Skocz do zawartości

Tył opadł


Macccias

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś po odebraniu auta od mechanika, który naprawiał uszkodzony skraplacz klimatyzacji zauważyłem, że tył samochodu opadł tak, że górna część tylnych opon praktycznie chowa się w nadkolu. Poprzez menu serwisowe sprawdziłem błędy i znalazłem następujące:

CC-ID 245 – Level Control System Failure

oraz

CC-ID 10 – ARS Roll Malfunction

 

Przypuszczam, że to dlatego że samochód stał na podnośniku przez dłuższy czas, może z włączonym zapłonem (tego nie wiem) i pewnie przez to "złapał" powyższe błędy?

Co zrobić aby się pozbyć tych błędów? Można to zrobić samodzielnie bez podłączania samochodu pod kompa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podnosi się, zero reakcji. Przed wrzuceniem auta na podnośnik, w celu zdjęcia zderzaka i wymiany skraplacza klimy wszystko było ok. Błędy zapisały się dokładnie przy przebiegu, z którym auto odwiedziło warsztat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy mój klęknął i napisał coś o niestabilności w zakrętach i uszkodzonym zawieszeniu (kodów błędów nie sprawdzałem), samochód podnosił_się/próbował_się_podnieść za każdym razem kiedy go odpaliłem.

Może przerób najprostsze rozwiązanie: bezpieczniki.

W dalszej kolejności: oględziny miechów, przewodów powietrza, oględziny kompresora i wiązki.

 

Podejrzewam, że błędy tylko kompem ogarniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeważnie to pierwsza objawa zużytych miechów . Mi najpierw padł pierwszy jakiś czas kompresor chodził i pompował po kilku miesiącach padł drugi i tu również kompresor dostał po dupie . Niedługo po wymianie obydwu miechów musiałem wymienić kompresor ( padł nagle w czasie jazdy i opadł tył na obydwu miechach) . Także nauczka na przyszłość jak miech pada od razu wymiana bez jeżdzenia . Polecam arnott dobra cena i świetny zamiennik.
Będziesz Miał Wszystko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schyl się pod auto i zobacz czy widzisz tradycyjne rozwiązanie... O ile mi wiadomo tylko F11 ma miechy pneumatyczne z tyłu no i kompresor jest przecież osobno a nie zintegrowany czy co tam miałeś na myśli...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.