Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Panowie mam problem z autkiem, wywala w inpa następujące błędy które po skasowaniu wracają:


4933 luftsystem, luft zu AGR

497D abgasdrucksensor vor turbine


Ewidentnienie coś z dolotem, zawór EGR ?


Może ktoś miał coś podobnego ?


Autko wywala kontrolkę DDE i nie ma mocy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja miałem tak, że błąd się nie wyświetlał na desce, ale auto jakby traciło moc i nie chciało przyspieszać. Pojawiały się dwa błędy dotyczące EGR, ale nie pamiętam już jakie. Moj EGR jest firmy WAHLER, czyli wygląda tak.

lg_c5321820-5d54-40fe-b15c-0f4be7aeef0a.jpg

Twój pewnie jest identyko. Na początek nie demontuj go z auta tylko zdejmij tą osłonę, która jest na pierwszym planie. Pod nim będzie sterowanie zaworem, które z biegiem czasu zasyfia się i blokuje. Ja wyczyściłem sprayem do czyszczenia EGR i nasmarowałem towotem i od kilku miesięcy błąd nie powrócił. Tak wygląda to co czyściłem. Obejrzyj filmik, tak id połowy.

Opublikowano
Dzwigienki o których piszesz są nasmarowane i niestety błąd nadal się pojawia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4933 luftsystem, luft zu AGR

497D abgasdrucksensor vor turbine

Pierwszy blad mowi o powietrzu do egr czyli chodzi o podcisnienie

drugi blad mowi oczujniku zaworu egr przed turbina-chodzi o przetwornik cisnienia jest zamontowany za zaworem egr zaprowadzi Cie do niego rurka od egr-sprawdz czy jest podcisnienie na przetworniku jesli jest to go wymien

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak mowia bledy

W drugim sie pomylilem-chodzi o czujnik cisnienia cisnienia spalin przed turbina

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi koledzy, wyjąłem dzisiaj EGR.

Nie był zbyt zasyfiony ale wyczyściłem pendzelkiem z nagaru (sadzy), złożyłem wszytko do kupy, przesmarowałem dzwigienkę z pod czarnej plastikowej pokrywki i zobaczymy. Jeśli błędy będą wracać trzeba będzie chyba kupić nowy zawór EGR i wymienić. Oryginał Wahler coś koło 500 zł na allegro.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakby co to mam sprawny że swojego. Nawymienialem wszystko a sterownik turbo wysiadł
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie miałem błędów. Silnik szarpal
Opublikowano
Ten który masz jest wymontowany z auta czyli używka ale sprawna ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tyle że ja mam 2008 i jakiś inny egr niż ten że zdjęcia..
  • 6 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

U mnie był ten sam problem z kodami błedów. wymieniłem czyjnik jak pisze kolega wyżej i po resecie błędów spokój :

Dokładnie chodzi o ten czujnik ( wcześniej wymieniłem też ten który jest tak jakby bardziej w głębi gdy sie patrzy na silnik od przodu samochodu tylko ze bład był nadal, kupiłem taki jak z linku poniżej , uzywany oryginalny i błędu brak )

https://bmwcentrum.pl/czujnik-cisnienia-spalin-bmw-m47n2-m57n-m57n2,id1013.html

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Panowie pojawiają mi się te same błędy co w pierwszym poście. Wymieniłem już ten czujnik cisnienia spalin o którym piszą chłopaki wyżej, wyczysciłem egr i tą dźwigienke. Macie jeszcze jakieś pomysły? Wkładacie ori czujniki bo mój był jakiś włoski? Czy może problem leży w tym drugim czujniku leżącym bardziej z tylu silnika?
  • 1 rok później...
Opublikowano

Umnie przy pojawiającym się błędzie 4933

byla uszkodzona rura intercoolera ta krótsza

Co idzie od turba do intercoolera. Wymieniłem

I problem znikł wszystko działa

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.