Skocz do zawartości

Swap silnika N20/N26 do E87


kons6

Rekomendowane odpowiedzi

z 2.0 turbo w mitsu evo można wydechem, pompą paliwa i programem zrobić bezpieczne 400KM/550Nm

z 2.0 turbo w subaru 300KM/450Nm

 

N20, przelotowy wydech i program powinny dać coś podobnego, w napędzie na 1 oś straty na napędzie są dużo mniejsze

 

licząc koszty silnika, reszty części pracy, można dojść do wniosku, że można mieć auto o takich parametrach za 30-40 tys zł gdy się np. skończy silnik w e87

wymiana e87 na nowe 20td to pewnie ze 100 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
licząc koszty silnika, reszty części pracy, można dojść do wniosku, że można mieć auto o takich parametrach za 30-40 tys zł

Jesli ktos sie zabiera za swap to nie patrzy na koszty tylko spelnia swoje marzenia i przewaznie inwestycja przekracza sporo poczatkowe wyliczenia...

gdy się np. skończy silnik w e87

wymiana e87 na nowe 20td to pewnie ze 100 tys

Jesli kogos dotknie taka przykrosc to kupuje uzywany slupek na allegro za 6 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet sprzęgło o tarczy 24cm, ciekawe czy dzwon pasuje

przełożenia w dyfrze mocno różne w N20 widziałem 3,9 w N47 koło 2,5

ciekawe jak z przełożeniami biegówi w skrzyni

 

koła 17" z oponą 225 wejdą bez problemu

zawieszenie można sobie dowolny gwint kupić lub zostawić serię czy blisteiny b6

seryjne hamulce wystarczą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.