Skocz do zawartości

E39 530i 231km,moc 162km(rozwiązanie: zapchany katalizator)


karusek65

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam duży problem z moja bmka. Otóż ostatnio robiłem w silniku wycieki bo strasznie dawało olejem. I przy okazji porobiłem kilka dodatkowych rzeczy takich jak nowe uszczelki w VAnosie bo były już jak plastik, na nowo uszczelniony kolektor ssący i nowa disa bo stara była już rozwalona. Przy tym nowe świece i nowe sondy lambdy bo świecił chcec do tego poszła tez wymiana oleju i filtrów w silniku i skrzyni ( automat) I teraz tak w silniki 0 błędów vanosy działają według inpy wszystko ok. W skrzyni także 0 błędów biegi ładnie zmienia nic nie szarpie. Ale pojechałem na hamownie bo auto dalej nie jechało tak jak trzeba, bo ostatnio jeździłem e46 z tym silnikiem i ta skrzynia i normalnie pocisk. Na hamowni nie miała niespodzianka i jak to mówią Żenada 162.7km. Co może być jeszcze nie tak. Katy czy coś jeszcze z osprzętem?

 

Wykres z hamowni:

73f3a59f17caaacdmed.jpg

Edytowane przez karusek65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Powiedz czy auto cały czas słabo jedzie?? Czy raz lepiej a raz zamula bo wtedy można by podejrzewać katalizatory. Inpa niby pokazuje ok, czyli rozumiem, że przepływka pracuje jak należy,wtryski ich korekcje i rozrząd również? Moc widać, że ostro spadła, ale moment obrotowy też słabiutko
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Próbowałeś jazdy z odpiętym przepływomierzem? Masz ponad dwukrotnie zwiększoną masę powietrza. Podaj wartość przy pełnym bucie na 3 biegu dla potwierdzenia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
600 jednostek to za dużo, przepływomierz to pierwszy podejrzany.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
O takiej firmie to jeszcze nie słyszałem :shock: ogólnie pewna jest tylko ori lub bosch.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginał założyłem ten co miałem i myślałem ze jest uszkodzona, Okazało się ze jest ok. Na wolnych jałowych okolice 13-14 jednostek max but 530.

Profilaktycznie zmieniłem tez czujnik położenia walka wydechowego ten z wkładana wtyczka na czujnik marki hella.

Także są założone nówki cewki zapłonowe i świece.

 

Ja obstawiam ze może być tak jak pisałem wcześniej albo zapchane katy bądź coś z vanosami. Juz pomysłów więcej nie mam

Silnik chodzi idealnie, oleju nie bieze nie wiadomo ile okolo 300ml na 1000km.

odma nowa z wezami

nie mam pojecia co moze byc jeszcze,

w sterowniku brak bledów.

Tylko asc sie swieci i jest blad pompy ladowania wstepnego.

Ponizej inpa na orginalnej przeplywce.

 

7c1f41f1a58e4a9fmed.jpg

713973c0b7228b07med.jpg

5f4c63bf1f7a4468med.jpg

f48ee3d073f96e51med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam widzę ze nikt nic nie opisuje odnośnie mojego tematu, wiec postanowiłem ze zobaczę wsumie ostatnia opcje KATALIZATORY. I oto zdjęcia które je przedstawiają.

 

7f27d8078e97c86dmed.jpg

e7bb94ef4b0eb4damed.jpg

3982c72d30cc7bcamed.jpg

 

Pytanie takie co moglo byc przyczyna takiego wypalenia? staroasc czy co to moglo byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lambdy przed katem nowe boscha za katem orginaly. Katy mowe zaminiki jdj na allegro po 1600 zl sa komplet. nowe orginaly cos kolo 6tys. Ale wydaje mi sie ze moze to byc przez wtryski paliwowe moze trzeba zrobic na nowo adaptacje ich bo czasy narazie warjuja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stare to juz wogule byly wywalone stały non stop 0.42 i nawet nie drgnęły. Na nowych zmienieja sie normalnie wartosci miedzy 0.6 a 0.9 przed a za katami miedzy 0.7 a 0.8, ale na jalowym znowy jest na pierwszym banku 0.08 przed katem drugi kat 0.80, tyl pierwszy 0.01 przut drugi 0.08. W parametrze lambdaintegrator 1 jest na jalowym -28 a na drugim w normie okolo 4, Dziwne to bo przed wymiana katów bylo ok. na wydechu nigdzie nie słychać przedmuchu, Odma i przewody nowe, uczelka pod pokrywa nowa. Robilem tez test z dymem to nigdzie nie było widać jakiś przedmuchów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.