Skocz do zawartości

pajak4

Zarejestrowani
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    czas na inne....było E91 320D ;F11 520D; X5 E70 4.8i

Osiągnięcia pajak4

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Powszechna usterka w modelach Exx - hamulcem steruje modul (firmy Kuester) ktory ma elementy elektroniczne oraz silnik napędzający mechanizm. Uszkodzeniu ulegają silnik lub elementy elektroniczne (przekaznik itd..rzadko same linki sa zatarte). Mozesz dokonać resetu jak pisali koledzy wcześniej lub np INPA wysterować pozycję (czasem pomaga) ale jesli bląd powraca to czeka Cie wymiana modulu lub oddanie go w sprawne ręce komuś kto wymieni elementy (badz zrobisz to sam). Sa filmy na YT jak sie do tego zabrać ale roboty jest sporo no i trzeba wiedziec jak to otwierać.
  2. Witaj, czujnik jest w manetkach oraz w maglownicy, musisz wiedziec z ktorego masz błąd. Manetki nie sa problelem, czujnik w wypadku opcji :active steering: jest integralny z całą maglownicą (brak osobnej pozycji jako część) ale mozna go podmienic.
  3. https://www.motul.com/pl/pl/products/8100-x-cess-5w40
  4. Zalewam Motul LL01 5W40, wymieniam co 10kkm.
  5. Sprawdzałeś przepustnice? Potrafi namieszać i nie dać żadnej informacji o błędzie. Wywalają sie wtedy ABS, DSC 4x4, tryb awaryjny i inne...warto to sprawdzić.
  6. S536 Auxiliary heating - to jest wlaśnie ogrzewanie postojowe pełne.(Webasto)
  7. Czasami mialem problem ze podczas startu np po nocy wyskakiwal mi blad potencjometrow przepustnicy. Jako ze oba sa scisle kontrolowane tzn ich charakterystyki położeń to mialem tryb awaryjny bo tak jest zaprogramowane. Powodem najprawdopodobniej bylo zabrudzenie sworznia i powierzchni po ktorych pracuje klapa. Po odkreceniu czulem lekki opor i skok jak palcami nacisnąłem klape Po dokladnym wyczyszczeniu preparatem np do egr czy turbin ktory kupilem problem zniknąl klapa pracuje lekko i plynnie, a błędy przeszly do historii i wszystko pracuje ok. Jesli jednak powierzchnie potencjometrow wewnątrz aktuatora zaczynaja sie wycierac pomoze tylo wymiana modułu.
  8. Super , wszystko jasne choc wersja angielska TISa jest dla mnie bardziej przyjazna ale juz poczytane. Dzieki za pomoc. :lol:
  9. dzięki. Ten temat oczywiście czytałem ale instrukcja nic nie mówi o 4.8. jedynie o tym ze jest EDK w pewnych modelach zastepując MDK. Będe szukał dalej.
  10. A z drugiej strony: czy jest instrukcja adaptacji zupełnie nowej przepustnicy? czy robi sie to tylko za pomoca softu?
  11. Może dla kogoś się przyda: przy wylaczonej stacyjce odpiecie , czyszczenie, wpiecie nie skutkuje niczym, nie ma błedów i nie trzeba nic kalibrować/adaptować. Wszystko smiga bez problemów.
  12. Witam, Chciałem wyczyścic przepustnice bo czasem szarpnie i wyskoczy błąd i wiem ze to jest przyczyna. Mam pytanie czy jeśli odłącze elektrycznie, odkręce i wyczyszcze a pożniej ponownie założe i podepnę bedzie ok? Czy potrzeba jeszcze coś np adaptację czy cos podobnego? dzieki za informacje.
  13. Witam, poproszę o sprawdzenie: LZ72975 Dziękuję,
  14. Witam, Do mojego BMW E70 4.8i szukam części (LZ72975): 11 12 7 513 194 11 12 7 513 195 oraz 11 14 1 439 717 11 14 7 506 424 11 14 7 543 301 11 66 7 509 080 Prosze o wycene i termin dostawy, dziekuję pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.