Skocz do zawartości

Strzelba87

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520ia

Osiągnięcia Strzelba87

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Panowie problem rozwiązany! Zacznijmy od początku. Od około 2 lat męczyłem się z wibracjami na kierownicy w różnych zakresach prędkości od 80 km/h do 90 km/h a później od 120 do 150 km/h z tym, że wibracje od 120 były naprawdę mocne i cały samochód telepalo. Objawy z biegiem czasu się nasilały. Mechanicy obstawiali opony, tarcze, półosie itp. Prawda jest taka że od dłuższego czasu powoli odmawiał posłuszeństwa ów czujnik a błąd wywaliło mi dopiero niedawno. Po wymianie ku mojemu zaskoczeniu błąd nadal był i nic się nie zmieniło. Problem polegał na tym że program, którego używałem do skasowania nie był w stanie go usunąć. Zainstalowałem inny, który poradził sobie z tym błędem i wszystko jest ok! Moc wróciła, spalanie spadło i dokuczające wibracje ustąpiły. Pozdrawiam i mam nadzieję, że moja historia komuś pomoże :D
  2. Jeżeli wiązka będzie uszkodzona, prawdopodobnie kupię nową w ASO. Znasz może numer tej części? Pozdrawiam! :)
  3. Dzięki za odpowiedź! Jeżeli jutro będę miał czas to zabiorę się za to :) Pozdrawiam i dam znać jak poszło
  4. Witam Wszystkich, Mam problem, ponieważ pojawił się u mnie błąd P0340, więc postanowiłem zakupić oryginalny czujnik położenia wałka rozrządu w ASO BMW. Po podłączeniu nowego czujnika ku mojemu zaskoczeniu błąd nadal wyskakuje. Wydaje mi się, że auto bardziej zamula i pali więcej. Dodam, że na LPG robiłem zazwyczaj ponad 400 km a teraz przy 350 km kończy się paliwo. Po odpaleniu silnik wpada w delikatne wibracje. Świece są dobre, mają jakieś 10 tyś km. Jakieś pomysły? Dziękuję i pozdrawiam Maciej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.