Skocz do zawartości

Active steerning problem z przeglądem


Spalona Jarzeniówka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,zakładam nowy temat bo w obecnych nie znalazłem odpowiedzi na to co trapi moje auto. Mam problem bo nie chca mi podbić przeglądu przez to, a musze przegląd mieć, w szwecji jest chore prawo. Opisze to dokładnie. Mam e61 530d 218hp w automacie 2004 rok przebieg 230 000 oryginalny bo mam go na szwedzkich blachach od kilku lat. jakis czas temu po wjechaniu na wybój na drodze zapaliła mi sie kontrolka active steerning, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu zgasła, potem zdarzało sie to co jakis czas, teraz bez przerwy , tylko jak odpale to blink! i pali sie non stop, po odpaleniu około 4 sekund nie ma wspomagania potem jest ok, ale wraz to nie to, wczesniej chodziła lzej. i jakos dziwnie tłumi nierówności jakbym wszystko czuł naa kierownicy, byłem u fachowca podpinał ją i kasował błędy ale tego sie nie dało, powiedział ze spróbuje jeszcze zaktualizować to ale zawiesza się na 59% aktualizacji, on twierdzi zebym kupił jakis moduł co jest pod siedzeniem z takimi samymi numerami i on mi go potem zestroi. Teraz pytanie czy to napewno to??? jakby moduł padł to by to zrobił od razu, a jak mówiłem wczesniej co jakis czas to sie zdarzało. Jak coś to byłem nawet tu w serwisie BMW i krzykneli mi na polskie 14 tys zł, spojrzałem tylko mętnym wzrokiem i powiedziałem ze pomyslę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz wiazke pod prawym nadkolem i pod maglem i wszyskie wtyczki co są podpiete do magla,sterownik masz po nogami pasazera jak jest tam sucho to moduł na 99% sprawny.Ale na moje skromne oko wina wiązki pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz wiazke pod prawym nadkolem i pod maglem i wszyskie wtyczki co są podpiete do magla,sterownik masz po nogami pasazera jak jest tam sucho to moduł na 99% sprawny.Ale na moje skromne oko wina wiązki pozdrawiam

Dzięki. Szacunek dla takich ludzi. Wieczorem wjezdzam na warsztat i będę patrzył. Wszystko zrozumiałem tylko powiedz mi jeszcze czy coś jest pod tym siedzeniem czy tylko pod nogami jak napisałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie łatwiej było poprawić kabelki? A jeżeli to nie wiązka tylko moduł as? :duh:

No wiem że mnie poniosło trochę, ale wychodzę z założenia że póki dobrze zarabiam to żadna rzecz martwa nie będzie mnie odbijać. Ja będę odbijać je :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy czym ta wiązka jak problem leży w innej stronie !!! Masakra. Za ta „kasę+„ już by zapomnil o probleme i tyle. Kur...a ile niekompetentnych które nawec nie wiedza co jest w tym afs zje...ne. Tragedii i tyle.

Mam dużo kapuchy, nie martwię się. Tysiąc to dla mnie nie tragedia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przy czym ta wiązka jak problem leży w innej stronie !!! Masakra. Za ta „kasę+„ już by zapomnil o probleme i tyle. Kur...a ile niekompetentnych które nawec nie wiedza co jest w tym afs zje...ne. Tragedii i tyle.

Mam dużo kapuchy, nie martwię się. Tysiąc to dla mnie nie tragedia.

Sprawa nie w kapuche, a w debilnym podejściu do sprawy. Jak masz duzo to zaczynaj ezdic po warsztatach rozdawac jak nie masz szalu w glowie. Kapucha - to nie wszystko w tym życiu.

A jak masz duzo - to kup odraze sterownik za 1300-1500zl i oddaj escze 500zl za programowanie i kalibracje. A jak masz szal w glowie - to oddaj do naprawy do specialisty, bo twoj problem lezy w sterowniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy czym ta wiązka jak problem leży w innej stronie !!! Masakra. Za ta „kasę+„ już by zapomnil o probleme i tyle. Kur...a ile niekompetentnych które nawec nie wiedza co jest w tym afs zje...ne. Tragedii i tyle.

Mam dużo kapuchy, nie martwię się. Tysiąc to dla mnie nie tragedia.

Sprawa nie w kapuche, a w debilnym podejściu do sprawy. Jak masz duzo to zaczynaj ezdic po warsztatach rozdawac jak nie masz szalu w glowie. Kapucha - to nie wszystko w tym życiu.

A jak masz duzo - to kup odraze sterownik za 1300-1500zl i oddaj escze 500zl za programowanie i kalibracje. A jak masz szal w glowie - to oddaj do naprawy do specialisty, bo twoj problem lezy w sterowniku.

Dzieki za podpowiedz bo każda sie liczy, ale zanim zacząłem co kolwiek robić z autem to poszukałem na forum i tam doradzali mi zmienic wiazke więc zacząłem od wiązki. Jezeli to nie pomoze to kupie sterownik. Masz moze doswiadczenie w tej sprawie? Miałeś jakiś przypadek z tym zwiazany? Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą wymieniłem wiązke. Nic nie pomogło. Zwracam honor i czapka z głowy. Chociaż pocieszam się tym że stara miała dużo przetarc I tylko kwestia czasu kiedy by dała znać. Ale ok. Błędów ci nie pokaże bo nie mam sprzętu ale mam zamiar kupić. Czyli teraz sterownik?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przed chwilą wymieniłem wiązke. Nic nie pomogło. Zwracam honor i czapka z głowy. Chociaż pocieszam się tym że stara miała dużo przetarc I tylko kwestia czasu kiedy by dała znać. Ale ok. Błędów ci nie pokaże bo nie mam sprzętu ale mam zamiar kupić. Czyli teraz sterownik?

))) :arrow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.