Skocz do zawartości

E91 N74 177KM 320d mułowata po wymianie wtryskiwaczy,pompy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie zakładam temat w imieniu brata.Sprawa dotyczy BMW e91 320d 177KM 2009r N47 LCI .Po 2 miesiącach od kupna zatarła się pompa wysokiego ciśnienia:w całym układzie opiłki,padły wtryskiwacze-mokre gniazda.Mechanik wymienił wtryski na regenerowane,pompę po regeneracji do tego używany:regulator cisnienia na listwie+czujnik cisnienia paliwa.Auto nie jest takie żwawe jakby brakowało ze 30KM.Na kompie błędów brak.Mechanik podobno robił adaptacje.Jakieś pomysły?
never again N46
Opublikowano
Kolego piezo się nie regeneruje jeśli już to tylko czyszczenie.
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
Tego nie wiem,to nie moje :) .Mam info od brata:turbina,wtryski dpf-wszystko OK.Na hamowni wyszło 152KM .Jakieś podejrzenia?Jechałem nim zbiera się jak moja 150KM 320i N46 ,a nawet nie wiem czy nie gorzej
never again N46
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.