Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak było to sprawdzane, że nie podaje paliwa na wtryskiwacze? Fizycznie czy odczyt z czujnika ciśnienia cr na kompie? Skoro rozumiem, że zrobiłeś test przelewowy i znalazł się winny.

 

Właśnie... u mnie paliwo uciekało w przelew jednym wtryskiem dość swobodnie i to mnie zmyliło. Przy kręceniu rozrusznikiem ( do około 10s) ciśnienie wzrastało stopniowo do 50bar, czasami do 100bar i nagle spadało do zera. Zmyliło mnie to całkowicie. Po popuszczeniu rurki wtryskiwacza paliwo raz pojawiało się... a raz w ogóle - padła diagnoza na pompę CR która u mnie jest wymieniona na mocniejszą (uroki chęci posiadania +400 koni). Założyłem swoją starą pompę CR i dalej to samo zachowanie :shock: I tu kolejna diagnoza że padła pompa wstępna lub jej ciśnienie jest zbyt niskie. Zostało zmierzone (5bar) jednak jej odgłosy mnie niepokoiły więc zakupiłem na próbę używkę która i tak nie była do końca sprawna ;) Oddałem ją sprzedającemu a zakupiłem nówkę z Boscha. Montaż... i próba :D Paliwo idzie na listwę więc niejako sukces ! Tyle, że silnik jakoś nie chętnie odpala. Zostały więc wtryski albo elektronika (mam DDE pod biturbo więc też sobie w miedzy czasie podmieniłem czy aby to nie to). Nie wiem czemu od samego początku nie sprawdziłem wtryskiwaczy :mad2: Ściągnąłem przelewy... próba odpalenia i moim oczom ukazuje się z jednego wtryskiwacza fontanna aż do nieba :mrgreen: Wsiadłem w drugie auto... kupiłem używkę z tym samym numerem, założyłem, zakodowałem i dalej cieszę się z jazdy tą padaczką :cool2:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Test przelewowy przy takich objawach powinien być pierwszym krokiem, ale niby polak mądry po szkodzie :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

alb3rt, Spoko :mrgreen: Muszę Cię i tak odwiedzić bo się wybieram do Ciebie jak sójka za morze :oops:

 

maniek21112, Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;) Każda nowo nauczona rzecz nie pójdzie w las.

 

 

Dodam tylko że nie było żadnych znaków, że zaraz auto padnie. Jechałem sobie normalnie może ze 140 km/h i nagle jakby mi ktoś wtyczkę z prądu wyciągnął :mrgreen:

Nie jeżdżę Beatą na co dzień więc mogłem ją postawić na dłużej. Od sierpnia do dziś nie wiem czy zrobiłem 800 km i się zastanawiam czy mi zimówki potrzebne :P

 

 

Pozdro i niech MOC będzie z Nami :mrgreen:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Więc tak pompa w zbiorniku wymieniona... komunikat w idrive znikł ale auto dalej nie odpala. Tylko na plaka i jak przestaje pukać to gaśnie.

Podłączyłem pod kompa i wyspała się masa błędów

43e2 przepustnica raczej w tym temacie nieistotna

4a63 ten błąd mnie najbardziej ciekawi kto podpowie o co chodzi wiem tylko że chodzi o ews i może to uniemożliwiac odpalenie. Dodam że rozładował mi się kilka razy aku i raz to wymienialem na inny.

4207 sonda lambda raczej mało istotna tutaj chyba

3f30 czujnik ciśnienia listwy cr i tu też jest ciekawie ponieważ kilka razy to odlaczalem i nie wiem czy to nie dlatego wyrzuca błąd jednakże po odlaczaniu kasowalem błąd i błąd wraca. Czy może być czujnik uszkodzony w pakiecie jeszcze?

931a nie wiem dlaczego wyskoczył ten błąd jest od czujnika paliwa...

6295 brak prądu sterującego pompa paliwa co to dokładnie oznacza i co może być tego przyczyna?

Pany pomóżcie coś wymyślić bo oszaleje z tym autem jak się nie psuło 6 lat tak się nie psuło a teraz raz a konkretnie:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź przekaźnik pompy paliwa:

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=NC51-EUR-07-2004-E60-BMW-525d&diagId=61_4114

jak będzie ok to sterownik:

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=NC51-EUR-07-2004-E60-BMW-525d&diagId=16_0555

Jakby to był problem z ews to nie odpaliłby na plaka.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Po bledzie z EWS zrobiłbym na nowo synchronizację. U mnie tez aku padlo w miedzyczasie przy próbach odpalenia i tez miałem ten błąd.

 

Błąd czujnika cisnienia na listwie CR bedzie sie dal skasować jesli juz auto odpali.

 

Nie idzie Ci paliwo w przelew tak jak u mnie ?

 

Dodatkowo... kasuj błędy po kazdej probie odpalenia. U mnie z braku cisnienia system paliwowy jakby sie zawieszal az do ponownego skasowania błędów.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Jeśli chodzi o paliwo to jak odkrecam rurkę od wtrysku paliwa brak ale u góry wtrysku jak jest przelew to paliwo jest i nie wiem już co jest grane.

Błędy kasowane co kilka razy...

Jak zrobić synchronizację ews?

Opublikowano

Ściągnij sobie wszystkie przelewy z wtryskiwaczy, zawiń w kłębek i wrzuć do jakiegos pojemnika (moze być rozcieta bańka 5l po plynie ;p ). Podłącz kompa i wejdz w kasowanie bledow - bedziesz sobie pstrykał na klawiaturze F2 co jakis czas (nawet co 2 sekundy). Kreć rozrusznikiem a niech druga osoba sprawdza czy któryś wtrysk nie wyrzuca paliwa z przelewu (w zbyt wielkich ilosciach... kilka kropli bedzie normalne).

 

Synchro EWS.... nie pamietam dokladnie ale musisz wejść INPĄ w silnik... Steuern pod F6.... a potem juz nie pamietam ale tam znajdziesz to bez problemu ;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

A jak któryś za dużo przelewa to znaczy że jest do wymiany?

Mi wogole inpa nie chce wejść w silnik tylko totalna diagnoza u mnie działa nie wiem dlaczego

Opublikowano

No to panie.... Inpa i możliwość podgladania cisnienia na CR to podstawa. Ściągaj inny pakiet Inpy i instaluj.

 

I tak... jak paliwo pojawi sie w zbyt duzej ilosci to źle. U mnie paliwo wystrzeliwalo na okolo 40cm w górę - ale tylko przez 2-3 sekundy bo potem komp odcina pompe (dlatego mowie o ciaglym kasowaniu błędów).

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Jakiś link kolego bo ten zestaw co to mam to kupiłem kiedyś na allegro i nigdy nie pobierałem z neta. Ściągnąłem kolektor ssący i paliwo nie dochodzi do listwy wtryskowej nawet.

Pisałeś wcześniej że wymieniłeś pompę cr i chyba mnie to czeka podpowiedź jak to zrobić. Przypomnę że do pompy paliwo dochodzi...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mateusz, zrób to co Ci podpowiedziałem w pierwszym poście tego tematu, ZRÓB TEST PRZELEWOWY.

Napisałeś, że paliwo jest jak zdejmiesz przelewy z wtrysków i tu masz już rozwiązanie.

Kolega Mnich miał podobnie i co pomogło, nie wymiany pomp, czujników etc...zwykły, tani i prosty test. Jeśli wyjdzie, że któryś wtrysk padł, to go wymień i odpalisz silnik, po czym spokojnie skasujesz błędy. Nieskasowane błędy nie są powodem nieodpalania silnika, to tylko info, że coś było lub jest źle.

Jak będziesz miał problemy z inpą, to daj znać, prześlę Ci link do dobrej i podobno najnowszej wersji.

Nie martw się też ews, czy czymś innym, odpala na plaka, to znaczy, że jedyny problem, to paliwo.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co pamiętam, to powinno być 350 na jałowych i chyba max 600 podczas mocnego przyspieszania. Za niskie ciśnienie może być spowodowane właśnie przelewającym wtryskiem.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja wyczytałem, że książkowe to 368 na jałowym, ale może 325 wystarczy.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
A więc.. . Odlaczylem przelewy podłączyłem aparaturę i... z wtryskow Sahara a ż tej rurki czarnej od przelewów co powinna zawierać paliwo leje się paliwo i to feeest. Jakby tak na wtryski dawało to byłbym wniebowziety:-) co to może być? Poddalem się ręce w górze i białą flaga...:-) przy okazji dziękuję szczególnie użytkownikowi Krzysiek BMW Jabłonna za pomoc ale również wszystkim użytkownika którzy swoimi podpowiedziami doprowadzili mnie do tego punktu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kasowałeś błędy jak pisał mnichu?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czujnik ciśnienia CR na listwie jest stworzony do pracy przy ciśnieniach rzędu 1500-1800 bar. Nie dziw się że na postoju będzie pokazywał te 2 a nawet 6 barów bo jego pomiar nie jest idealny od samego zera.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.