Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zaczęło się całkiem niewinnie , jaki gaz do E36 316 . A teraz spór trwa komu ile pali – kto ile wleje temu wcześniej czy późnie spali to co wlał , więc poco nerwy . To nie ten post !!!!

A co do zagazowania swego auta to zgodzę się z niektórymi kolegami tylko sekwencja . Nie jest ona aż tak droga jak myślimy o E36 .

Opublikowano
Powiem ci tak kolego jesli myslisz ze autko z 91r to grat i taki tam to jestes w strasznym bledzie :duh: Autko ma 258tys silnik zalany pelnym syntetykiem VALVOLINE MAX nie bierze oleju :cool2: Na bierzaco serwisowane jestem jego 1 wlascicielem po NIEMCU :mrgreen: z pelna ksiazka serwisowa a wiec wypraszam sobie zebys wypisywal bzdury :nienie: Jest to moje 4 BMW w histori z ta marka i mialem wczesniej 316 a takze 318 i co nieco wiem ile potrafia spalic i w jakich warunkach bez urazy kolo POZDRO KAROL :twisted2:
NIE MA JAK 192 KM
Opublikowano
ja nie rozumiem ludzi ktorzy kupuja BMW a potem sie wielce zala ze za drogie czesci, servis czy paliwo (akurat nie w tym temacie) :mad2: i podobnie jest tutaj, po kiego grzyba gaz w 1.6?!? :duh: panowie szkoda aut! przy umiejetnej jezdzie to auto nie spali wicej jak 7L !!! a zagazowanie sie nie zwroci przy takiej jezdzi, juz nie mowiac o na pewno gwarancji braku problemow zwiazanych z zagazowaniem, a jak chcecie sie scigac to dlaczego kupiliscie 1.6?
]

 

Zgadzam sie.

 

Nie rozumiem tylko jak można jeździć 1.6 w automacie które pali 11 L :mad2:

Tyle pali 325 m50 a przyjemność z jazdy raczej nie porównywalna.

No cóż, niektórzy do końca życia będą wierzyć że małe silniki są ekonomiczne

BMW to samochody, reszta to tylko nieudane próby...
Opublikowano (edytowane)

wiesz to akurat nie byłą kwestia wyboru że 'chce 1.6 bo mało pali'. Gość akurat miał dobrą okazję kupna autka w idealnym stanie, które było w rodzinie, po dobrej cenie. Dobrze wie że 2.8 pali troche więcej a jeździ wszyscy wiemy ile razy lepiej.

 

A sens istnienia 1.6 w automacie - cóż... dla mnie też to nie ma sensu, ale różni ludzie różnie tam sobie liczą i kombinują, może komuś to jakoś wyszło że było dla niego wtedy ok

 

Tam wyżej ktoś napisał graty a ktoś się oburzył. Ja również wszystko wymieniam, nawet jak nie muszę, dla swojej przyjemności i auto mam w stanie uważam bardzo dobrym (kto widział to wie) i dlatego też napisałem te swoje reflekcje co do spalania, tym bardziej że 1.8 ma w instrukcji 10.6L norme, powiedzmy 1L ktoś zejdzie, ale 3L to przesada (oczywiście mowa o cyklu miejskim, korki, światła)

Edytowane przez Kyokushin
Opublikowano
Powiem ci tak kolego jesli myslisz ze autko z 91r to grat i taki tam to jestes w strasznym bledzie :duh: Autko ma 258tys silnik zalany pelnym syntetykiem VALVOLINE MAX nie bierze oleju :cool2: Na bierzaco serwisowane jestem jego 1 wlascicielem po NIEMCU :mrgreen: z pelna ksiazka serwisowa a wiec wypraszam sobie zebys wypisywal bzdury :nienie: Jest to moje 4 BMW w histori z ta marka i mialem wczesniej 316 a takze 318 i co nieco wiem ile potrafia spalic i w jakich warunkach bez urazy kolo POZDRO KAROL :twisted2:

Źle mnie zrozumiałeś , ma BMW nigdy nie powiem złom i pisząc wcześniej nie miałem nic takiego na myśli . Tak się składa ,że z tą marką mam wiele do czynienia a na temat przebiegów aut z Niemiec powinno się zacząć nowy post . Moja E36 316 potrafi spalić nawet więcej niż 10l/100km lecz dalej twierdzę ,że kolega mógł mówić prawdę pisząc że w mieści wyrobił się w 7,5l . Udawało mi się czasami uzyskać na trasie ok. 6 litrów , mojej żony E34 520 paliła średnio między 8,5 – 9 i też z początku wydawało mi się to niemożliwe . Dodam ,że ani ja ani moja żona nie jeździmy wolno . Dalej twierdzę ,że wiek i przebieg odgrywa wielką rolę w spalaniu .

Opublikowano

Przede wszystkim stan i sprawność podzespołów, ktoś nasto letnie auto z przebiegiem 300 tyś może mieć na tiptop odszykowane - kwestia podejścia do auta.

 

Prawdę mógł napisać, bo poco miałby kłamać, ale to był pewnie jeden pomiar, troche źle wlał, akurat jeździł wieczorem, bez korków, świateł, prawie jak w cyklu mieszanym/trasie - dlatego wynik może być taki niski.

Nam nie chodzi o spalanie w mieście w sensie przed znakiem 'koniec miasta' tylko o cykl miejski w sensie światła/korki/stanie/czekanie/ruszanie.

Opublikowano
Wiedziałem ,że miłośnicy Bawarek w końcu dojdą do jakiegoś porozumienia . Co do 300tyś. i idealnego stanu w pełni się zgadzam z kolegą . Moja ma 149000 i jest w super stanie , mojej żony E34 520 miała 280 lub 480 ( tu do tej pory mam dylemat ) i co do jej stanu to niejeden młodziak pochyli czoło . Pozdrawiam Jurek .
Opublikowano

Myśle, że nie chodzi o to ile co komu pali w sumie kupiliście BMW bo Was na to stać :!: Po co się chwalić, że E-36 pali jak Tico :duh: Oczywiście niektóre silniki odpowiednio traktowane mają mały apetyt ale w gazowaniu chodzi wg mnie przede wszystkim o to, że jeżdże samochodem normalnie, jak mi się podoba i nie obchodzi mnie spalanie. Niektórzy jeżdżą na benie zaciskają zęby i jeszcze się chwalą, że im mało pali a zażynają silniki :duh: Teraz pytanie silnik bardziej cierpi zażynany na benzynie (jeżdżąc super economic 2000rpm :evil: ) czy na gazie - sekwencji - eksploatowany normalnie.

 

labrador wyliczył +/- jak to wychodzi mając interface do instalki można wogóle olać gaziarza. Niektórzy gazują Tico i jest to opłacalne, jeśli ktoś zamierza jeździć autkiem min. rok to myśle, że warto.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Dokładnie Fazer... poza tym co to za jazda zeby wyrabiac sie ponizej 7 litrach - juz pomijam to ze wdlg mnie to niemozliwe jesli chodzi o miasto. Ale tak jezdzący kierowcy wlasnie mnie załamują. Już nawet na egzaminie na prawko mogą was oblać za mułowatą jazde. Jesli stoje za gosciem na swiatlach a on rozpedza sie do 45km/h przez 30 sekund i na dodatek nie ma mozliwosci wyprzedzania to mozna nerwicy się nabawić. Gaz eliminuje ten problem wdlg mnie bo mozna jezdzic o wiele dynamiczniej a koszty bedą o wiele nizsze niz przy dziadkowaniu. Przyznam ze sam nie posiadam instalki ale tez nie staram sie za wszelką cene schodzic do spalania tico bo 1.8 jezdząc normalnie wezmie 9-10 i koniec. Nie to ze jestem przeciwnikiem gazu bo uwazam ze nie ma co płacic wiecej jak mozna zrobic troche oszczednosci. Poprostu nie jezdze na tyle duzo zeby mi sie to oplacalo ale to juz calkiem inna sprawa.
Opublikowano
Teraz pytanie silnik bardziej cierpi zażynany na benzynie (jeżdżąc super economic 2000rpm :evil: ) [...]

 

To dlaczego moj automat (E) przy ciaglej jezdzie za miastem, pr. ok. 90 km/h, praktycznie caly czas ciagnie na obrotach <2k. Program skrzyni raczej nie jest ustawiony na zarzynanie silnika, chyba ze mam obrotomierz do d.. choc nie sadze... ale to tak OT

CB: 161BD221

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.