciężko coś dostrzec bo szyba cała ulupana, drobnostka, ale pasowało by się do czegoś przyczepić :norty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna jest co tu mówić, bez przedniej rejestracji wygląda agresywnie! Gratuluje! :cool2:

Nie mogę się doczekać wiosny jak będzie na 666 :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje m4, fajnie ze jest taka bardziej daily niz poprzednie v8 m3 bo tak jak mowisz mozna zrobic na baku 250km przy upalaniu ale i ze 600 wlokac sie w trasie

Planujesz podnosic moc czy zostajesz przy serii ? Delikatny wirusek z boxa by jej nie zaszkodzil :)

Przeskok z 335d duzy :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje m4, fajnie ze jest taka bardziej daily niz poprzednie v8 m3 bo tak jak mowisz mozna zrobic na baku 250km przy upalaniu ale i ze 600 wlokac sie w trasie

Planujesz podnosic moc czy zostajesz przy serii ? Delikatny wirusek z boxa by jej nie zaszkodzil :)

Przeskok z 335d duzy :cool2:

Jak zwykle Jacek myśli tylko o wirusku :lol:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje m4, fajnie ze jest taka bardziej daily niz poprzednie v8 m3 bo tak jak mowisz mozna zrobic na baku 250km przy upalaniu ale i ze 600 wlokac sie w trasie

Planujesz podnosic moc czy zostajesz przy serii ? Delikatny wirusek z boxa by jej nie zaszkodzil :)

Przeskok z 335d duzy :cool2:

 

Dziękuje :cool2:


Zostaje przy serii, zdecydowanie nie widzę potrzeby, żeby podnosić moc której i tak się nie wykorzystuje na naszych drogach, a na torze nie wiem czy wykorzystam 50% możliwości tego potwora, także jak zacznę upalać na torach i będzie za mało to wtedy będę myślał, ale ja raczej nie jestem specjalistą i zwolennikiem dragów a wręcz przeciwnie lubię szybko, ciasno i z ciągłymi kontrami, także tej mocy chyba nigdy nie zabraknie :twisted:

Widziałem, słyszałem i oglądałem m4 po 550 hp + ale po co ? jak dla mnie wyniki 100-200 się jakoś bardzo nie liczą a w sportowym aucie takim jak ten bardziej liczy się to jak on jedzie w zakrętach, przynajmniej dla mnie, także mody jakie wejdą na wiosnę to tylko i wyłącznie wizualne ale na to przyjdzie jeszcze czas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany takie pytanie z dupy trochę, ale wolę się upewnić, nie wiem dlaczego ale tylne opony dość mocno się wyząbkowały :roll: nie bardzo chce mi się kupować nowe gumy skoro te też są prawie "nowe" mają lekko ponad miesiąc, mięsa też jest sporo, ale zrobiły się kierunkowe :duh: i ślizgają się na tyle mocno, że zaczyna mnie to irytować, więc pytanie :

lewy tył na prawy przód, prawy tył na lewy przód ? Pytanie też czy i jak głośno będzie, i jak to wpłynie na bezpieczeństwo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niee no bez przesady, gdyby były inne rozmiary to bym się nawet nie zastanawiał tylko kupił nowe gumy :wink:

teraz są :

przód : 255/35R19 96V Continental Winter Contact TS830P

tył : 255/35R19 96V Continental Winter Contact TS830P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.