Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakies dalsze plany z modyfikacjami silnika ? ;D



Ja mam jedną trasę dość długa i po każdym małym modzie sprawdzam sie tam czy prędkość od punktu A do punktu B jest taka sama :p

Nigdy to nie będzie to samo co hamowania ale jakis maly punkt odniesienia zawsze jest

A druga opcja to sprawdzam sie ze starym autem na początku szły tak samo

Teraz po czyszczeniu dolotu całym serwisie i gdy zamontuje wiekszy ic zrobię następny wyścig :P

  • Odpowiedzi 365
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja pisałem o hybrydzie z tc-turbo i mają takie do okolic 250hp , pisalem tez z turbospec i muszę do nich zadzwonić w tej sprawie , ciężko wybrać jakąś firmę żeby faktycznie hybryda była dobrze zrobiona , mialem jedna hybryde od turbospec w swoim 1.9 Tdi i byłem zadowolony


A ty czemu wybrałeś perunturbo ??

Opublikowano

Tak wyszła ci na pw


Co tanie to drogie a co drogie to tanie tak to chyba było:p

Lepiej zapłacić więcej i mieć spokuj niz sie martwić ze turbo źle wstaje i za chwilę padnie , dlatego też wolał bym zapłacić więcej i mieć pewniaka

Opublikowano

dzisiaj przyszła paczuszka z Chin :) cena koło 70zł

a3ab520c7b1b.jpg


130zł i bimmercode jest mój, czyli za okolice 200zł ma działające narzędzie do zakodowania auta

Na szybko

- start/stop wyłączony

- zmieniłem siłę hamowania po które się włączają awaryjne światła

- video in motion

- sportowe zegary + zmiana wyświetlania na kolor czerwony

- cyfrowy prędkościomierz

- przeskalowałem wyświetlanie chwilowego spalania, było od 0 do 20l, jest od 0 do 30l

- zmiana logo na mperformance

- zmiana powitania w navi na connect 2

- włączyłem wiadomości tekstowe sms przez bluethooth ( nie wiem czy to działa, nie zdążyłem sprawdzić)

- wyświetlanie temperatury opon


Co się nie udało ( narazie :) )

Nie mogę znaleźć jak przeskalować sportowe zegary, wyświetlanie Nm mam do 400Nm, a przydało by się zrobić do 500Nm

Szukałem w expertmode możliwości doświetlania zakrętów światłami przeciwmgielnymi ale na razie poległem z tym tematem.

Rain/light sensitivity - niestety nie potrafię rozdzielić tych parametrów. Można ustawić czujnik deszczu na bardziej czuły ale jednocześnie włączają się światła drogowe jak tylko słońce zajdzie za chmurkę.

Opublikowano

FEM_BODY 3073 C_CLC_ENA F030enable F030disable Enables cornering lights - Part 1

FEM_BODY 3073 C_BLC_ENA aktiv nicht_aktiv Enables cornering lights - Part 2

FEM_BODY 3066 KL_ENABLE_LI KL_Ein KL_Aus Enables cornering lights - Part 3

FEM_BODY 3073 KL_ENABLE_RE KL_Ein KL_Aus Enables cornering lights - Part 4

FEM_BODY 3062 MAPPING_abbiegel_L_output nsw_l Off Enables cornering lights - Part 5

FEM_BODY 3062 MAPPING_abbiegel_R_output nsw_r Off Enables cornering lights - Part 6


Idę powalczyć jeszcze wieczorem z tym doświetlaniem.

Faktycznie jest jeszcze w tym podstawowym menu coś jak Cornering lights


No cena mega 18,6$ i darmowa wysyłka

https://www.aliexpress.com/item/Vgate-iCar-Pro-Bluetooth-3-0-4-0-WIFI-ELM327-V2-1-OBD2-Scanner-For-Android/32857118380.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.2fa54c4d6Ab3O9

Opublikowano

Wydaje mi się że w bimmercode kodujesz czułość czujnika zmierzchu, czułość czujnika deszczu regulujesz na prawej manetce pokretłem przy włączonych wycieraczkach automatycznych.


Co do doświetlania zakretów, masz w menu podstawowym cornering lights, to ten parametr odpowiada za doświetlanie zakretów halogenami. Ale nie pamiętam czy u mnie wystarczyło kodowanie parametru z podstawowego menu czy wspomagałem się pdfem z bimmerpost.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

PERUN odpisał


"Koszt modyfikacji pańskiej turbosprężarki wraz z podstawową regeneracją to 1380 zl netto, koszt uzależniony od stanu turbosprężarki.


Max wydajność przerobionych turbosprężarek w okolicach 230+ps .( max 250 ps)


Czas realizacji ok 2-3 dni roboczych .


W przypadku samej regeneracji 600-1200 zl netto.

Posiadamy też 2 stage dla tej turbosprężarki , wydajność 250+ps, koszt 1860 zl netto ( koszt uzależniony od stanu turbosprężarki). "

Opublikowano

Co Tobie da ta hybryda w tym 2 litrowym motorze :) mocy przybywaj będzie powyżej 3500 obrotów, co daje profit tylko na autostradzie przy dużych prędkościach. Modyfikowałem swój motór w e90 i również zrobiłem hybrydę, wraz z ickiem uzyskałem 230 kunia z M47, co było dość dobrym efektem jak na stare żeliwo. Niestety powstała duża turbo dziura u dołu. Dużo kasy wpompowane, zaś ekonomia spadła przy normalnej jeździe. Czy bym to drugi raz robił, nie wolałbym kupić 3 litrowy silnik. Pamiętaj jak bawisz się ze skrzynią automatyczną, to jej mapy również trzeba zmienić aby miało to ręce i nogi i nie chodzi tu o szybszą zmianę, ale zmieniając turbo na większe "rozwierconą hybrydę ze zwiększoną ilością łopatek ect" zmienia się cały zakres pracy silnika.


Moje poczciwe E91 łykało na starcie 3 litrowe standardy, ale co z tego jak połykało ogrom paliwa.

Opublikowano

Dzięki za opinię, każda rada na wagę złota. Mało ludzi się tu z własnego doświadczenia wypowiada.

Jasne że najlepiej kupić M3, ale zawsze chodzi o $$$. Puki co mam okolice 230Hp i szukam odpowiedzi czy dalsze grzebanie to "skórka warta wyprawki"

Jeśli chodzi o paliwo, to przy moje żony przebiegach rzędu 8k km na rok, to nie ma znaczenia :)

  • 2 tygodnie później...
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Da się tylko trzeba trochę gimnastyki :D
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Zrobiliśmy od nadkola bez podnośnika ani ściągania felgi :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cholerka, to ciekawie, ile kosztowała wymiana tego turbo w tym Range Rover Sport? Robocizna :shock:

Nie od parady mówi się, że koszty utrzymania range Rovera są wyższe niż Porsche Cayenne...

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Cholerka, to ciekawie, ile kosztowała wymiana tego turbo w tym Range Rover Sport? Robocizna :shock:

Nie od parady mówi się, że koszty utrzymania range Rovera są wyższe niż Porsche Cayenne...

Najtaniej co znalazł, wymiana + regeneracja turbo 17k - masakra

Opublikowano
Fajnie.

Jak dokodować odprowadzanie do domu halogenami w Bimmercoode.

 

FEM

Welcome light fog lights

Not active -----> active


możesz wybrać czy chcesz hard on czy soft on.


Możesz potem zmienić

Welcome Light parking lights

Hard on ---------> Soft on


Kodujesz wszystko na soft on i bardzo fajnie rozjaśniają i ściemniają się ringi i halogeny,

Opublikowano
halogeny już na miejscu, oświetlenie drogi do auta i doświetlanie fajnie wygląda ale ciekawy jestem jak z mgłą takie jasne światło sobie radzi.


855a01e8b5123226med.jpg

541cdfc3fe3be44amed.jpg

 


Super wygląda, to jeden z pierwszych modów jakie wleciały do mojej F30, teraz mam włączone doświetlanie halogenów przy skręcie i działa świetnie, szczególnie nocą na nieoświetlonej drodze :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mod na plus. Wyglądają dużo nowocześniej i są praktyczniejsze po dokowaniu funkcji.
Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.