Skocz do zawartości

Macccias

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 Touring 525d 2013
  • Lokalizacja
    Toruń

Osiągnięcia Macccias

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Macccias

    Tył opadł

    Nie podnosi się, zero reakcji. Przed wrzuceniem auta na podnośnik, w celu zdjęcia zderzaka i wymiany skraplacza klimy wszystko było ok. Błędy zapisały się dokładnie przy przebiegu, z którym auto odwiedziło warsztat.
  2. Macccias

    Tył opadł

    Dziś po odebraniu auta od mechanika, który naprawiał uszkodzony skraplacz klimatyzacji zauważyłem, że tył samochodu opadł tak, że górna część tylnych opon praktycznie chowa się w nadkolu. Poprzez menu serwisowe sprawdziłem błędy i znalazłem następujące: CC-ID 245 – Level Control System Failure oraz CC-ID 10 – ARS Roll Malfunction Przypuszczam, że to dlatego że samochód stał na podnośniku przez dłuższy czas, może z włączonym zapłonem (tego nie wiem) i pewnie przez to "złapał" powyższe błędy? Co zrobić aby się pozbyć tych błędów? Można to zrobić samodzielnie bez podłączania samochodu pod kompa?
  3. Temat zakończony. Okazuje się, ze winowajcą był rozszczelniony skraplacz klimatyzacji, w który wbiła się piękna śruba, którą musiałem wyłapać z drogi gdzieś na trasie.:)
  4. Bez różnicy. Ani ustawienie temperatury na clomatronicu, ani też manualnie tą gałką przy środkowym nawiewie nie wpływa na temperaturę nadmuchu.
  5. w mojej F11 przestało wczoraj działać sterowanie tempareturą nadmuchu. Niezależnie od zadanej temperatury w srodku z kratek (wszystkich) leciało tylko gorące powietrze. Bez względu na to, czy klima była włączona, czy nie, obieg zamknięty czy otwarty. Dziś dla odmiany leci tylko letnie powietrze, niezależnie od tego co się ustawi. Moje podejrzenie padło na siłownik klapy przy nagrzewnicy. Tylko z tego co widzę w F10 są 2 takowe, przypuszczam że osobne dla lewej i prawej strony, a u mnie problem dotyczy wszystkich kratek. Raczej mało prawodpodobne, żeby wysiadły oba na raz. Ma ktoś może jakiś pomysł co to może być i gdzie szukać?
  6. Witam Szanownych Kolegów i Koleżanki:). Po paru latach przerwy nadszedł czas na powrót do marki jedynej słusznej:) :D Na razie poważnych problemów z autem brak - i oby tak już zostało, ale jest w mojej piątce F11 jedna rzecz, która mnie baaaaardzo drażni. Otóż muzykę z pendrive'a poprzez złącze w schowku mogę odtwarzać, wszystko działa jak powinno, ale jedynie do momentu wyłączenia silnika i zamknięcia samochodu. Przy ponownym wejściu i uruchomieniu auta, system nie widzi pendrive'a. Muszę wtedy go wyjąć i włożyć, żeby wystartował. Może to pierdoła, ale denerwująca. Mam nadzieję, że coś robię nie tak, a nie jest to taka cecha auta. Ktoś wie, co trzeba zrobić, żeby za każdym razem muzyka z pendrive'a sama startowała i to najlepiej od kawałka, na którym skończyłem sluchać poprzednim razem? Jak to wygląda w Waszych F10/F11?
  7. Mam ten sam problem z delikatnym falowaniem obrotów na nie w pełni dogrzanym silniku. Zauważyłem też, że problem nie pojawia się latem, przy wysokich temperaturach zewnętrznych. Co ciekawsze, lekkie przegazowanie silnika (tak do 1500-2000 rpm) powoduje, że po spadku obrotów do nominalnych 750 silnik czasem przestaje falować. Po kolejnym przegazowaniu potrafi znowu zacząć, lub też nie. Wydaje mi się, że występuje to losowo, tak jakby coś się przycinało. Może to EGR się przycina? Może to właśnie w samym zaworze, lub podciśnieniowym układzie sterowania nim należy szukać przyczyny? Jeśli problem byłby związany z lejącymi wtryskami, wadliwym działaniem czujnika na szynie CR lub jak niektórzy sugerują elektrycznym dogrzewaczem silnika (którego e39 nie posiadały :D ), to problem raczej występowałby za każdym razem i delikatna przegazówka nie powinna mieć wpływu na jego wystąpienie lub nie. Co o tym sądzicie? Po prostu chciałbym problem rozwiązać definitywnie, niekoniecznie wymieniając pół samochodu, o ile nie jest to niezbędne.
  8. Udało mi się ustalić kiedy te światła się samoistnie włączają. A więc uwaga... tylko przy wysokiej temperaturze na zewnątrz/wewnątrz auta, np. gdy samochód postoi trochę na słońcu. Gdy słoneczko zajdzie, temperatura spadnie, to światła się wyłączają. Myślicie, że to rzeczywiście LCM, a nie jakaś wiązka kabli albo inne dziadostwo? Od czego zacząć sprawdzanie?
  9. Mam następujący problem. Czasem zdarza się, że światła pozycyjne samoistnie się zapalają, mimo, że przełącznik jest wyłączony i nie idzie ich zgasić, nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Co jeszcze bardziej dziwne nie pomaga nawet wyjęcie bezpieczników odpowiedzialnych za muduł świateł (bodajże nr 16 i 41). Dzieje się to raz na jakiś czas (powiedzmy raz w tygodniu), później problem nie występuje aż do kolejnego razu. Czy ktoś ma może jakiś pomysł, co to może byc? Nie wiem od czego zacząć poszukiwanie. I jak to możliwe, że światła się nie chcą wyłączyć nawet po wyjęciu bezpieczników odpowiedzialnych za moduł świateł?
  10. Ostatnio przestał mi działać czujnik deszczu. Wycieraczki działają, przełącznik w kierownicy również, ale gdy jest przełączony w pozycji 1., to nie reaguje na deszcz. Czy jest gdzieś bezpiecznik, odpowiedziałny tylko za działanie czujnika deszczu? Nie chciałbym wymieniać czujnika, jeśli to błahego mogłoby być.
  11. Rowniez zastanawiam sie nad zakupem interfejsu do mojego autka. Czy ktos korzystal moze z tego interfejsu: http://allegro.pl/item860238869_interfejs_tester_bmw_dis_inpa_na_usb_kurier_24h.html? Jesli tak, to moje pytanie, jak działał, czy były z nim może jakieś problemy?
  12. W moim autku nie dziala otwieranie klapy bagaznika za pomoca klamki z zewnatrz. Korzystajac z kluczyka lub przycisku w kabinie wszystko jest ok. Czy to mozliwe, ze aktywna jest jakies zabezpieczenie, ktore uniemozliwia otwarcie auta z zewnatrz, czy to po prostu problem z klamka i musze ja rozebrac, zeby zobaczyc co sie dzieje?
  13. Mam u siebie dokladnie te same objawy (E39 525d) i tez nie bardzo mam pojecie, co to za gwizd, ale najbardziej realnym zrodlem wydaje sie byc turbina badz uklad dolotowy. Poza samym dzwiekiem na razie nie zauwazylem zadnych negatywnych objawow. Jesli by sie komus udalo zdiagnozowac problem, byloby fajnie, bo wyglada na to, ze nie jest to odosobniony przypadek.
  14. Czy ktos bawil sie w wymiane tego elementu? Czy trzeba zdejmowac tylna czesc nadkola zeby zalozyc przednia? To jest mocowane srubami, czy na jakies plastikowe zaciski?
  15. Mam tak samo, tez prawe lusterko samo sie przestawia, nie zdiagnozowalem jeszcze przyczyny. A co do tego, czy lusterko obniza sie po wrzuceniu biegu wstecznego, czy nie, to zalezy, w ktorej pozycji masz aktualnie przelacznik wyboru ustawianego lusterka. Jesli jest ustawiony na lusterko kierowcy, to prawe lusterko bedzie sie obnizac, jesli zas na lusterko pasazera, to wtedy nie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.