Skocz do zawartości

BMW e90 320i (N46) - długo kręci zanim odpali


wojtek78

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy pomocy..

Mam kolejny problem z moją e90 320i (150 km), objawiający się trudnościami z uruchomieniem.

Auto po nocy w garażu kręci ok 3-4 sekundy zanim odpali. Pod odpaleniu pracuje normalnie, nie szarpie jedzie zupełnie normalnie zarówno na benzynie jak i LPG.

Po długim kręceniu, odpaleniu i zgaszeniu odpala normalnie. Po pół godzinnym postoju znowu problem i długie kręcenie.

Błędów oczywiście brak. Pompę paliwa słuchać po włożeniu kluczyka do stacyjni. Gdy włączę zapłon, co ok 2 min pompa paliwa włącza się na 2 -3 sekundy.

Poproszę o wszelkie wskazówki. Wydaje mi się, ze to problem z paliwem i ciśnieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja jakiś czas temu ciężko odpalała na ciepłym silniku (tak nagle z dnia na dzień się jej pomieszało)

Rozrusznik kręcił wyraźnie dłużej a silnik jakby z trudem zaskakiwał.

Wykasowałem wszystkie adaptacje i po problemie.

Najwidoczniej coś się jej w dyńce pomieszało :norty:

Spróbuj, może u Ciebie też to tylko taka błahostka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wykasowaniu adaptacji było przez 2 odpalenia lepiej, później wszystko wróciło z zdwojoną siłą.

Ciśnienie na listwie na odpalonym aucie ok 3,8 bar.

Po zgaszeniu i kilku minutach spada prawie do 0. po naciśnięciu na zaworek nie leci paliwo.

Dobrze kombinuje: regulator nie trzyma, albo któryś z wężyków w baku pękł ? paliwo spływa do baku i dopóki pompa nie napełni i nie odpowietrzy układu to auto ma problem z zapaleniem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory zwrotne są i w pompie i w filtrze który też jest w baku. Jak spada ciśnienie to raczej ten drugi nie trzyma.

Musisz kupić filtr i lepiej kup nowy bo ja kupowałem do testów używkę i miał ten zawór niesprawny.

Koszt spory ale będziesz miał nowy filtr :)


Inna metodą to zawór zwrotny 8mm na wężyku który wchodzi do baku ale to słabe rozwiązanie bo te wężyki nie są gumowe i trudno je ścisnąć żeby nie puszczały paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr wyschnięty :/ Łatwo może się coś dostać do środka. Jak syf poleci do wtrysków to będą kolejne wydatki.


https://m.czesciauto24.pl/vdo/7278415


Niedawno mieli zniżkę 23% Może w aplikacji mobilnej jest taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli by coś poszło na wtryski to by mi wyrzucało błędy, lub źle pracowałaby po odpaleniu. A u mnie (odpukać) wszystko jest ok. W poprzedniej e46 gdy pompa niedomagała wyrzucało mi błąd sond lamba, tu tego nie mam, wiec chyba nic nie poszło na wtryski.

Ehh..szkoda, że nie podesłałeś tego linka wczoraj, zamówiłbym nówkę :/ a tak będę jutro walczył z używką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jestem po wymianie filtra z przewodami. Ogólnie robota prosta, dorobiłem sobie klucz do odkręcania nakrętek zbiornika i poszło dość gładko.

Problem odpalania znikł. Od tygodnia auto odpala normalnie (odpukać w niemalowane). Mam nadzieje, że tak już zostanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Zero błędów.


Rozebrałem kolektor :)0623e0aeae45e87c2f74e100ec2e355c.jpg


Wydaje mi się że jest nieszczelność, silnik na wolnych lekko drży więc szukam lewizny.

Przewód od odmy dolny co idzie do miski zalany olejem, puszcza olej odma




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.