Skocz do zawartości

Bmw E90 325 z Wrocławia VIN WBAVB11030KT53144


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich.Jestem nowym użytkownikiem forum.Szukam aktualnie bmw e90 325 benzynę i wpadło mi jedno w oko


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-skora-xenon-czujniki-parkowania-ksiazka-serwisowa-garazowana-ID6B4pxk.html


Czy ktoś z Was zna to auto lub widzi coś na zdjęciu co mogłoby wskazywać że coś jest nie tak?

Mam 600 km w jedną stronę i nie chciałbym jechać na darmo.Z góry dziękuję za wszelką pomoc

Edytowane przez piotrass7777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wklej VIN do tematu, bo poleci do kosza.



Vehicle information

VIN WBAVB11030KT53144

Type Code VB11

E Series E90 ()

Series 3

Type LIM

Model 325I OL (EUR)

Steering LL

Doors 4

Engine N52

Displacement 2.50

Power 160

Drive HECK

Transmission MECH

Colour TITANSILBER METALLIC (354)

Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Prod. Date 2004-12-16


Vehicle options

L801A National version Germany

S226A Sports suspension settings

S249A Multifunction f steering wheel

S255A Sports leather steering wheel

S2BGA BMW alloy wheel, double spoke 161

S321A Exterior parts in vehicle color

S403A Glass roof, electrical

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S431A Interior mirror with automatic-dip

S441A Smoker package

S459A Seat adjuster, electric, with memory

S465A Through-loading system

S470A Isofix-System

S481A Sports seat

S494A Seat heating driver/passenger

S497A Centre armrest, rear

S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine

S4AEA Armrest front, retractable

S502A Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC)

S520A Fog lights

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S534A Automatic air conditionin

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S609A Navigation system Professional

S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth

S672A CD changer for 6 CDs

S676A HiFi speaker system

S818A Battery master switch

S851A Language version German

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S8SBA Telematics access request,country-spec.

S8SCA Telematics access request,country-spec

S8SPA Control unit COP

S999A Job order management "HEA"

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co widzę nie tak, to brak napisu modelu na tylnej klapie.

Ale mną się nie sugeruj.

Ja nie znam się na 3er.

Cena faktycznie bardzo niska jak za auto z takim wyposażeniem.

Ale cena najprawdopodobniej + opłaty.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie.

Jeśli jednak interesuje cię to auto, to proponuje potwierdzić jego przebieg jak i przeprowadzone naprawy.

W ASO lub u Draya.

Zobaczysz co było w niej robione, oraz czy dalej jesteś nią zainteresowany.

Na + auto mocno wyposażone;

Na - umowa na Niemca.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N52, z 325i potrafią mieć problem z pierścieniami olejowymi co objawia się pobieraniem oleju w ilościach 1L/800km.

Jedyne co wówczas pozostaje to remont silnika. Nie twierdze, że ten konkretny egzemplarz ma ten problem ale dostrzegam okopconą rurę wydechową.

Żeby to wykluczyć należało by sprawdzić stan oleju, przejechać się za autem, obserwować czy nie ma niebieskiego dymu z rury wydechowej i finalnie sprawdzić kompresje.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Poproś o zdjęcie pod maską, jakbyś go chciał sprawdzić to daj znać na pw, to moja okolica.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Auto z roku produkcji 2004.


PS.

Tania. Szukaj powodu i oby go nie było.

Bo najczęściej tanio... znaczy drogo...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
i finalnie sprawdzić kompresje.

 

Faktycznie sprawdzenie kompresji i przejechanie za autem pomoże w ocenie pierscieni olejowych w tym silniku :duh:


Auto dobrze wyposażone i tanie.

 

Z mojego doświadczenia jeżeli leje 1L na 800km to zobaczysz to właśnie podczas jazdy za takim autem.

A co złego w sprawdzeniu kompresji w silniku, który ma znany problem pierścieni olejowych i uszczelniaczy zaworowych?


Podziel się swoją techniką kontroli stanu pierścieni olejowych w N52 bo póki co wartości w twoim poście tyle co uczciwości u złodzieja.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
i finalnie sprawdzić kompresje.

 

Faktycznie sprawdzenie kompresji i przejechanie za autem pomoże w ocenie pierscieni olejowych w tym silniku :duh:


Auto dobrze wyposażone i tanie.

 

Z mojego doświadczenia jeżeli leje 1L na 800km to zobaczysz to właśnie podczas jazdy za takim autem.

A co złego w sprawdzeniu kompresji w silniku, który ma znany problem pierścieni olejowych i uszczelniaczy zaworowych?


Podziel się swoją techniką kontroli stanu pierścieni olejowych w N52 bo póki co wartości w twoim poście tyle co uczciwości u złodzieja.

 



Nie będę pisał o technikach bo to inny dział. Pisząc o tej wartości masz na myśli twój wkład w pomoc założycielowi tematu przy ocenie auta.


A ta e90 już pewnie sprzedana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.