Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam powazny problem, od dwuch dni zauwazylem ze mam problem :roll:

 

do 2tys. obr. nie chce mi jechac zaczyna sie ksztusic i strzelac z wydechu, brakuje mocy itd.

 

ale dzieje sie tak tylko przy nacisnieciu gazu do deski! przy leciutkim jest OK!

 

powyzej 2tys tez jest zawsze ok ciagnie do konca obrotomierza.

 

prosze o pomoc, moze ktos mial podobny problem? :?

 

mam silnik 2,0 24V

Opublikowano

Ja mam coś takiego w e46 tzn jade wolno np na dwójce i na obrotku mam 1200, chce przyspieszać-wciskam gaz do dechy i auto zaczyna szarpać, nie jedzie. Jeżeli stopniowo dodaje gaz to opisane zjawisko nie występuje.

 

Myśle że chodzi ci o to samo. Czerkam za jakimiś radami.

Opublikowano
Moim zdaniem niema co szukac w ciemno ,szkoda czasu i kasy,bo to może to ,wymienię, Jedz na diagnostytkę komputerową , cos poradzą!
Opublikowano
Moim zdaniem niema co szukac w ciemno ,szkoda czasu i kasy,bo to może to ,wymienię, Jedz na diagnostytkę komputerową , cos poradzą!

 

a ile kosztuje taka diagnostyka? chyba majatek :shock:

Opublikowano
a ile kosztuje taka diagnostyka? chyba majatek

 

Jaki tam od razu majątek :mrgreen:

w ASO coś koło 200 pln :duh: . Poszukaj w warsztatach lub jedź do Boscha.

Zależy od rejonu, coś koło 50-100 zł. Ja w Poz nic nie płaciłem hi,hi.

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano

a tak pamietam ze robilem cos takiego i nie wykazal zadnych bledow!

 

mialem identyczny problem tylko ze z gazem (na wtrysku) i wtedy szukali przyczyny wymienili przepływomierz, swiece i przepustnice powietrza.

 

problem nie znikl wiec wyjeli instalke i oddali mi piniadze. minal rok i teraz mam to na benzynie :cry:

Opublikowano

W ASO w Warszawie zapłaciłem niecałe 70pln.

 

Poszukaj w warsztatach lub jedź do Boscha.

 

Warsztaty ok, ale Boscha omijaj szerokim łukiem. Ich interface jest do niczego (a za badanie skasują 2x drożej niż w ASO). Mechanicy też się słabo znają. Najlepiej jakbyś pojechał do warsztatu specjalizującego się w BMW.

Opublikowano
Ja mam coś takiego w e46 tzn jade wolno np na dwójce i na obrotku mam 1200, chce przyspieszać-wciskam gaz do dechy i auto zaczyna szarpać, nie jedzie.

Nie dziw się, że przy takich obrotach nie jedzie. Zamulasz go aż tylko :mad2: TO NIE DIESEL :!:

 

masz racje meczy sie silnik, ale nie powinien szarpac :idea:

Opublikowano
Będzie szarpał. Wrzuć sobie czwórkę przy 20km/h to wtedy zobaczysz, że szarpie.

W tym wypadku ma prawo go mulić, ale w żadnym razie szarpać :mrgreen: , w końcu to R6.

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

u mnie objaw jest podobny - ale zdarza sie sporadycznie

ja stawiam na cewki - bede teraz podmioenial to dam znac czy pomoglo

najgorzej ze u mnie dzieje sie to raz na jakis czas

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Chciałbym sie podpiąc pod temat. Mam podobny problem w E34 520i 24V do 2 tys szarpiem,przerywa i słychac strzały :( , bardzo odczuwalne to jest na rozgrzanym silniku. Powyzej 2 tys obrotów jest wszystko elegancko i ciągnie do konca. Zauwazyłem ze spalanie wzrosło :( Mechanik stawia na problem z cewkami. Znalazłem cewki uzywane, wyglądaja identycznie ale numer jest nieco inny. Na moich jest napisane 90 M 10 a ja znalazłem 91 M 10 czy to juz zupełnie inna cewka?? pozostałe numery sie zgadzają. Autko nie posiada inst gazowej. Z góry dziekuje za jakiekolwiek sugestie. Pozdrawiam

Opublikowano

wymienilem swiece, kupilem cewki (dwa razy bo jedne nie spojrzalem na numery) i wszystko chodzi jak do tej pory jak ta lala ;)

 

trudno powiedziec czy to wina cewek czy swiec, bo wymienilem wszystko na raz i jest dobrze

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano
Bagor, jakos e-34 mojego ojca m20b25 jedzie od najnizszych obrotow a buda ciezka i tylko 170 koni na taka bude silnik tez dosc stary ...powinien przyspieszac moze niejakossuper ale powinen a nie mulic to nie wytlumaczenie ze go zadusza
Opublikowano
mam to samo na gazie mam w porzadku (skwencja) a jak wskazuwka temp wejdzie za niebieskie pole robi sie juz lepiej, jak dam mu gwaltownie gazu to go przymuli, wymieinone swiece, sonda lambda aha dodam ze jak odpale po nocy samochod to siwy dym jak z wartburga (nie smierdzi olejem tylko tak jakby go zalewalo benzyna). sam juz nie wiem co z tym zrobic :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.