Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uczulam.

Moment dokręcania głowicy to

1. 40 Nm

2. 90 stopni - kąt

3. 90 stopni - kąt

 

Jednak bedzie Ci również potrzebny smar miedziany - w serwisie stosują specyfik, ale ja już wiele głowic w silnikach z aluminiowym blokiem dokręcałem na ten smar ze skutkiem bardzo dobrym.

 

Jeżeli nie zastosujesz go to bądź pewien że pozrywasz gwinty w bloku i będzie płacz.

Przed założeniem głowicy dokładnie obmyj otwory gwintowe w bloku i smarując gwinty na śrubach i otworach, wkręcaj je aż poczujesz, że doszły do końca. Tak z każdym otworem i najlepiej po dwa razy każdy. Na koniec wybierz nadmiar smaru z dna otworu, jeśli się nagromadzi.

 

Zajmuje to trochę czasu, ale warto, bo póxniej jest dopiero problem.

Otwory przemyj sobie benzyną ekstrakcyjną.

Opublikowano

nowe śruby już są zakupione. Powiedzcie jeszcze jakimi momentami dokręcać inne częsci tylko nie znam ich nazw (ja tego nie robie). Robie nie tylko głowice ale wymieniam też pierścienie. Mechanik mi mówił o co się pytać ale zapomniałem.

A co do dokręcania głowicy to mówi że to coś chyba za słabo, ale pewny nie jest.

Opublikowano
może znacie jakąś strone co można znaleść informacje o tych siłach z jakimi dokręcać te części.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.