Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam , zacznę od tego ze mam problem z silnikiem m57tu2 mianowicie do cylindrów dostała się woda, po wyczyszczeniu auto odpalało lecz gdy było zimne chodziło nie równo i strasznie dymiło korekcja wtrysku była 5.3 na 6 cylindrze , gdy auto sie zagrzało korekcja spadała na zero , wtryski podmieniane i zawsze problem był na 6 cylindrze więc to nie był wtrysk , kompresja na tym cylindrze tez była mniejsza niż na reszcie , więc zdjąłem głowicę próbując namierzyć jakieś pęknięcia niestety nic takiego nie zauważyłem ,jedyne co na pierwszy rzut oka widać to 6 Cylinder jest nieco niżej od pozostałych , gdy reszta nieco wystaję poza płaszczyznę bloku nr6 jest nieco niżej (widoczne na zdjeciach nr6 dwa zdjecia i nr1) ktoś się spotkał z czymś takim ? zastanawiam się co jest uszkodzone czy tłok , skrzywiona korba, wał ? czy dawać do sprawdzenia głowice mimo wszystko , z góry dziękuje za odpowiedzi , Wesołych Świat !

ac2d2642f2de095emed.jpg

a8957a29dd505edbmed.jpg

424831e48055b947med.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro już jest zrzucona głowica to zrzucić jeszcze miskę i sprawa powinna się wyjaśnić. Po zassaniu wody często krzywią się korby, czasem wały.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Miałem na swoim warsztacie już e60 po wjechaniu w sporawą wodę, i w moim przypadku wygięty był korbowód. I to tak samo jak u Ciebie, na szóstym cylindrze. Pozdrawiam
Opublikowano
Kolego życzę powodzenia w naprawie i nie wielkich kosztów. Też słyszałem kiedyś o możliwości dostania się wody do silnika bmw. Możesz napisać więcej jak się to stało w Twoim przypadku? Może warto by się zastanowić nad jakąś przeróbką dolotu aby nie złapać wody.
Opublikowano
Głowica na pewno do splanowania i przynajmniej sprawdź zawory na 6 cylindrze plus sprawdzenie szczelności, fachowiec będzie wiedział co ma z nią zrobić. Korba z tłokiem do wymiany
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też słyszałem kiedyś o możliwości dostania się wody do silnika bmw. Możesz napisać więcej jak się to stało w Twoim przypadku? Może warto by się zastanowić nad jakąś przeróbką dolotu aby nie złapać wody.

 

W E9x to chyba nie jest zbyt częste aby złapać wodę, wloty powietrza są dość wysoko. Natomiast dość często zdarzało się to w E39.

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W E9x to chyba nie jest zbyt częste aby złapać wodę, wloty powietrza są dość wysoko

Kolega wcale nie musial zalapac wody z zewnatrz-luknij na te dwa ostatnie kanaliki przy 6 tym cylindrze przy tym po prawej stronie nie widac wygniotu uszczelki ale to sie powinno jeszcze porownac z wygniotem na glowicy.

Wiadomo planowanie glowicy i pruba szczelnosci to podstawa przy takiej robocie a koszty pomijalne

Wymiana korby wszystko wyjasni - skrzyienie korby czy przestawiony wal ale kolega nie jest laikiem i na pewno sobie poradzi...

Miejmy nadzieje ze po naprawie skrobnie pare slow o przebiegu prac

Opublikowano
Koledzy wiem co pisze , gdy kupiłem auto było pełno wody w cylindrach i cały intercooler wody , poprzedni właściciel musiał wjechać w jakaś potężna kałuże bo nic innego nie przychodzi mi do głowy , tlok wyjęty uszkodzenie widoczne na zdjęciu , tak jak koledzy wyżej pisali krzywa korba , biorę się za składanie dziękuje jeszcze raz temat można zamknąć pozdrawiam 9c893252a3bd3388med.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.