Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

350zl na gotowo w Częstochowie . Albo kupujesz gotowy wkład na allegro i tylko przekladasz i kodujesz.

 

Jak chcesz inny całkiem kluczyk z innej e46 to wszystko działa ale auta nie odpalisz niestety.

szukam
  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Też jestem na etapie dorabiania kluczyka i zastanawiam się jak to najtaniej i najlepiej zrobić. Znalazłem na wish kluczyki puste lub takie z chipem ale inne niż mój. Ogólnie pytanie brzmi, jak i skąd wziąć wnętrze kluczyka jak będę miał obudowę.

Tutaj przykłady:

http://www.wish.com/c/5798a32cdb4b0026a923da03 taki kluczyk mam u siebie.

 

A to inny ale z wkładem (jakimś tam):

http://www.wish.com/c/5858e86cf0a91e5466f3f393

 

Jakby ktoś mógł tak w skrócie wyjaśnić jak wygląda sprawa elektroniki, bo to że wyfrezować muszę to wiem ;)

Opublikowano
Kupujesz obudowę z elektroniką i transponderem albo jak chcesz mieć oryginał to z chipem ELMOS. Można też kupić używkę wylutować stary chip i wlutować nowy (ciężko dostać). Będzie wtedy działało ładowanie baterii.Trzeba jeszcze zaprogramować immo, bo nie odpisz.
Opublikowano

Te gotowe wkłady z allegro są dobre? Bo też dorabiam i kombinuje żeby zejść w okolice 200zl. Obudowę i grot już mam gotowy. Teraz coś trzeba wsadzić. I opcji jest kilka.

 

Sam transponder plus przelutowanie do innej elektroniki kluczyka i kodowanie ale ciężko dostać i trzeba mieć kogoś kto zakoduje

 

Całe gotowe wnętrze czyste z allegro plus osoba do kodowania

 

Kupić kluczyk serwisowy w aso bez pilota ale z tym transporderem do odpalania, koszt poniżej 200zl i wsadzić ten transporder w elektronikę innego pilota e46. Sam kluczyk od innej e46 to ze 30zl

 

Opcja na Janusza biznesu to wyłączyć immo bo się chyba da i wtedy każdym kluczykiem odpalę z dobrym grotem albo jakiś emulator bo też widziałem na allegro.

 

Czy te czyste wnętrza z allegro normalnie się ładują i po dokodowaniu u specjalisty normalnie śmiga?

szukam
Opublikowano

Ja kupiłem gotowy kluczyk z akumulatorkiem od Autokluczyk z Krakowa.

Po trzech dniach bateria miała 1,5 Volta. Pilot nie działał.

Kupiłem nową baterię i śmiga do dziś.

Aha. Nie działa z niego zamykanie szyb.

Tak, że szukaj używki, przełóż bebechy.

Opublikowano

Immo w e46 nie wyłączysz niestety, nawet emulatory, które są do EWS 3 nie działają z tym z e46. Kluczyk Chiński z inną elektroniką nie posiada wszystkich funkcji (domykanie szyb).

Najlepsza opcja, to kupić używkę, wyciągnąć z niej elektronikę zaprogramować nowego chipa i cieszyć się pełnowartościowym oryginalnym kluczykiem do BMW. Można też zaprogramować sam transponder, działać będzie, ale traci się możliwość ładowania akumulatorka w stacyjce. Obudowa z grotem to najmniejszy problem. Koszt dorobienia, zaprogramowania chipa + chip + nowy akumulatorek to 250zł, do tego koszt używanego kluczyka i docięcie obudowy. Chipy rzeczywiście prawie nieosiągalne(polowałem na nie kilka miesięcy) i cholernie drogie, stąd taki koszt dorobienia pełnowartościowego kluczyka.

 

Najtańsza/druciarska opcja, to dorobić sobie transponder-pestkę, odczepić pętlę od stacyjki, z pestką podkleić pod kierownicą i wtedy, to nawet dobrym śrubokrętem auto można odpalić :P

  • 1 rok później...
Opublikowano

na polske to chyba 433mhz, 315 to na USA.

 

zdajesz sobie sprawę że auto odpalisz lecz centralny chyba srednio bedzie działać :)

 

mam taki kluczyk dorobiony właśnie. Docięcie grota 20-50zł, do tego musisz u kogoś zakodować wiec pewnie 50-100zł plus koszt samego kluczyka. Podpowiem Ci że można to samo taniej kupić w Chinach bezpośrednio i taniej.

 

do tego kolejny minus to kluczyk się nie bedzie ładował ze stacyjki :)

szukam
Opublikowano
Mam oryginalny kluczyk, wymieniłem akumulatorek ale nie da się zaprogramować, tzn z poziomu kluczyka (kombinacja przycisków). Jak kupiłem samochód to kluczyk już był rozpołowiony więc pomyślałem że może gdzieś się coś uszkodziło u poprzedniego właściciela.
Opublikowano

centralny zamek a odpalanie auta to 2 całkiem różne rzeczy.

 

Nawet kluczyk od nie swojego auta możesz zakodować do centralnego zamka, kluczyk kolegi, kochanki, księdza jeśli mają e46 i do auta wejdziesz i bedzie działać ale nie odpalisz nim swojego samochodu. Żeby to zrobić trzeba odczytać immobiliser i zakodować nowy kluczyk takim urządzeniem specjalnym.

 

nie da się zakodować innego kluczyka z innego e46. Tylko nowy czysty kluczyk.

 

i tak wychodzi taniej niż kluczyk z serwisu.

 

weź troche najpierw poczytaj o tym bo się bierzesz za coś o czym nie masz pojęcia.

szukam
Opublikowano
No ok. W takim razie ten kluczyk , który mam (a mógł on leżeć bez akumulatorka ze dwa lata) jest jeszcze do odzyskania.
Opublikowano
Też jestem na etapie dorabiania kluczyka i zastanawiam się jak to najtaniej i najlepiej zrobić. Znalazłem na wish kluczyki puste lub takie z chipem ale inne niż mój. Ogólnie pytanie brzmi, jak i skąd wziąć wnętrze kluczyka jak będę miał obudowę.

Tutaj przykłady:

http://www.wish.com/c/5798a32cdb4b0026a923da03 taki kluczyk mam u siebie.

 

A to inny ale z wkładem (jakimś tam):

http://www.wish.com/c/5858e86cf0a91e5466f3f393

 

Jakby ktoś mógł tak w skrócie wyjaśnić jak wygląda sprawa elektroniki, bo to że wyfrezować muszę to wiem ;)

 

Jeźeli posiadacie ori kluczyk, to dorobienie drugiego zamiennika z działającym pilotem nie powinno przekroczyć 200zł.

Opublikowano
Immo w e46 nie wyłączysz niestety, nawet emulatory, które są do EWS 3 nie działają z tym z e46. Kluczyk Chiński z inną elektroniką nie posiada wszystkich funkcji (domykanie szyb).

Najlepsza opcja, to kupić używkę, wyciągnąć z niej elektronikę zaprogramować nowego chipa i cieszyć się pełnowartościowym oryginalnym kluczykiem do BMW. Można też zaprogramować sam transponder, działać będzie, ale traci się możliwość ładowania akumulatorka w stacyjce. Obudowa z grotem to najmniejszy problem. Koszt dorobienia, zaprogramowania chipa + chip + nowy akumulatorek to 250zł, do tego koszt używanego kluczyka i docięcie obudowy. Chipy rzeczywiście prawie nieosiągalne(polowałem na nie kilka miesięcy) i cholernie drogie, stąd taki koszt dorobienia pełnowartościowego kluczyka.

 

Najtańsza/druciarska opcja, to dorobić sobie transponder-pestkę, odczepić pętlę od stacyjki, z pestką podkleić pod kierownicą i wtedy, to nawet dobrym śrubokrętem auto można odpalić :P

 

 

wylaczyc ci immo? :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.