Skocz do zawartości

Vaporr -->> e92 335is 437KM 603Nm


Vaporr

Rekomendowane odpowiedzi

Aha, zapomniałem dodać, jak będziesz sprzedawał za pół roku to daj znać :cool2:

 

Taki żarcik :mrgreen: :wink:

 

nie nie....ta będzie już na dłużej ;) hehe

To już też pisałeś.

Piękna sztuka :cool2: . Niech Ci się dobrze sprawuje. Jestem tylko ciekaw kiedy stwierdzisz że malo mocy i zrobisz 500+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 195
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Z ciekawości ile wyniosło Cię to auto - cena z aukcji, opłaty transport i naprawa? Może być priv. Zobaczę czy jest sens zbierać ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
super fura! gratulacje! mam nadzieję,że wyszukanie takiego wypoasionego miejsca na sesję ...

Zdjęcia robione chyba przy Statoilu na Bródnie...

Faktycznie - jak na beemkową trójeczkę - to bardzo ciekawa maszyna. :cool2:

 

PS.

Pójdę pod prąd - może zostawić ją wizualnie w absolutnej serii :?: - takie 335is w przyszłości może być rzadkim tematem, wartym sporo więcej i bardziej poszukiwanym niż te "ulepszane"... :norty:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zaliczyłem dłuższą wyprawe +-1500km wiekszosc autostrady i krajówki i 20% duże miasta

Awarii brak :) jeździ się super choć to jeszcze nie to bo pogoda fatalna...

 

za to mam na szybko do ogarnięcia kilka spraw:

-hamulce nie dość że trochę biją to czuję jakby takie lekkie wibracje autem przy 150-160 (może któreś koło nie jest idealnie proste)

-w coupe przy większych prędkościach świszczą te listwy przy oknach z przodu- był na to jakiś patent zdaje się ,musze poszperać

-po wymianie opon na Michelin co kilkaset km zapalała mi się kontrolka od inicjalizacji ciśnienia opon mimo że je resetowałem

 

Kilka zdjęć isa z jego naturalnego miejsca występowania czyli stacji paliw :P

http://i63.tinypic.com/33z62rt.jpg

 

http://i67.tinypic.com/1115gu1.jpg

 

http://i68.tinypic.com/2m3649t.jpg

 

Autem przejechałem dotychczas 2276km i średnia spalania to 11,7 to chyba nie ma tragedii a jeżdżę podobnym stylem jak 335d gdzie było to 8,5l

Z ciekawostek można mieć 7l ślimacząc się 90km/h ale i wartości +-20l można wykręcić, taka żwawo-normalna jazda po mieście to 14-15l

http://i64.tinypic.com/15ogdg2.jpg

http://i65.tinypic.com/2yze683.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde na grubo pojechałeś, tak na start :wink: sporo km :cool2:

Spalanie ok. Z tym, że myślę, że jakby to była wiosna, to 2l. Do góry :wink:

Toczyłeś tarcze przed wyjazdem? Biją, bo pewnie rdza jest od wewnętrznej strony. Po tak długim przestoju trzeba jako pierwsze to zrobić :wink:

Jeśli chodzi o drgania, to mam magików od wyważania jak coś w Warszawie na ul. Puławskiej :cool2:

Jedź, Sprawdzą i będzie Pan zadowolony. Może być też tak, że opony się się odkształciły od przestoju, ale to tylko domysły. Trzeba wrzucić na maszynę i sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil dawaj namiary na tych magików :) nie toczyłem tarcz bo nie miałem kiedy ostatnio ...dzwoniłem w sumie do tego gościa co polecałeś to wstępnie się umówiliśmy tylko mówił że może same przednie tarcze będzie przetaczał, a u Ciebie z tego co pamiętam robiłeś komplet.

Z oponami chyba nie powinno być źle bo są z końca 2016r i bieżnik jak nowe ale może może... daj namiary i podjadę sprawdzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszło pw z numerem.

Ja tylne toczyłem, bo chciałem zrobić komplet, żeby było pewne, że jest ok. Tylnych toczyć się nie da na aucie, więc potrzebny jest demontaż i w sumie, to trochę czasu na całość potrzeba.

Co do opon moje były z końca 15 roku, bieżnik niby lux, a poszły na śmietnik :wink:

U Ciebie może wystarczy dobrze wyważyć z testem drogowym i będzie ok :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie to nie masz normalne/małe ...ja po trasce ok. 900km miałem 11,0l u siebie. a Ty 1500km trasy + ok 800km pewnie "w koło komina " i 11,7l.

 

A co do wibracji to obstawiam krzywa felge/felgi.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie to nie masz normalne/małe ...ja po trasce ok. 900km miałem 11,0l u siebie. a Ty 1500km trasy + ok 800km pewnie "w koło komina " i 11,7l.

 

 

A co do wibracji to obstawiam krzywa felge/felgi.

 

Nie zrozumiałem czy małe wg Ciebie czy nie z tego kontekstu :P, ja z samej trasy miałem właśnie niecałe 11litrów a jeździłem stylem bez oszczędzania ale i bez długiego katowania choć zdarzyło się pare razy pojechać szybko np. z x5m czy 535d ;)

Najgorzej krótkie odcinki na zimnym silniku po kilka km to wtedy żłopie dużo ale przy moim stylu jazdy (malo krotkich odcinków) jest spoko. Byle by się nie psuła franca bo spalanie 12 czy 14l to akurat najmniejszy koszt w tych autach :) podobno poprawili te pompy wody względem 335i ale jak ze wszystkim kwestia też szczęścia/pecha, póki co po pierwszych 2tys km wszystko gra.

 

Ok sprawdze felgi! To może być to jak i tarcze hamulcowe -tak na 1ogień

Dziś doczyściłem skóry Gliptone i ich kolor/ stan zmienił się diametralnie :)

 

kkamo84, brynol69 dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy porzadny zakład który zmienia klocki zaleca toczenie tarcz na aucie przed zalozeniem klokow... toczenie to normalny proces technologiczny ktoremu tarcze poddawane sa podczas produkcji wiec co w tym zlego jesli ktos chce tarcze toczyc w swoim aucie np by powierzchnia przylgni byla rownolegla?? wiecej gwarantuje, jezeli kupisz tarcze z kolckami zajedziesz klocki i zalozysz nowe na stara tarcze i nie przetoczysz to auto bedzie gorzej hamowac niz gdybys przetoczyl powierzchnie robocze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy porzadny zakład który zmienia klocki zaleca toczenie tarcz na aucie przed zalozeniem klokow... toczenie to normalny proces technologiczny ktoremu tarcze poddawane sa podczas produkcji wiec co w tym zlego jesli ktos chce tarcze toczyc w swoim aucie np by powierzchnia przylgni byla rownolegla?? wiecej gwarantuje, jezeli kupisz tarcze z kolckami zajedziesz klocki i zalozysz nowe na stara tarcze i nie przetoczysz to auto bedzie gorzej hamowac niz gdybys przetoczyl powierzchnie robocze.

Dokładnie. Toczyłem jakieś 3 miesiące temu i nadal jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tarcze "bija" odrazu na zimno to śmiało można toczyć i na 95% to załatwi sprawę, a jeśli minimalna grubość tarczy dalej będzie zachowana to nie ma w tym żadnego druciarstwa .

 

Problem jeśli wibracje pojawią się dopiero po nagrzaniu to wtedy toczenie raczej nic nie pomoże, bo oznacza to że tarcza zaczyna się wyginać dopiero jak się rozgrzeje a na zimno jest prosta.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem u niemca w używce 19 cali zp06 za 700 ojro. jedna do naprawy,ale i tak cena super - niestety nie mój rozmiar ;)

bierz do swojej ;) https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/z-performance-19-/796565279-223-6770

Ni cholery nie rozumiem po niemiecku :wink:

Może chce ktoś je kupić i się zamienić ze mną na s. 442? :D

Zp6 I ten kolor mógłby fajnie siąść U mnie na białej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niż 19 cali to 100x bardziej bym się bał tego 9,5J et14 z tyłu ... :shock: Jak to upchnać do E9x bez przycierek a w szczególności do E92 która ma rzekomo troche węższe tylne błotniki jak e90/1 ? Chyba papeć góra 225/35 , nie szerszy.
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Vaporr,OT się robi przez mojego linka,sorki :cool2: Piotres,to są felgi do E9X.Niemiec jakiś mało kumaty, ET 35,a nie ET 14.Na zdjęciu ET wybite jest w kwadracie - słabo widać te "35",ale jest. Z-Performance nawet nie robi żadnych felg z tak niskim ET,a przynajmniej na pewno nie w tym wzorze. Sorki jeszcze raz za OT.

link do strony zp: http://www.z-performance.com/index.php?route=product/product&product_id=89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Tarcze przetoczone tam gdzie polecał kkamo84-wydaje się ze hamują lepiej ale jeszcze nie hamowałem z powyżej 120 bo nie było gdzie ,korki

2. Koła wyważone również gdzie polecał kkamo84 i gorik -były wczesniej zle wyważone, wibracje zniknęły ! :)

3. Położyłem twardy wosk Fusso

 

4. Do listy modów mech. dochodzi zimny termostat bo obniża temperature oleju o 10stopni co znacząco poprawia pracę /zywotność silnika

5. I taki patent za 10zł od kolegi z drugiego forum , wyciszenie auta temat halasujacych uszczelek powyzej 140 w e92 (fotka poniżej)

6. A i jeszcze temat ze spasowaniem kół troche pokombinowałem i teraz siedzi idealnie tył dystans 10mm + opona Michelin 265 a przód dyst.15mm + Hankook 225

i nic nie trze, a wcześniej na tyle przy 15mm tarło.. głupie 5mm a robi różnice !

 

Temat felg chwilowo odpuszczam bo te nie kłują mnie w oczy ale docelowo na pewno wyląduje inne kółeczko ,również 19 tylko właśnie coś takiego wklęsłego jak zp06 :)

http://i64.tinypic.com/244pt88.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.