Skocz do zawartości

E70 ręczny nie chce puścić


Caryca

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Problemu już nie będę opisywał bo już wyżej był poruszany. Po prostu zdechł. Ale nie oto mi chodzi.W tym samym czasie jak zdechł ręczny to przestał działać centralny zamek (otwieranie/zamykanie), podgrzewanie tylnej szyby i nie mogę lewarkiem zmiany biegów ustawić na SPORT. Dzisiaj moduł ręcznego naprawiony, działa poprawnie. Żółta kontrolka już się nie świeci :dance: no ale dalej nie mam centralnego itd. j/w. Czy jeszcze potrzebna jakaś adaptacja? Czytałem gdzieś, że taki sam jednoczesny problem występował u kogoś na forum ale nie mogę tego namierzyć. Jak to usunąć/naprawić? Gdzie patrzeć. Trochę wstyd jak otwieram X5 kluczykiem :?

edit.

Przypomniało mi się, że w tym samym czasie ręczny przestał działać to spaliło bezpiecznik nr 129 w bagażniku. Wymieniłem go na nowy, jeszcze raz udał się uruchomić ręczny po czym znowu się spalił bezpiecznik. Po kolejnej wymianie bezpiecznika już nie działało....

Czy centralny, ogrzewanie szyby i ten drążek zmiany biegów jest jakoś połączony wspólnym modułem? Może odpięcie akumulatora mu pomoże?

Ktoś elektrycznie ogarnięty jest w Bydgoszczy/okolicach z BMW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

zaciągałem reczny i zapaliła sie kontrolka PARK i reczny nie działa teraz przy kazdym odpalaniu pali sie PARK i hamulec nie działa co mogło sie stac pomoze ktoś ???? x5 e70 3,0 benz

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

zaciągałem reczny i zapaliła sie kontrolka PARK i reczny nie działa teraz przy kazdym odpalaniu pali sie PARK i hamulec nie działa co mogło sie stac pomoze ktoś ???? x5 e70 3,0 benz

pozdrawiam

 

Powszechna usterka w modelach Exx - hamulcem steruje modul (firmy Kuester) ktory ma elementy elektroniczne oraz silnik napędzający mechanizm. Uszkodzeniu ulegają silnik lub elementy elektroniczne (przekaznik itd..rzadko same linki sa zatarte).

Mozesz dokonać resetu jak pisali koledzy wcześniej lub np INPA wysterować pozycję (czasem pomaga) ale jesli bląd powraca to czeka Cie wymiana modulu lub oddanie go w sprawne ręce komuś kto wymieni elementy (badz zrobisz to sam).

Sa filmy na YT jak sie do tego zabrać ale roboty jest sporo no i trzeba wiedziec jak to otwierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 8 miesięcy temu...
U mnie było to samo. Problem jest taki, że jak stawiasz na skosie to silniczek zaciska szczęki o wiele mocniej. Jeżeli szczęki były za luźno wyregulowane, to silniczek wyszedł poza swój zakres operowania.

Potem próbował ściągnąć, ale nie dał rady i stad ten dźwięk.

Winowajca wszystkiego są za luźno ustawione szczęki.

Czeka cię regeneracja układu.

Jakieś 500-700zł+Sporo roboty przy demontażu.

Kolego czy nie ma sposobności wyregulowania tych szczek tak aby silniczek o którym mówiłeś wszedł na swój zakres np ista

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.