Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Mam do wymiany wtryski. Można kupić je taniej w Bosch diesel service, są tam dwie opcje - nowe lub 'fabrycznie regenerowane' ok 30% taniej, z warunkiem takim , że oddaje się stare (zużyte). Z tego co mówił człowiek z Boscha, te 'regenerowane' do niedawna różniły się tylko pudełkiem, przychodziły nowe, nawet patrząc na nry seryjne. Teraz przychodzą już z innymi numerami, jakościowo ponoć jednak wciąż odpowiadają nowym i również objęte są 2-letnią gwarancją,

 

Ktoś z Was może miał doświadczenia z tym, można je brać? czy mimo wszystko dopłacić te 30%?

 

pozdrawiam,

Opublikowano

dowiedz się na czym polega regeneracja, a będziesz wiedział, które wybrać. Ja kiedyś w moim Audi 2.5 TDI wybrałem regenerowane i do tej pory jest git.

Za różnice w cenie kup sobie jakiś gadget :)

f30 320i xd automat LCI
Opublikowano
Regeneracja odbywa się poza PL, know-how jest wewnętrzny dla Boscha i nie bardzo da się dowiedzieć jak to robią. Te wtryski są nierozbieralne. Do Polski przyjeżdzają w pudełkach.
Opublikowano

w moim przypadku (też Bosh) regeneracja polegała na wymianie całego środka wtryskiwacza, pozostała tylko obudowa (dlatego chcą żeby im oddać stare). Później tylko kalibracja i montaż w silniku.

Jednak to był inny model więc nie wiem jak jest w tym przypadku.

 

No i u mnie było 6 szt. co również pomogło mi podjąć decyzję.

f30 320i xd automat LCI
Opublikowano
update - zalałem ten dodatek do paliwa diesel od BMW. przestało stukać. Tzn wtryski pracują dość głośno, ale nie ma takiej historii jak wcześniej, że jest terkot, nierówna praca i wibracje. Dać im trochę czasu jeszcze do wymiany czy to tylko przedłużanie agonii, ze szkodą dla silnika?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żeby uzyskać max.efekt zalej 3 baki,jeden po drugim. Ten dodatek nić ci nie zepsuje, wręcz przeciwnie.

W razie braku zadowalającego efektu wymienić wtryski zawsze zdążysz.Cena tego dodatku to grosze w porównaniu do ceny wtryskiwaczy. Nie jedne wtryski już skutecznie wyleczyło w przypadku ich zabrudzeń,nagaru. Chyba że są uszkodzone mechanicznie to żaden preparat skutecznie im nie pomoże. Po uzyskaniu zadowalającego efektu profilaktycznie by nie powróciły problemy proponuję- LIQUI MOLY 2663 Modyfikator paliwa Diesel 1L.

Z ciekawości jaki przebieg ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Thanks.

 

W polskim słownictwie istnieje słowo - Dzięki.

 

Przepraszam że schodzę z tematu.

Nie rozumiem tej częstej fascynacji polaków angielszczyzną. Jak widzę np.w polskich sklepach napisy,reklamy po angielsku to mnie.... żałosne i upokarzające.

  • 6 lat później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 6.10.2017 o 21:22, Andrzej62 napisał(a):

 

W polskim słownictwie istnieje słowo - Dzięki.

 

Przepraszam że schodzę z tematu.

Nie rozumiem tej częstej fascynacji polaków angielszczyzną. Jak widzę np.w polskich sklepach napisy,reklamy po angielsku to mnie.... żałosne i upokarzające.

Mam to samo. No, cóż... kasa, kasa i jeszcze raz kasa się liczy! 

Nawiązując do tematu... zaczęło się od zapachu spalin po każdym ruszeniu z miejsca. Po wykluczeniu różnych punktów nieszczelności padło na wymianę pokrywy zaworów, bo mokra była. Cena absurdalna w ASO za ten kawałek plastiku. Przy okazji sprawdziłem sobie wtryskiwacze (0445110616), bo gratis było. No i okazało się, że "leją". Tak wykazał wydruk z maszyny. Ale chyba nie dużo, bo na trasie na eco pro nie przekraczając 100km/h wychodziło poniżej 6 litrów. 

Zdecydowałem się na wymianę samych końcówek polskiego producenta. Boscha końcówki nieosiągalne przynajmniej dla mnie. Tylko całe wtryskiwacze z ASO. Cena zaporowa, bo blisko € 800.  Z VATem będzie drożej.  Do tych wtryskiwaczy jeszcze Chińczycy robią końcówki, ale jakość to loteria i czas oczekiwania długi.

Po zamontowaniu wtryskiwaczy spalanie wzrosło o blisko 2 litry na setkę. Końcówki rury wydechowej okopcone. Po zresetowaniu przepływomierza spalanie jakby spadło i końcówki tłumików nie wydają się być okopcone. Niemniej jednak nie daje mi to spokoju. 

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.