Skocz do zawartości

BMW e90 320 benzyna Pomoc ( diagnoza ) podobne przypadki


gokus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no u mnie jak sterownik padl to konkretnie szukalem po numerze bo mechanik mowil ze musi sie zgadzac seria i nie moze byc poprostu od innej 318 bo moze byc wlasnie niekompatybilny z programem ze starego stera. oby w koncu zrobili ci to auto a ten co zaczal to nie powinien ani grosza wziac za te cyrki bo nabierze wiele cennej nauki z tego przypadku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paliwo jest :) u mnie też sterownik musiał być z tym samym numerem co poprzedni a problem polega na tym ze jak chce się zapisać nowe ustawienia to na kompie wyskakuje błąd. niby maja przekładać procesory tych sterowników zgrać dane z uszkodzonego i nanieść na nowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
paliwo jest

A dochodzi do listwy?

u mnie też sterownik musiał być z tym samym numerem co poprzedni a problem polega na tym ze jak chce się zapisać nowe ustawienia to na kompie wyskakuje błąd.

I nic to twoim magikom nie daje do myslenia?

Stwierdzili ze masz uwalony sterownik i kupiles uzywke a potem jeszcze jeden rozruchowy wiec jakie jest prawdopodobienstwo ze wszystkie trzy sa uwalone?

niby maja przekładać procesory tych sterowników zgrać dane z uszkodzonego i nanieść na nowy.

I pomtym zabiegu twoje auto moze stac sie zadaniem tylko dla Copperfielda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paliwo jest :) u mnie też sterownik musiał być z tym samym numerem co poprzedni a problem polega na tym ze jak chce się zapisać nowe ustawienia to na kompie wyskakuje błąd. niby maja przekładać procesory tych sterowników zgrać dane z uszkodzonego i nanieść na nowy.

 

 

Ja nie rozumiem Ciebie - nadal się upierasz, że zepsute coś jest w ECU ( DME ) i nie komunikuje się z resztą - CAS .

 

Może lepiej zadzwoń do ludzi co zajmują się awaryjnym otwieraniem/odpalaniem aut. Kluczyk zakodować przez OBD potrafi każdy Zdzichu z osiedla - toż ten model ma już 13 lat - a technologia 16.

 

Powiem Ci tak - za 600zł z allegro kupujesz zestaw do odpalenia twojego auta http://allegro.pl/bmw-e90-320i-7552176-komputer-cas-pilot-odpalenia-i6956334190.htmlhttp://allegro.pl/bmw-3-e90-320i-sterownik-silnika-cas-3-klucz-kpl-i6583382765.html#thumb/1- taki jak używają biedazłodzieje - czyli CAS z kluczykiem, DME . To montując w każdej 320i można ją odjechać bez podpinania kompa.

 

Kup to - jeżeli nie zadziała - oddasz masz 14 dni gwarancji. Nie zadziała - będziesz wiedział, że coś innego jest zepsutego.

 

Wymieniając procesory i kodując program ze starego kompa nie da gwarancji, że zadziała bo nigdy nie dowiesz się czy to zrobili to dobrze.

Naprawdę trza być zajebisty do wymieniania kości na płycie sterującej DME

 

P.S.

Nadal nie napisałeś czy silnik kręci przy próbie startu - jeżeli tak to nie ma problemu na linie - CAS-DME

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik kreci normalnie paliwo wszędzie dochodzi, przez ten czas jak auto stoi wszystko było sprawdzone i tylko system nie chce przyjąć nowych ustawień a próby były robione różnymi komputerami, teraz auto jest u kogoś innego i czekam czy zgodnie z jego deklaracją uda mu się odpalić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama podmianka komputera nic nie da - przy wymianie DME musisz mu dać program ze starego aby mógł komunikować się z CAS i kluczykiem. Jeżeli program masz walnięty to nie da nic .

Musisz podmienić cały komplet CAS, kluczyk, DME z innego auta i jeżeli to nie zadziała to szukasz co innego - samo wymienianie kości w DME dużo nie da - nadal będzie ten sam program.

 

Co do braku iskry to też nie jest tak łatwo w tym silniku. Jeżeli silnik kręci to wszystko musi być ok. Iskra idzie na każdy cylinder osobną wiązką z DME do cewek. Trudno zgubić iskrę na wszystkich cylindrach za jednym razem.

 

Ja obstawiam coś z czujnikiem położenia wału. Jeżeli auto nie pali na samo starcie to paliwo też odpada .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Polać mu

i do dna niech pije...

Co do braku iskry to też nie jest tak łatwo w tym silniku. Jeżeli silnik kręci to wszystko musi być ok.

Nie wiem czy sie ze mna zgodzisz ale w kazdym silniku nie jest latwo o jej calkowita utrate gdzie jest cewka na swiecy i dlatego o nia pytam bo pewnie tym mechanikom jej brakuje i dlatego czepili sie sterownika jak komornik telewizora.

Tez twierdze ze jest wszystko ok bo kolega pisze ze paliwo dochodzi wiec DME dziala.

Nie ma zbyt wiele opcji kolegi usterki tylko trzeba wiedziec podstawowe rzeczy a wiemy tylko ze paliwo dochodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Auto jeździ :) problem polegał na tym ze jak popsuł się sterownik i nie dało się naprawić to mechanik zamawiał używany z tym samym nr który był poprzedni a okazało się że nr który był naklejony na sterownik był błędny ( nie wiem czy ktoś zamienił naklejki czy jak bo ktoś już musiał grzebać przy poprzednim sterowniku ) a prawidłowy nr sterownik który mam przypisany podali mu w serwisie bmw po zamontowaniu bez problemu udało się go zakodować i auto odpaliło szkoda ze to trwało tyle miesięcy niby prosta rzecz a tak ciężko było do tego dojść
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.