Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie!!!

 

Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem BMW 520i E34. Jest to moje pierwsze tego typu autko więc oczywiście na samym początku chciałem się przywitać i zadać kilka pytań.

 

Otóż jak wiadomo po zakupie leciwego autka kilka rzeczy należy w nim wymienić. Na sam początek idzie olej, rozrząd, tarcze przód oraz klocki i prawdopodobnie uszczelka miski oleju lub jakiś simering ( na dole silnika widać dość spory wyciek oleju, ale nie stwierdziłem ubutku oleju w samym silniku).

Czy moje podejrzenia apropo wycieku są słuszne?

 

Jakiego oleju mam wlać (zastanawiam się nad LOTOS SEMISYNTETIC)

Do wymienionych wyżęj napraw chciałem skorzystać z taki części:

:arrow: KLOCKI

:arrow: TARCZE

 

Czy spełnią swoją rolę?

 

No i wreście dwa ostanie pytanie :)

 

Gdzie w Waraszawie lub internecie dostane najtaniej rozrząd do mojego autka i czy to prawda, że nia mam paska tylko łańcuch?

 

Pozdrawiam i bardoz dziękuje za ewentalną pomoc!

Opublikowano

Witam. Nie napisalem, jaki masz silinik.

Po drugie od razu z gory, dlaczego chcesz lac Lotosa? Przeciez lotosa to sie powinno lac do poloneza a nie do BMW.

Klocki i tarcze to nie wiem, czy takie super. Bardzo tanie, ale mozesz zaryzykowac, popekac nie powinny.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Lotos :duh: :nienie:

 

Mobil lub Castrol :cool2:

A to silnik24 wentylowy czy 12 :mrgreen:

 

Jak 24 zaworowy to masz łańcuch jak 12 zaworowy to masz pasek, ale jak masz łancuch towg. mnie nie ma potrzeby wymieniac rozrzadu, zalezy jaki przebieg :norty:

Opublikowano

.... Grzelu , tu wpisz 7 ostatnich znaków VIN :

 

http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi

 

Jak Ci wyskoczy M20 B20 - / 12 zaworów, metalowy kolektor ssący / to masz na pasku / ja za komplet i jego wymianę + pozostałe dwa paski zapłaciłem 350zł - no ale to prowincja :mrgreen:

 

w przypadku silnika M40 jest łańcuch - wytrzymuje do naprawy głównej więc zaoszczędzisz na wymianie .

Co do klocków to zapytaj czy w komplecie jest czujnik zużucia ... czasami występuje brak albo wyciągają i oferują osobno ...

Zobacz jakie masz założone tarcze z przodu - tam w opisie jest że to są nie wentylowane - jak masz takie to podejdą , jak masz u siebie wentylowane to różnią się grubością ...

 

Co do oleju ..... wpisz do wyszukiwarki " olej " sam zgłupiejesz od opini :mrgreen:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

Ja polecam klocki ponizej:

http://www.allegro.pl/item122046394_klocki_hamulcowe_delphi_bmw_lp_602.html

nie piszcza, nie pyla sie, jak dla mnie sa dobre,

co do oleju to tak jak koledzy napisali LOTOS`a to mozna lac do poloneza ale i tak bedzie go szkoda...

Ja jezdze na ELF`ie ale tez polecam Mobil, Castrol lub Shell.

Opublikowano
Ja polecam klocki ponizej:

http://www.allegro.pl/item122046394_klocki_hamulcowe_delphi_bmw_lp_602.html

nie piszcza, nie pyla sie, jak dla mnie sa dobre,

co do oleju to tak jak koledzy napisali LOTOS`a to mozna lac do poloneza ale i tak bedzie go szkoda...

Ja jezdze na ELF`ie ale tez polecam Mobil, Castrol lub Shell.

 

 

A M50 to znaczy na łańcuchu jest, tak?

Chyba chciałbym sprzedać swoją i zamienić na nowszy model...może 7-kę?
Opublikowano

Witam.

Silnik M 50 ma łańcuch i wymiana jego jest zależna od przebiegu, (lub jak go już ,,słychać");

Osobiście - jeżeli chodzi o hamulce (klocki, tarcze ) to polecam orginalne części.

A jeżeli chodzi o oleje silnikowe to już temat - rzeka.

Pozdrawiam.

BMW jest jak krówka ciągle trzeba ją paść.

Wtedy jest pełny wypas.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.