Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam forumowiczów.

 

Po 2 latach jeżdżenia modelem F36 428i MSport przyszła pora na powrót do serii 5. 428i przejęła żona, więc pomyślałem, że nie mogę być wolniejszy i wybrałem 540xi. Poniżej kilka pierwszych fotek (zrobię więcej jak poprawi się aura i trochę się nacieszę autem, bo póki co nie chce się wysiadać:)

 

 

 

ifVdXXG.jpg

z8vkp0y.jpg

JrELOae.jpg

UyYONol.jpg

yadpVu6.jpg

Edytowane przez trusmar
Life's too short to drive boring cars!
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Poprawiłem autorowi fotki, u mnie działają a u Was ?

 

Piękna G30 z odpowiednim silnikiem, gratulacje :8)

Opublikowano
Poprawiłem autorowi fotki, u mnie działają a u Was ?

 

Piękna G30 z odpowiednim silnikiem, gratulacje :8)

 

Już działa :)

Opublikowano
O nieeee jak mogłeś nie wziąć ledow? :nienie:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
No cóż brakuje więcej gadżetów, budżet nie był z gumy;) Kwestia priorytetów. W żadnym aucie nie brałem adaptacyjnych reflektorów wiec i tutaj były daleko na liście priorytetów, a ograniczenie budżetowe zostało osiągnięte duuuuzo wcześniej, cóż wymienię sobie żółta żarówkę na białą jeśli będzie mnie rzeczywiscie drażnić, choć nie sadze. Póki co inne plusy całkowicie przyćmiewają ten potencjalny defekt:-)
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
Cóż to prawda budżet nigdy nie jest z gumy ...ja spróbowałem ledy w X5 F15 ( całkiem przypadkiem ) i jazda nocą stała się genialna , a tak poważnie jeśli chodzi o tą „żarówkę żółtą” nie wiem czy wiesz , auto ze światłami ledowowymi ma zupełnie inne oczy , ringi są szersze bo kierunek jest wtedy w „brewce” nad ringami ...ale genialne masz za to felgi , wrzuć przy okazji specyfikacje , dużo masz przebiegu ? Jak u Ciebie spalanie ? Ja mam 2000km i sam nie wiem czy ten silnik się jeszcze układa czy już nie , generalnie nie przeprowadzałem procedury „docierania” od razu normalna jazda , pali 13, narazie 100% miasto, dużo korków.
Opublikowano

Wiem jak wyglądają adaptacyjne, szwagier ma taką samą 540 jak ja tylko wypasioną po kokardą i nie wziąłem tych adaptacyjnych świateł i innych drogich bajerów z pełną świadomością, choć obiektywnie są fajniejsze te w wersji adaptacyjnej. Jeśli chodzi o felgi to byłem na nie zafixowany od początku, jakoś inne dostępne w m packu są zbyt grzeczne. Poza tym ten kolor jest praktyczny, za to rozmiar trochę mniej praktyczny;)

 

Ja mam dopiero 800 przebiegu. Planuje przejechać jeszcze 200 spokojniej a później ogień, bo wydech MP przy każdym musnieciu gazu wrzeszczy "push me harder";) Spalanie mam 13,2 na razie, ale jeżdżę głównie po wawie i okolicach tyle ze dość zachowawczo (staram się nie kręcić wyżej niż 5-max6 tys obr). Wydaje mi się ze w cyklu mieszanym będzie spalal około 11. Choć Szwagier swoim identycznym zrobił 5tys i twierdzi ze więcej. Ja jestem na to przygotowany poza tym przy tych osiągach i brzmieniu nie szkoda mi żadnego litra:)

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

To spalanie mamy identyczne, pytałem nie pod kątem paliwa bo pierdo...e te spalanie ale zastanawiałem się czy mam już dotarty silnik. Ja u Ciebie komentuje a Ty u mnie o wydechu i fajnym garażu ;))) Oglądałem na YouTube jak brzmi ten wydech ....piękna sprawa .... pamiętasz może ile zajmuje montaż w serwisie? Jeśli to nie tajemnica , zdradź ile zapłaciłeś za wydech w Bmw z montażem?

Juz wiem dlaczego Twój tył wygląda jak od 550i ... :D :D :D

Opublikowano
Za wydech, końcówki, dyfuzor od 550i, czarne nerki i montaż wszystkiego zapłaciłem okrągłe 7k brutto. Montaż tego wydechu to bułka z masłem (550pln brutto jeśli dobrze pamietam) Była ostatnio promocja -25proc na akcesoria MP. Jeśli mam coś doradzić to do białej powinieneś zamówić carbonowe końcówki zamiast chromowanych jak u mnie. Z tego co słyszałem będą dostępne koło grudnia (ja nie chciałem czekać ;) do alpejskiej bieli z dyfuzorem carbonowym będzie konkret!
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
Co do dotarcia to ostatnie 3 fabrycznie nowe BMW jakie miałem (2xF10 i F36) oszczędzałem do 1000km i było ok. Tutaj tez dłużej nie wytrzymam;)
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
Dokładnie ! Jazda 540i daje „radość z jazdy”

 

Pełna zgoda. Auto jest wspaniałe z tym motorem. Choć nadal od czasu do czasu lubię się przejechać 4ką żony, która jest znacznie niższa, słabiej wyciszona i zapewnia bardziej bezpośrednie wrażenia, masz również 4rkę wiec wiesz o co mi chodzi:) Niemniej jednak komfort G30 i charakterstyka silnika R6 robi swoje - wybieram 5tkę z mojego garażu:) BTW, moja 4ka wyglada tak:

 

xGGzkQF.jpg

KnCgwVM.jpg

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

W ramach docierania/testowania namówiłem żonę na pierwszy wypad weekendowy za miasto naszą nową G30. W międzyczasie pękł pierwszy 1000km. Chciałem przetestować audio, ale wydech brzmi fajniej więc muzyka przegrywa na razie, może w drodze powrotnej. Nie spodziewam się zbyt wiele w tej kwestii bo mam tylko nagłośnienie HiFi Professional. Pewnie powinienem wziąć HK, ale w poprzednich F10 miałem HiFi Prof i mi wystarczało w zupełności (chyba nie jestem melomanem;) W mojej pierwszej konfiguracji było wszystko, łącznie z tymi adaptacyjnymi światłami (których brak mi wytykacie), komfortami, HeadUpem, domykaniem drzwi i innymi pierdołami, ale co z tego jak to było 530i, które znacznie gorzej jedzie i nie brzmi :( Jak przesiadłem się z 530i do 540i to stwierdziłem, że trudno nie będzie wypasu za 130k tylko za 60k, ale musi być ten motor. Nie żałuję ani trochę i wszystkim polecam, choć pewnie niektórzy ze mną się nie zgodzą i woleliby 530i na pełnym wypasie - kwestia preferencji. Wg mnie radość z jazdy przede wszystkim, a błyskotki jeśli budżet pozwoli:)

 

ed8oq9k.jpg

VRO9arE.jpg

FcdSUwu.jpg

jsvRORG.jpg

aaJPOqi.jpg

Life's too short to drive boring cars!
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
No i dobrze, silnik to podstawa. Jeździłem demo 520d poskładanym za 380 tys - żadne bajery nie odwróciły uwagi od przeciętnych osiągów.
Opublikowano
Dokładnie ! Jazda 540i daje „radość z jazdy”

 

Pełna zgoda. Auto jest wspaniałe z tym motorem. Choć nadal od czasu do czasu lubię się przejechać 4ką żony, która jest znacznie niższa, słabiej wyciszona i zapewnia bardziej bezpośrednie wrażenia, masz również 4rkę wiec wiesz o co mi chodzi:) Niemniej jednak komfort G30 i charakterstyka silnika R6 robi swoje - wybieram 5tkę z mojego garażu:) BTW, moja 4ka wyglada tak:

 

xGGzkQF.jpg

KnCgwVM.jpg

 

Piękna 4ka!!!!, kupując Żonie naszą bardzo chcieliśmy Twój kolor ale mieliśmy białą od ręki ( Coupe podobno słabiej się sprzedają ) na niebieską trzeba było czekać ....wyjechaliśmy białą...ale niebieska siedzi w głowie i pewnie gdzieś w przyszłości wróci....

Co do Twojego opisu wrażeń z jazdy seria 4 ...kurcze ... sam bym tego trafniej nie opisał...dokładnie to samo mowie kiedy znajomi pytają mnie czy się różnią 4 i 5 uwielbiam się przejechać 4ka ale również wybieram z garażu 5 :) :) :)

 

Jeśli chodzi o Twój post o 530i na wypasie czy 540i jestem tego samego zdania....sorry za wytkniecie ledow ...nie było to złośliwe, moim zdaniem masz piękne 540i i nie ma co szukać dziury w całym ze nie ma jednej lub drugiej opcji...bmw daje nam przywilej i komfort wyboru jedni wolą słabszy silnik i mega wypas, absolutnie nie krytykuje takiego wyboru, a jeszcze inni wolą mocny motor i nazwijmy to tak: "tylko potrzebny wypas " , pewnie znajdą się i tacy co wezmą najmocniejszy silnik i pełen wypas, o takich można by gadać ze za tą kasę można już mieć serie 7 ale własnie to jest piękne z bmw ze możemy wybierać a nie jak w Japończykach :) :) :) :) :) :) 4 wersje wyposażenia luna sol solplus prestiże

Opublikowano

Co jest lepsze niż 540stka: dwie 540stki:) Nałożyliśmy powłokę ochronną na nasze 5tki. Efekt jest bardzo fajny, zobaczymy jak to będzie wyglądać w użytkowaniu. Teraz trzeba jeszcze opony/koła zimowe zorganizować... Czy można zastosować ogumienie mieszane na zimę? Chciałbym zamontować zimowki na standardowe 18stki z M pakietu...

 

gnW8nPr.jpg

Life's too short to drive boring cars!
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Jak najbardziej można założyć mieszane ogumienie na zimę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.