Skocz do zawartości

E39 m52 1999 P0340 nadal po wymianie czujnika na oryginalny


Strzelba87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

 

Mam problem, ponieważ pojawił się u mnie błąd P0340, więc postanowiłem zakupić oryginalny czujnik położenia wałka rozrządu w ASO BMW.

Po podłączeniu nowego czujnika ku mojemu zaskoczeniu błąd nadal wyskakuje. Wydaje mi się, że auto bardziej zamula i pali więcej.

Dodam, że na LPG robiłem zazwyczaj ponad 400 km a teraz przy 350 km kończy się paliwo. Po odpaleniu silnik wpada w delikatne wibracje.

Świece są dobre, mają jakieś 10 tyś km.

 

Jakieś pomysły?

 

Dziękuję i pozdrawiam

Maciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

P0340 - Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction

 

To nie błąd czujnika, a połączenia do czujnika, sprawdź wtyczke - podegnij piny i ogólnie połączenie kabla i wiązkę aż do kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P0340 - Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction

 

To nie błąd czujnika, a połączenia do czujnika, sprawdź wtyczke - podegnij piny i ogólnie połączenie kabla i wiązkę aż do kompa.

 

Jeżeli wiązka będzie uszkodzona, prawdopodobnie kupię nową w ASO. Znasz może numer tej części?

 

Pozdrawiam! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie problem rozwiązany!

 

Zacznijmy od początku. Od około 2 lat męczyłem się z wibracjami na kierownicy w różnych zakresach prędkości od 80 km/h do 90 km/h a później od 120 do 150 km/h z tym, że wibracje od 120 były naprawdę mocne i cały samochód telepalo. Objawy z biegiem czasu się nasilały. Mechanicy obstawiali opony, tarcze, półosie itp. Prawda jest taka że od dłuższego czasu powoli odmawiał posłuszeństwa ów czujnik a błąd wywaliło mi dopiero niedawno. Po wymianie ku mojemu zaskoczeniu błąd nadal był i nic się nie zmieniło. Problem polegał na tym że program, którego używałem do skasowania nie był w stanie go usunąć. Zainstalowałem inny, który poradził sobie z tym błędem i wszystko jest ok!

 

Moc wróciła, spalanie spadło i dokuczające wibracje ustąpiły.

 

Pozdrawiam i mam nadzieję, że moja historia komuś pomoże :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Mam identyczne objawy, trzęsie zwłaszcza w okolicach 120km/h, silnik zamula do 3tys obr/min i wypadają zapony na 3 i 4 cylindrze. Błąd czujnik wałka wydechowego też się pojawia (P1397, P0340). Wymienię i dam znać czy u mnie pomogło ;)


Silnik M52B28TU 2x Vanos 528i e39 1998r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Witam. Odświeże temat. Ostatnio zauważyłem że moje e46 323ci zaczęło trochę mulić a na gazie w podłodze dusić. Check się nie swiecil ale stwierdziłem że może jest jakiś błąd no i jest P0340-układ zapłonowy. Widzę tu że ten błąd to od wałka rozrządu. Tylko którego ssący czy wydechowy? Auto odpala normalnie nie telepie nim. Sondy pracują normalnie przepływomierz też.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.