Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciałem się was doradzić w sprawie wydechu, otóż mam zamiast kata coś mocno pordzewiałego i zapewne katem nie jest. Chciałbym kupić kata ze znanego portalu aukcyjnego dedykowany zamiennik, tylko mogę wybrać albo wkład ceramiczny albo metalowy.. Co mam wybrać ? A może założyć tłumik zamiast kata także dedykowany bo i takie coś jest w ofercie producenta ? Dodam tylko że auto jest bez LPG.

Zapomniałem dodać że autko nie ma mocy tak powyżej 2500-3000rpm. Na kompie zero błędów...

Opublikowano
Ceramiczny wkład "delikatniejszy" i pewnie mniej wytrzyma niż metalowy, ale na jego korzyść przemawia niższa cena. Skoro latasz na samej benzynie bierz ceramikę, bo metalowe bardziej polecane do aut z instalacją LPG. Z tym brakiem mocy to może być, winna tego braku katalizatora lub przypchany ten wytwór co masz założony u siebie. Chociaż według tego co czytałem wcześniej to braki mocy w układzie bez kata występują raczej w dolnym zakresie obrotów
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź i poradę. Chce kupić dedykowany wiec montaż we własnym zakresie, chce go połączyć na specjalną opaskę +paste, tylko nie wiem jak wygląda sprawa takiego połączenia, czy lepiej spawać...

 

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie lepiej spawać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jak przypuszczam masz katalizator pod autem. Pamiętaj o tym że dedykowane katalizatory są razem z rurami do kolektora wydechowego.
Opublikowano

Właśnie o to chodzi że z rurami do kolektora będzie łatwiej wymienić, bo spawacz ze mnie żaden. Znacie polska firmę JMJ produkującą Katy? Bo ich produkt chcę założyć...

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Osobiście oglądałem bosala i jakościowo ok. Różnica w cenie jmj-bosal pewnie znikoma. Co założysz to i tak będzie lepiej niż teraz. Rozmawiałem kiedyś z diagnostą na badaniu i problemem e39 z katalizatorem pod autem jest taki że bardzo długo się on nagrzewa o szybko schładza. Diagnosta zalecił mi wówczas kupienie katalizatora do możliwie jak większego silnika ( oczywiście z głową :-))
Opublikowano

Mam jeszcze jedno pytanko, na chwile obecną mam urwane po jednej śrubie na łączeniu rury z kolektorem, pewnie reszta też się zerwie przy próbie odkręcenia wiec będę potrzebował 6 nowych śrub M10X40, i tu pytanie czy zwykłe z castoramy będą ok czy muszą być jakieś odporne na zrywanie i temperaturę, bo w ASO 1 sztuka chodź po 41zł

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Kup zwykłe śruby w klasie 8.8, czy to będzie śruba w ocynku czy czerniona to bez zróżnicy ;-) Kupisz takie w dowolnym sklepie z artykułami metalowymi :D
Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi, jutro lecę do Castoramy :D

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Już kupiłem śruby, nie mieli w sklepie 8.8 w ocynku to wziąłem z nierdzewki A2-70, ponoć niewiele słabsze... Zobaczymy co z tego wyjdzie...

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.