Skocz do zawartości

Nie chodzi na 3 gary... Komputer??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Spotkala mnie dzisiaj nie mila sytuacja, wymienialem termostat w swoim E34 (2,0l 24V z 91roku) i pod jedna za srub mocujacych obudowe termostatu jest przykrecona masa od listwy wtryskowej i zaplonu. Przez nieuwage probowalem uruchomic silnik podczas gdy ten kabelek nie byl polaczony z masa - silnik nie zapalil ale po przekreceniu kluczyka zegary zaczely wariowac (predkosciomierz zacza pokazywac predkosc, obrotomierz obroty itd.) Po poprawnym zamontowaniu termostatu i pechowej masy, uruchomilem silnik i okazalo sie ze nie chodzi na 3 gary. Sprawdzilem cewki i okazalo sie ze dwie sie spalily. Po zastosowaniu zamiennikow nadal nie chodzil na 1,4 i 6 gar. Po zamianie cewek to samo nie chodzi na 1,4 i 6. Dodam jeszcze ze z komputera od sterowania silnikiem czuc bylo smrodek podobny do zapachu rozgrzanego videa, lub telewizora.

Czy to moze byc spalony modul silnika??

:modlitwa: PoMoCy :modlitwa:

Opublikowano
Spróbuj zrobić mu reset... choć jak piszesz, że był smrodek spalonej elektroniki to słabo to wygląda :?
Every weapon needs a master.
Opublikowano
Jeżeli jest to główna masa silnika to podczas rozruchu rozrusznik "szuka" masy przez wszystko co się da, więc może pojarać to co znalazł :shock:

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano

To bedzie chyba Bosch Motronic.

Glowna masa?? To byl maly niewinnie wygladajacy kabel od masy przy listwie wtryskawej.

Co radzicie jak to sprawdzic we wlasnym zakresie??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.