Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jak w temacie. Padl mi motor w moim autku. Nie ukrywam, ze 1.6 to dramat jesli chodzi o osiagi i chcialbym cos konkretnego. Przynajmniej te 9 do setki. Co robic? Swap, jesli tak to na jaki motor (nie wiem ktore sa udane i z ktorymi roboty duzo nie bedzie w modyfikacjach np. instalacji itd) a moze jednak sprzedaz i kupno innego z wiekszym silnikiem. Na swapa mam okolo 2.000 zl. Jednoczesnie chcialbym aby nie palilo mi to 15/100. Dzieki z gory za odp. Aha... jezdze na gazie i przewiduje rowniez montarz tej instalacji (motronic) w przyszlym aucie lub silniku.[/code]
Opublikowano
Stawiasz dosyć wygórowane warunki. Chcesz mieć wiecej mocy a małe spalanie - zapomnij o 320 lub 325 , realnie patrzac poniżej 15 litrów cieżko zejsc. Zresztą ze strony technicznej przekładka z 4 cylindrów na 6 jest droga. Pozostaje zamontować tylko 1.8 Poszukaj "szukajką" takze na forum głównym w mechanice - trochę o tym było.
Opublikowano
Polecam silnik m20b20 , jest to jednostka 6-cio cylindrowa,bierze 11l po miescie przy normalnej jezdzie,gazu do 15 l-wiecej mi sie nie zdazylo,posiadam taki motor w jednej ze swoich e30 i nie nazekam,posiadam równierz czesci do tych modeli,miedzy innymi taki silnik z osprzetem.TEL.604 271 167.Pozdrawiam serdecznie
Opublikowano
To zależy jaki :norty: Moje m20b20 wygrywa z 323. jedzie równo z 325 touring i zagazowany 325 nie ma szans. Szeroka lampa m20 b20 zosyaje w tyle :mrgreen:
Opublikowano
Kolega chciał przynajmniej 9 sekund do setki, więc M20b20 odpada. Jest niewiele szybszy od zwykłej 318i a z 318is przegrywa.
No tak...9sec do setki to tylko zostaje m20b25,tylko ze spalaniem sie nie zmiesci!!!A jezeli chodzi o is to silnik bardziej awaryjny i mniej zywotny od 2.0 .M20b20 przegrywa dokladnie o dlugosc auta na starcie do ok.110km/h(niewiem czy kolega bedzie to wykorzystywal),potem idzie walka z momentem obrotowym,a jezeli chodzi o kulture pracy to niema porownania.Pozdrawiam serdecznie.P.S jezeli moge wtracic jeszcze swoja niewielka wiedze to polecam silnik ETA z czapka od 2,5 lub 2.0-napewno spelni oczekiwania.
Opublikowano

WRZUCAJ M42

 

WSZYSTKO INNE ZOSTAJE, ALE MUSISZ MIEC KOMPLETNY SILNIK Z WYDECHEM, ZAMIAST PODUSZEK ORG WSADZASZ TE OD M20

 

JEST TO NAJTANSZY SWAP Z M40 NA COS MOCNIEJSZEGO

 

POZDRAWIAM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.