Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jak dobrze sie wszystko ulozy to za jakis miesiac bede kupowal "nowe" autko.

I tu moje pytanie: jaki model najlepiej wybrac za te 60-70 kPLN ?

Oczywiscie mam kilka niezwykle waznych dla mnie rzeczy:

- Przebieg zblizony do ok. 100 tyś. , najlepiej nizszy...

- Wyposazenie: xenony, skora , automat - koniecznie

- Mile widziane: drewno, jasna tapicerka (bezowa), duze kola

- Silnik - tu pytanie do Was: Jaki najlepiej?

Po uwage nie biore raczej siodemki, bo bedzie to auto stare.

W tej kasie to raczej E46 po liftingu oraz E39 po liftingu...

 

Co myslicie o E46 330dA/330iA lub 530dA/530iA/540iA ?

Moze macie jakies inne propozycje ?

 

Sam znalazlem kilka:

 

Piateczki:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=120650658

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1455970

 

Trojeczki:

Mniejsze silniki ale ladne:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1302602

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=119752460

 

Jest jedna 7er, ale juz troszke starsza, wolalbym E65 ale to juz skok w cenie:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=120945799

Moze lepiej byloby sprowadzic bezposrednio od niemca ?

Opublikowano
"przytagrac" E-39 M5. :)

 

M5/M3 odpadaja, nie stac mnie na wlasciwe serwisowanie takiego samochodu, a dziadowac, szukac zamiennikow (pewnie i tak takich nie ma) nie zamierzam.

M-ki sa dla ludzi z kasa, nie wazne czy e34 czy E60 trzeba miec worek siana na serwis...

 

Kornelio cos za tanio, nie sadzisz ?

Takie auto jest warte ze 35 tyś ojro...

Opublikowano

skaczesz miedzy najtanszym autem, trojka e46, potem e39, potem e38, i nawet e65 lub e60

 

 

ale wez pod uwage ceny exploatacji i serwis, w porownaniu z trojka czy nawet e39 czy e38 exploatacja e65 jest KOSZMARNIE droga :)

e60 tez tak tania w cale nie bedzie

 

co z tego ze uzbierasz, wybulisz sie na e65, a potem bedzie zgrzytanie zebow :)

 

ja ci radze e39 lub e38 z 2000-2001

ze wskazaniem na e39, bo e38 to tez troche kosztuje w utrzymaniu

 

 

a propo zobaczcie jak szybko traca te auta na wartosci, tzn te e60, 2 lata temu kosztowaly 220 tys :)

 

sa po prostu totalnie beznadziejne i malo kto chce kupic to brzydactwo

juz lepiej kupic sobie e38 z 2001

 

uwazam je wraz z e65 za najwieksza porazke bmw

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

Marcin zdaje sobie doskonale sprawe, ze koszty utrzymania E60 i E65 sa bardzo wysokie..

W sumie juz ustalilismy, ze nie stac mnie nawet na zakup tych samochodow, wiec jakby problem z glowy :wink:

 

Co do E46 za te pieniadza bedzie to najmlodsze auto z tej trojki, a znalezienie egzemplarza 330dA/330iA z wyposazeniem rownie bogatym co w 5er lub nawet 7er to nie taki wielki problem...

 

Teraz pytanie: benzyna czy diesel ?

Przypuszam, ze osiagi sa bardzo zblizone.

Co sadzicie? Jezdzil ktos i 330d i 330i ?

Opublikowano

 

wez pod uwage ceny exploatacji i serwis, w porownaniu z trojka czy nawet e39 czy e38 exploatacja e65 jest KOSZMARNIE droga :)

e60 tez tak tania w cale nie bedzie

 

co z tego ze uzbierasz, wybulisz sie na e65, a potem bedzie zgrzytanie zebow :)

 

ja ci radze e39 lub e38 z 2000-2001

ze wskazaniem na e39, bo e38 to tez troche kosztuje w utrzyman

 

Marcin ma 100 % racji,i moim skromnym zdaniem powinieneś się kierowac własnie tym co napisał.

Pozdr.

BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano
Kornelio cos za tanio, nie sadzisz ?

Takie auto jest warte ze 35 tyś ojro...

Ja tam sie nie znam, ale...

Jako miejscowosc podany jest Berlin a numer telefonu jest skads ze wschodnich landow. Poza tym... wyglada na jakis salon samochodowy lub dobry komis a na tej stronie nie jest nawet o tym wspomniane... nie mowiac o tym, ze nie ma na tej stronie bezposredniego linka do tego handlarza. :mrgreen:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano
Kornelio cos za tanio, nie sadzisz ?

Takie auto jest warte ze 35 tyś ojro...

Ja tam sie nie znam, ale...

Jako miejscowosc podany jest Berlin a numer telefonu jest skads ze wschodnich landow. Poza tym... wyglada na jakis salon samochodowy lub dobry komis a na tej stronie nie jest nawet o tym wspomniane... nie mowiac o tym, ze nie ma na tej stronie bezposredniego linka do tego handlarza. :mrgreen:

 

Tez chcialem zasugerowac, ze do kolejny walek... :mrgreen: :twisted2:

Opublikowano
Ja bym wziął E46. Jest taka zgrabniejsza i ładniejsza od E39. I chyba w benzynie bo turbodiesle są trochę upierdliwe, teoretycznie wystarczy odczekać 1-2min zanim zgasimy silnik po dynamicznej jeździe ale w praktyce to mnie to irytuje.
Opublikowano
e46 to male auto,

e39 to klasa wyzej nie ma co dyskutowac :)

 

Fakt, ale chyba zdecyduje sie na E46.

Po pierwsze jezdze sam, a pasazera nawet na siedzeniu obok mam bardzo zadko...

I chyba w tych pieniadzach bede mial mlodsze autko, moze nawet z 2004 roku, a w przypadku 5er najmlodsze E39 bedzie z 2003 roku.

Pytanie do Was jaki silnik?

Bralem pod uwage 330dA oraz 330iA...

Moze macie jakies inne propozycje ? 325iA ? 320dA (150 KM)?

Opublikowano

To juz zalezy od Ciebie - czy chcesz jezdzic benzyniakiem, czy dieslem, czy robisz duze przebiegi, czy jestes wrogiem instalacji gazowych (nawet tych nowoczesnych) itd. itp. Przejedz sie 330d, 330i i cos juz bedziesz wiedzial.

Generalnie, silniki benzynowe sa mniej skomplikowane od nowoczesnych diesli i mniej klopotliwe w serwisowaniu - za to zuzywaja nieco wiecej paliwa, chociaz i tak za bardzo nie wierze, ze przy obecnych cenach ropy zwroci sie doplata do diesla przy zakupie nowego samochodu.

Ja bym kupowal 330i i gdyby bolalo mnie zuzycie paliwa, zalozylbym sekwencyjna instalacje gazowa.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
To juz zalezy od Ciebie - czy chcesz jezdzic benzyniakiem, czy dieslem, czy robisz duze przebiegi, czy jestes wrogiem instalacji gazowych (nawet tych nowoczesnych) itd. itp. Przejedz sie 330d, 330i i cos juz bedziesz wiedzial.

Generalnie, silniki benzynowe sa mniej skomplikowane od nowoczesnych diesli i mniej klopotliwe w serwisowaniu - za to zuzywaja nieco wiecej paliwa, chociaz i tak za bardzo nie wierze, ze przy obecnych cenach ropy zwroci sie doplata do diesla przy zakupie nowego samochodu.

Ja bym kupowal 330i i gdyby bolalo mnie zuzycie paliwa, zalozylbym sekwencyjna instalacje gazowa.

 

Robie sporo kilometrow, ale przy srednim spalaniu (cykl mieszany) 11-12 l/100 km (mysle, ze jest to realne dla 330iA) pracodawca nie bedzie sie bardzo denerwowal i raczej zaakceptuje - aktualny wozik pali srednio 13l./100 km, ale ropki :mrgreen:

Instalacja od razu odpada, bo jestem przeciwnikiem takiego rozwiazania, a szczegolnie w tak mlodym i fajnym autku :wink:

Diesel pomimo mniejszego apetytu na nieco tansze paliwo moze w kosztach serwisu, ew. napraw okazac sie po prostu drozszy...

Pytanie: 325iA czy 330iA?

Spalanie przypuszczam podobne, bo to szesciocylindrowki o zblizonej pojemnosci, co myslicie ?

Opublikowano
330i będzie trochę droższa ale to 40 koników więcej :D

 

 

a gdyby wróciła ochota na diesla to - http://tiny.pl/7mnp

 

Ladna, ale szukam czegos innego (czern, ciemna zielen i moze blekit)

No i nie ma skory :wink:

Pozostane chyba przy benzynie i coraz bardziej jestem przekonany, ze bedzie to wlasnie 330iA :D

Opublikowano

też brałbym benzynę.

jak diesel to tylko z salonu moim zdaniem.

poza tym jest "Pracodawca" :mrgreen:

który zwraca za paliwko więc wybór żaden

BMW Sauber F1 Team; only Pb
Opublikowano
też brałbym benzynę.

jak diesel to tylko z salonu moim zdaniem.

poza tym jest "Pracodawca" :mrgreen:

który zwraca za paliwko więc wybór żaden

 

Wkońcu narzedzie pracy :wink:

A zeby praca szla szybko potrzebne jest te 200 kucykow :mrgreen:

Opublikowano
też brałbym benzynę.

jak diesel to tylko z salonu moim zdaniem.

poza tym jest "Pracodawca" :mrgreen:

który zwraca za paliwko więc wybór żaden

 

Wkońcu narzedzie pracy :wink:

A zeby praca szla szybko potrzebne jest te 200 kucykow :mrgreen:

 

 

no i tu na tym przykładzie widać, ze wydajność pracowników w Polsce rośnie

w zawrotnym tempie. Muszę mojemu Prezesowi pokazac tego posta :mrgreen:

BMW Sauber F1 Team; only Pb
Opublikowano

Zwróć uwagę, że na początku szukałeś auta z 2003 roku a teraz oglądasz wszystkie z 2000 :D

Opublikowano

Ja bym brał pierwszą, żeby nie te drewno byłaby jak z bajki :D

330Ci, automat i skóra to przecież czysta kwintesencja radości z jazdy :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.