Skocz do zawartości

E90 335xi n55 2011r. Alpinweiss 3


kkamo84

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 339
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Trojwarstwowy to ten grubszy?? 50um?? Bawiłem się kiedyś mazda 6. Grubość powłoki masakra 40-50um
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak oglądałem ten film i dużo czytałem o tym w necie, że brak ocynku itd.

Nie wiem, mogę się mylić, ale ja miałem chyba wszędzie 110-120...

Pewności nie mam, ale sprawdzę jak dorwe jakiś czujnik :wink:

Najlepsze jest to, że nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. Auto niedługo dostanie zabezpieczenie i ceramikę.

Z dnia na dzień coraz bardziej się przekonuję, że są na tym świecie nie tylko auta BMW i też niekoniecznie są one gorsze...

Seria F o której też dużo czytałem, sami wiecie, że to już nie to. Chociaż chodzi za mną seria 4 w 4 drzwiach :wink:

E9..., e6... są fajne, ale nie oszukujmy się, to już powoli dziadki, czy tam babcie :wink:

Generalnie autami jeżdżę zawsze ok. 2 lat i zmieniam, tu się zobaczy, bo narazie jestem zadowolony.

P.S. dziś wpadło polskie menu i najnowszą navi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj tam, generalnie każdy chwali to co ma , ciężko być obiektywnym :8) Znam kilka osób co mają m3/m4 f80/ f30 335i i są bardzo zadowoleni także mit że seria F to już nie to... może i pasuje ale do biedaedyszyn 318i które w salonie kupujesz nówke za 120k brutto, to praktycznie tyle samo co taka nowa mazda 6 czy passat to jak to ma być coś lepszego przy tak ograniczonym budżecie. A jak płacisz 300-500k to auta po 100k nie mają podejścia. Myśle że jak pojeździsz taką serią 3 czy 4 co w salonie kosztowała 300k +to zmienisz zdanie co do serii F a do e90 7letniej wiadomo że roczna mazda będzie nowocześniejsza ;) miernik jak chcesz sprawdzić to mam na stanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię, że bym nie chciał takiej 340 :)

Generalnie nie ma co porównywać, bo to całkiem inne auta. Seria 3 jaka by nie była, to bardziej sportowe auto, co czuć podczas jazdy. Zawieszenie, układ kierowniczy itp.

To po nowym roku jakoś się łapiemy i oblecimy czujnikiem. Sam jestem ciekaw jak to jest z tym lakierem. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję i przy okazji mam pytanie:

bezproblemowo ustawiłeś sobie HUD pod swój wzrost?


Miałem w zastępstwie Mazdę 6 i nie szło sensownie ustawić HUD-a, a wcale nie jestem jakiś niewymiarowy (182cm wzrostu).

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odebrałem auto, to jak sparaliżowany jechałem, bo myślałem, że on jest za nisko i wygladałem na niego zza kierownicy :mrgreen:

na szczęście są ustawienia i wczoraj ustawiłem pod siebie i już jest ok. Centralnie na środku jak powinno być. Wzrost 186 cm. Więc, może u Ciebie było w aucie coś nie tak? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo ja nie potrafiłem tego ustawić :-) U mnie zakres regulacji za szybko się kończył.


Miałem 2.0 155 koni bodajże - zaskoczyło mnie skromne spalanie (9l w mieście) no i cena - podobno kosztowała wypożyczalnię 100k czyli tyle co Golf z takim wyposażeniem.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś blokowało ten wyświetlacz :mrgreen: Patrząc na cennik, to faktycznie podstawowa wersja z tym silnikiem co piszesz to ok. 100tyś.

Ale wersja taka jak ja mam to już 150 -160 :wink: plus opcje, których nie ma w standardzie :wink:

Jak porównanie do Twojej BMW? Nie mówię oczywiście o przyspieszeniu, bo to przepaść :wink: jaką wersje miałeś Mazdy 6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Miałem F30 białą w M pakiecie, bardzo mocno wyposażoną.. Doposażyłem ją we wszystkie możliwe dodatki M Performance zewnętrzne i wewnętrzne (łącznie z M performance power kit, bo to był diesel - po zmianach 200 km i 400 niutkow). Kolega z pracy w międzyczasie kupił taką Mazdę 6 (benzyna, chyba 240 km) i nieraz i wielokrotnie jeździliśmy samochodami na przemian. 6 - naprawdę śliczne, wygodne auto, ale wybrałbym bez chwili wahania F30, bo przynajmniej w mojej wersji nie miałem żadnych zastrzeżeń do BMW, a Mazda jak kolega stwierdził, poprawna do bólu. Szybko ją sprzedał i kupił sobie też F30 320i w M pakiecie, a jak z kolei sprzedałem po niecałym roku trójkę i kupiłem kolejnego sava od BMW :D

Gdybym miał wybierać BMW serii E9.., E6.., też wolałbym Mazdę 6, taką czarną na białej skórce, ale tylko przy takim wyborze.


Gratulacje, fajnie, że cieszy Cię zmiana, masz świetny kolor i wyposażenie i jako amerykankę uszkodzoną, pewnie zaoszczędziłeś trochę grosza, a wtedy z tego auta naprawdę robi się atrakcyjna oferta.

Pokaż foty wnętrza.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzi sobie naprawdę ok. Jestem bardzo miło zaskoczony, chociaż po przesiadce z 335, to wiadomo, że przepaść :wink:

Wysoko się kręci ten silnik, no i bez turbiny daje naprawdę radę :cool2:

Generalnie co dzień jestem co raz bardziej na tak za Mazdą. Komfort jazdy o niebo lepszy niż w BMW serii 3, jaka by nie była


Proszę zdjęcia środka tak na szybko :wink:

3Th6fIv.jpg

26G6YBR.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak porównanie do Twojej BMW? Nie mówię oczywiście o przyspieszeniu, bo to przepaść :wink: jaką wersje miałeś Mazdy 6?

 

Nie wiem jaka to była wersja tej Mazdy (ale pamiętam lakier: bardzo ładny czerwony :), nie jeździłem nią też w trasie, więc nie wiem czy porównanie będzie w ogóle miarodajne. Ogólnie jak za 100k to fajny i duży samochód - tyle mogę napisać od siebie.


Ale wypożyczenie tej Mazdy 6 też potwierdziło moją opinię nt. internetowych znawców. Ile to ja się nie naczytałem, że to już premium i bajka, że niemiecka trójca może się już pakować i inne dyrdymały ;-)


W Maździe 6 skóra nie jest premium, wykończenie nie jest premium, zawieszenie nie jest premium, multimedia nie są premium, nie ma tego trudno definiowalnego "premium feel".


Nie umniejszam tu Twojemu wyborowi, bo zawsze mnie cieszy, że ktoś kupuje nowe auto z własną konfiguracją - po to jest tyle marek, żeby każdy wybrał coś dla siebie.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w BMW z premium, to zostało tylko logo :mrgreen:

Nie oszukujmy się, płacimy za znaczek.

Materiałów nie widzę tam premium :mrgreen:

Skóra faktycznie w BMW jest po prostu grubsza i na pewno dłużej wytrzyma, niż ta z Mazdy. Jeśli chodzi o multimedia, to nie mam porównania.

Na chwilę obecną gdybym miał wybierać nowy samochód z salonu, to raczej byłaby to Mazda, bo po prostu jest tańsza w zakupie z dużo lepszym wyposażeniem. Eksploatacja też jest tańsza.

Materiały wykończenia sa porównywalne.


Co następne to za jakiś dłuższy czas pewnie się okaże, chyba, że jakaś M jako 3 auto :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.