Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wydech raczej odpada, na sport już jest wystarczająco głośny, to jest daily car, zamęczył mnie by ten wydech aftermarketowy

 

raczej chodziło mi o zrobienie wydechu "aktywnego", klikamy i jest cichy, w drugą stronę klikamy i ryczy, sapie i strzela na redukcjach :D

coś w deseń armytrix:

https://www.armytrix.com/product/bmw-f13-m6

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Opublikowano
Chętnie bym to zrobił, tylko nie chce tyle kasy na sam wydech wydawać, nie wiem ile ten arytmixa , ale akropovic ~25k coś tańszego , aktywnego to 16k, już nie pamietam firmy
Hmmmm
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Orientujesz się czy to jest ten sam silnik co był montowany od połowy lipca 2012 roku w 6er czy były jakieś modyfikacje ? Oczywiście mam na myśli silnik 449km
Opublikowano

To jest ten sam silnik. W f13 był montowany 408 konny w latach 2010-2012 po 2012 już był 450 konny tylko oraz w f06 od początku produkcji tylko 450 koni. Co i tak jest mało, ale już sobie z tym poradziłem ;-)

 

Coś tam poprawili w tym silniku, podobno mniej awaryjny od 408 konnego

Hmmmm
Opublikowano

Wgrywałeś softa ? tam z tego co widziałem całkiem duża poprawa osiągów jest po samym chipie.

Miałeś okazję robić pomiary RL przed i po ?

Opublikowano

Mam teraz 545 koni i 751 niutonow, robiłem pomiar 3,9 do setki. Docelowo mialobyc 800 niutonow ale ucieka mi ciśnienie na jednym przewodzie od turbo i muszę wymienić. Teraz to jakoś już jedzie, takiego cl 63 amg po lifcie nosem wciągnąłem, c63 amg c207 to przy 200km/h był z 3 długości za mną. Te 100 koni więcej i 100 niutkow robi kolosalna różnice przy wyższych prędkościach, bodajże wczoraj audi s7 jakoś na autostradzie się trzymał tak do 180km/h , później 200-250 to już baty konkretne

 

Robiłem w kreatorze mocy, wieczorem wstawię pomiar

Hmmmm
Opublikowano

Do 100 to już jest konkret jak m6 przy czym na mokrym wciągniesz takie m6 nosem.

Ja to swoim e63 miałem okazje z 640d i łeb w łeb mimo że tam x drive.

Spotkanie z Twoim 650i skończyłoby się konkretnymi batami :cry2: :cry2:

Pewnie u Cb można jeszcze wyciągnąć dużo więcej ale jak auto na gwar to chyba nie ma sensu za dużo modyfikować.

Opublikowano

I to jest program 500+, który popieram :D

 

Bardzo ładnie. Jakbyś był w okolicach Aleksandrowskiej to chętnie sprawdziłbym ile moja odstaje :)

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano

480 wyszło w serii, nikt na 100% nie grzebał, w tym modelu nie ma takiej możliwości. Trzeba wyjąc sterowniki, rozwiercic i odblokować złącze OBD, wtedy dopiero można coś grzebnać. Różnica w jeździe kolosalna, głównie dlatego ze moment jest większy dostępny od mniejszych obrotów. Teraz auta poniżej 500 koni i podobnej masie nie mają podejścia, 450 konną audi s7 wytarłem podłogę na autostradzie.

 

Efekt uboczny chipa jest jeszcze taki ze średnie spalanie spadło mi z 16,7 na 15.0 litra

Hmmmm
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Masz jakiś pomiar jak autko jedzie pow. 100 km/h ? Moc podobna do m6 więc byśmy zobaczyli ile xdrive spowalnia.
Opublikowano
480 wyszło w serii, nikt na 100% nie grzebał, w tym modelu nie ma takiej możliwości. Trzeba wyjąc sterowniki, rozwiercic i odblokować złącze OBD, wtedy dopiero można coś grzebnać. Różnica w jeździe kolosalna, głównie dlatego ze moment jest większy dostępny od mniejszych obrotów. Teraz auta poniżej 500 koni i podobnej masie nie mają podejścia, 450 konną audi s7 wytarłem podłogę na autostradzie.

 

Efekt uboczny chipa jest jeszcze taki ze średnie spalanie spadło mi z 16,7 na 15.0 litra

Ładny bonus dostałeś w serii... :cool2:

Opublikowano

Super, że fabryka dorzuciła tyle mocy w prezencie :). Widywałem do 20KM więcej, ale 31KM to już jest naprawdę bardzo duży bonus!

 

 

Gratuluję 500+, może wrzuć jakieś video od 100 do 200. Wygląda na to, że wstydu przy //M6 nie ma :twisted:

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.