Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej,

 

Moze ktoś byl ogladać? samochod juz dośc dlugo widnieje na otomoto,

 

VIN WBAPU31010CT76625

Type Code PU31

E Series E61 (MUE)

Series 5

Type TOUR

Steering LL

Doors 5

Engine N53

Displacement 2.50

Power 140

Drive HECK

Transmission MECH

Colour TIEFSEEBLAU METALLIC (A76)

Upholstery ST/LE FLASHLIGHT/SADDLE/ANTHRAZIT (GGAT)

Prod. Date 2007-12-19

 

 

Vehicle options

L801A National version Germany

P337A M Sports package

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 package

S261A Side airbags for rear passengers

S2NPA BMW alloy wheel, M double spoke 135

S320A Deleted, model lettering

S354A Green windscreen, green shade band

S386A Roof railing

S417A Roller sun vizor, rear door

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S439A Interior trim finishers

S441A Smoker package

S481A Sports seat

S502A Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC)

S522A Xenon Light

S544A Cruise control with brake function

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S606A Navigation system Business

S612A BMW Assist

S616A BMW Online

S633A Preparation, mobile phone, Business

S698A Area-Code 2 for DVD

S6AAA BMW TeleServices

S6ABA Control for Teleservices

S704A M Sports suspension

S710A M leather steering wheel

S715A M Aerodynamics package

S760A High gloss shadow line

S761A Individual sunshade glazing

S775A Headlining anthracite

S7SNA Nav Business/cellph. prep. Bluetooth

S851A Language version German

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S8S8A Country-specific nav. system supply

S8SAA Navigation access request,country-spec.

S8SCA Telematics access request,country-spec.

S8SPA Control unit COP

S969A Navi DVD to be requested at shipping

Opublikowano
Specyficzna konfiguracja mocno zniechęca wiele osób (manual + uboższa klimatyzacja). Sprawdź przebieg, kiedy był ten ostatni serwis, o którym wspomina, ponieważ ostatnie kilka mc (od czerwca 2017 roku) zrobiła dosyć mało.
Opublikowano
Jesteś pewny ? Automat w tych autach jest bardzo dobry , wystarczy dbać o olej i filtr i posłuży długo długo . A manual sama dwumasa jest bardzo droga . Po 2 automat jest 3 razy przyjemniejszy :)
Opublikowano

Nie wiem jak o automat dbal poprzedni wlasciciel,

w manualce wymieniam sprzeglo i dwumas i jezdze..

Jesli chodzi o wygode wolalbym automat ;-)

 

jest duza podaz po niemieckich manuali - Niemce wola wachlowac ?

Opublikowano
Jeżeli odpowiada Ci konfiguracja to jedź i oglądaj. Zabierz ze sobą osobę, która się zna (np. kolega DRAY = bimmer-check_com) i kupuj jak warto :cool2:
Opublikowano

Kurcze, przyznam szczerze ze niezdecydowalbym sie na manuala w takim aucie, tzn ostatni manual byl u mnie jakies 15 lat temu moze troszke dluzej, brat ma 530dX Lci w manualu i nie jezdzi sie tym przyjemnie

Kwestia gustu

Opublikowano
Benyziak ma większy zakres użytecznych obrotów od działa. Dziel z manualem to żadna przyjemność. W benzyniaku to kwestia gustu. Miałem 540 z automatem i ... było super. Mam 328 e46 z manualem i ...tez jest super.
Opublikowano
Tak jak napisalem rzecz gustu... automat tez zmusisz do manualnej zmiany(mowie o torze) sa na to patenty...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Hej, moje auto, sam ściągnąłem z Niemiec uderzony w prawy tylny bok, ogólnie wystawiam, ale nawet jedna osoba nie była obejrzeć, chociaż myślę, że pierwsza oglądając wezmę, bo ciężko znaleźć e61 w takim stanie, a przebieg oryginalny na 100% w tym momencie ma 173 tys, bo zrobiłem nią ponad 12tys. Aha i świeżo wymienione świece i olej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.