Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tak mam porównanie jezdzilem 850i i tutaj zaskoczenie w MANUALU :) super sprawa,

jezdzilem E32 750i automat, i jezdzilem E39 530d automat

 

Kazdym sie jezdzilo SUPER!!! :)

 

Pavo spokojnie... kazdy ma swoje zdanie i to jest piekne. Jest diesel i jest benzyna dla kazdego cos fajnego.

Ja ZAWSZE bede mial diesla i najlepiej w automacie - nic lepszego po prostu nie istnieje! "charaketrystyka" aut na pb mi nie lezy i tyle. Ta sa moje wnioski z zycia....diesel power i tyle.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ale ja jestem spokojny tylko po co się kłucić.

 

Też jezdziłem dieslem w automacie i bardzo mi sie podoba taka jazda. Ale zdecydowałem sie na manuala bo poprostu boje sie automatycznej skrzyni - ponieważ w razie jakich kolwiek problemow nikt mi jej w polsce nie naprawi... i co potem? pozatym bede szczery nie znam się na automatach i bałbym sie kupic wychechłanego wiec wolałem kupić manuala :) pewniejszy moim zdaniem.

Opublikowano
ale ja jestem spokojny tylko po co się kłucić.

 

Też jezdziłem dieslem w automacie i bardzo mi sie podoba taka jazda. Ale zdecydowałem sie na manuala bo poprostu boje sie automatycznej skrzyni - ponieważ w razie jakich kolwiek problemow nikt mi jej w polsce nie naprawi... i co potem? pozatym bede szczery nie znam się na automatach i bałbym sie kupic wychechłanego wiec wolałem kupić manuala :) pewniejszy moim zdaniem.

 

Aaaa widzisz..

Dochodzimy do sedna. To co napisales jest ok. Duzo ludzi sie BOI automatow. Sam sie balem... kiedys wszystkie gazety, wszyscy znajomi, ktorzy nawet nigdy automata nie widzieli (chyba ze na rysunku, zdjeciu) mowili ze automat jest be... brak kontroli nad autem, brak przyjemnosci z jazdy, CZESTE AWARIE, brak serwisow...

Ja przy kupnie zaryzykowalem - kto nie ryzykuje ten nie ma. Z takiego wychodze zalozenia. Mialem lekkie obawy o ta awaryjnosc.. ale naprawde nawet teraz gdyby mi skrzynia padla czy cos.. TRUDNO zycie.. kupilbym nowa (uzywke) w dobrym stanie i tyle nie kosztuje to teraz wcale wielkich pieniedzy tak jak kiedys!. Kazda gielda.. chocby allegro - pelno automatow. Jesli ktos dobrze traktuje skrzynie i o nia dba... powinna przezyc silnik samochodu!!!

Dla mnie inna skrzynia niz automat nie istnieje ;D Mowie to w pelni swiadomie!

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
Każdy ma trochę racji :) Automat z dieslem to bardzo wygodna w miarę ekonomiczna jazda(w porównaniu a benzyną). Natomiast Pelikan miał rację, że diesle nieco oszukują z tą mocą. Subiektywnie są strasznie mocne, wgniatają w fotel ale tylko na moment bo już trzeba zapiąc kolejny bieg. Poza tym turbina też ma swoje dni i czasem ciągnie lepiej czasem gorzej( przynajmniej w moim TDI). Fakt jest taki, że jak już wkręcimy mocne R6 BMW na obroty to wtedy naprawdę zaczyna sie jazda i porównywalny diesel odpada. W każdym razie 530d manual co tu pisać..też bardzo dobry silnik :)
Opublikowano
,,,,Ciebie kolego Pelikan ,ktos w dziecinstwie mocno skrzywdzil,a raczej cos ,...jakis maly wredny diesel chyba..??? :cry2: dlaczego akurat 530i???,to znakomity silnik .slabe strony?nie wtym silniku.Tu zadawala wszystko,rowniez akustyka i zuzycie paliwa.dynamika i elstycznosc motoru -ponadprzecietna.(1500obr/min uzyskuje juz 270nm).ale co bajecznie potwierdza sie w e46( z autopsji przez 2 lata),niestety juz gorzej sprawdza sie w e39,i wypada juz bardziej przecietnie w bezposrednim porownaniu do 540i,( wsiadajac raz do jednego a zaraz do drugiego )po 530i pozostaje niedosyt,czegos mu barkuje ???czego NM by jezdzic nim dynamicznie trzeba go krecic ,jak krecic to spalanie rosnie ( wtym miejscu nie zgodze sie ze pala z m57 jednakowo).4.4v8 to silnik stworzony do e 39 jesli chodzi o benzyne .Woli scislosci to tylko moje prywatne zdanie
Opublikowano
Nie kupuj dizla.

Jezdze 530D z 2002 roku w automacie rok czasu i wracam do benzyny !

Nie ma to jak benzyna w BMW :D

Dizel jest wporzo ale do turlania sie wmiescie.

Problem tego typu jes ttaki ze ta moc w dizlu oszukuje !

Fakt start ma niezly, wykop z miejsca jest niezly ale potem jest KONIEC mocy. To jest niebezpieczne !

np przy wyprzedzaniu TIRa na trasie, wciskasz gaz do dechy jest kickdown, auto siekatapultuje z predkosci np 80km/h i przyspieszasz...

wyprzedzasz TIRa i nagle przy 130 km/h auto przestaje wogole przyspieszac !!! trzeba zdjac lekko noge z gazu , auto robi redukcje i odzyskuje moc i przyspiesza dalej !

w silniku benzynowym wciskasz pedal i ciagnie do przodu az do odcięcia :twisted:

Na tym wlasnie polega diesel - po 3500 nie ma juz po co go meczyc a nawet po 2500 z tego wzgledu ze tak rozlozony jest moment obrotowy i z tad tez male spalanie i dobra elastycznosc. Podczas gdy dieslu moment spada w benzynie dopiero zaczyna wzrastac i maxa ma od ponad 4000 zl. W dieslu wystarczy zmienic bieg zamiast go ciagnac do nie wiadomo ilu bo wtedy od razu odzyskuje moment i prze dalej podczas gdy benzyna zawsze musisz czekac az obroty wejda na odpowiedni poziom

 

bierz 530i !!! spala tyle samo co 530d a cena paliwa juz taka sama jak ropy !!!

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
Nie kupuj dizla.

Jezdze 530D z 2002 roku w automacie rok czasu i wracam do benzyny !

Nie ma to jak benzyna w BMW :D

Dizel jest wporzo ale do turlania sie wmiescie.

Problem tego typu jes ttaki ze ta moc w dizlu oszukuje !

Fakt start ma niezly, wykop z miejsca jest niezly ale potem jest KONIEC mocy. To jest niebezpieczne !

np przy wyprzedzaniu TIRa na trasie, wciskasz gaz do dechy jest kickdown, auto siekatapultuje z predkosci np 80km/h i przyspieszasz...

wyprzedzasz TIRa i nagle przy 130 km/h auto przestaje wogole przyspieszac !!! trzeba zdjac lekko noge z gazu , auto robi redukcje i odzyskuje moc i przyspiesza dalej !

w silniku benzynowym wciskasz pedal i ciagnie do przodu az do odcięcia :twisted:

 

bierz 530i !!! spala tyle samo co 530d a cena paliwa juz taka sama jak ropy !!!

 

w silniku benzynowym wciskasz pedal i ciagnie do przodu az do odcięcia

Na tym wlasnie polega diesel - po 3500 nie ma juz po co go meczyc a nawet po 2500 z tego wzgledu ze tak rozlozony jest moment obrotowy i z tad tez male spalanie i dobra elastycznosc. Podczas gdy dieslu moment spada w benzynie dopiero zaczyna wzrastac i maxa ma od ponad 4000 zl. W dieslu wystarczy zmienic bieg zamiast go ciagnac do nie wiadomo ilu bo wtedy od razu odzyskuje moment i prze dalej podczas gdy benzyna zawsze musisz czekac az obroty wejda na odpowiedni poziom

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano (edytowane)

Kolego skoro tak bardzo nienawidzisz swojego dieselka to dlaczego go jeszcze nie sprzedasz?? Po co nim jeździsz skoro nie sprawia ci to frajdy?? za swojego 530d powinieneś spokojnie kupić jakieś 528i czy 530i i nie męczyć siebie i swojego dieselka?? Tak jak kolega biernus napisał dieslem trzeba umieć jeździć, a czytając twoje posty odnoszę wrażenie że jednak nie do końca umiesz wykorzystywać zalety diesla.

mam tds-a miałem przyjemność jazdy 530d i uważam ten silnik za bardzo udany, i jestem pewien że moje następne auto będzie miało 3.0d pod maską.

Edytowane przez przemo tds
Opublikowano

:o

Zgadzam sie calkowicie z ostatnia wypowiedzia. Jeszcze podsumowanie typu pali tyle samo. Widze ze kolega jezdzi nim tak jak benzyna i pewnie dlatego podobnie, a przy wyprzedzaniu nie czuje sie bezpiecznie

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano

Podoba mi sie wypowiedz "przemo tds" pozatym ja juz zdecydowalem wziolem kombi 530d :) i nie zamierzam nim jezdzic na rajdy :) chce sie szybko i i sprawnie przemieszczac z punktu A do punktu B

 

ps. tak na marginesie to moj pierwszy diesel choc duzo juz jezdzilem siedlami sluzbowymi :)

Opublikowano
Podoba mi sie wypowiedz "przemo tds" pozatym ja juz zdecydowalem wziolem kombi 530d :) i nie zamierzam nim jezdzic na rajdy :) chce sie szybko i i sprawnie przemieszczac z punktu A do punktu B

 

ps. tak na marginesie to moj pierwszy diesel choc duzo juz jezdzilem siedlami sluzbowymi :)

 

Na rajdy też będzie lepszy od 530i. Pelikan chyba nigdy nie jeździł 4.4 i tak się uparł na to 530.

Jeżeli E39 i szybka jazda to tylko 540 lub M5. 530 to wół. Brak momentu obrotowego diesla i mocy 4.4 benzyny - PORAŻKA :P .

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano (edytowane)
wiec bede jezdzil porazka... ;)

 

Bartek miał chyba na myśli, że 530i to porażka :wink:

Edytowane przez OLi325i
Opublikowano
wiec bede jezdzil porazka... ;)

 

Bartek miał chyba na myśli, że 530i to porażka :wink:

 

Dokładnie. Gdybym miał wybierać między 530i i 530d to bym brał diesla.

Szkoda że nie było 540d.

Wadą diesla jest to że w większości wypadków ma nieco gorsze wyposażenie od benzyny.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

hahaha

gorsze wyposazenie ?

wymien choc jedna rzecz, ktorej nie mam w swojej 530D , a ktore sa w benzynach

powodzenia

 

co ma wyposazenie do diesla/benzyny ?

pewnie nie wiesz jak wyglada zakup nowego BMW

siadasz sobie przed biureczkiem i wybierasz z dlugiej listy co ma sie znalezc w twoim BMW

i nie ma to znaczenia czy to diesel czy benzyna

oczywiscie w modelu 5

 

pozdrawiam wszystkich "znawcow" marki

 

p.s. jest "540D" tylko nazywa się 535D (2 turbinki i 280 kM)

Opublikowano
hahaha

gorsze wyposazenie ?

wymien choc jedna rzecz, ktorej nie mam w swojej 530D , a ktore sa w benzynach

powodzenia

 

co ma wyposazenie do diesla/benzyny ?

pewnie nie wiesz jak wyglada zakup nowego BMW

siadasz sobie przed biureczkiem i wybierasz z dlugiej listy co ma sie znalezc w twoim BMW

i nie ma to znaczenia czy to diesel czy benzyna

oczywiscie w modelu 5

 

pozdrawiam wszystkich "znawcow" marki

 

p.s. jest "540D" tylko nazywa się 535D (2 turbinki i 280 kM)

 

 

Ehh gdybyś miał chociaż trochę pojęcia o BMW to byś wiedział, że oznacza swoje samochody małymi literami - "d" a nie "D" znawco :duh: .

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Pavo koniecznie napisz jakie masz spalanie w swoim E39 kombi. To jest automat czy ręka? Sam jestem na kupnie takiego auta, ale mam trochę wątpliwości co do ilości pożeranego przez nie paliwa.
Opublikowano

jezdze outem od 2 dni i na trasie przy predkosci 120-130 czasami 160 km/h wziela mi 6.6 litra na 100 :) jak dla mnie bajka dzis jezdzilem po grobach w miare spokojnie i po miescie spalanie kolo 8 litrow na 100km natomiast jak bym chcial jezdzic dynamicznie i dosyc ostro mysle ze kolo 10 litrow by wziela

 

mam manuala.

Opublikowano

Ładnie. :D Jednak ponad wskazania komputera preferuję proste obliczenia typu tankujemy pod korek, wyjeżdżamy całość, znowu pod korek i liczymy ile spalił. Jak wyjeździsz w ten sposób bak i będzie Ci się chciało policzyć to proszę daj znać.

 

Automat pewnie chlapnie litr więcej, prawda?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.