Skocz do zawartości

Zakup X1 F48 - konfiguracje, ceny, podpowiedzi.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyli suma-summarum wyszło pozytywnie - będzie lepiej wyposażone auto, dodatkowo skonfigurowane w „starych” cenach… to dzisiaj rzadkie okazje :)


Z tymi kolorami obecnie to tak, jak z Fordem T w początkach XX wieku: „Może pan zamówić każdy kolor, pod warunkiem że będzie czarny” :D

  • 1 rok później...
  • Odpowiedzi 360
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam serdecznie, jestem nowy na forum i nie chcę zakładać nowego tematu dlatego zapytam się tutaj, mam nadzieję że to dobry temat na takie pytania.

Jestem na etapie zakupu auta i jako że uwielbiam SUV'y moim wyborem padło właśnie używane BMW X1 F48 rocznik 2015- 2017.  Na wstępie dodam ż interesuje mnie tylko wersja benzynowa z silnikiem 20i o mocy 192 KM. Na codzień robie sporo km tak minimum 70, wiem że diesel byłby bardziej wskazany aczkolwiek, aktualnie mieszkam w Holandii a tutaj utrzymanie diesela jest bardzo drogie, więc ropniak zdecydowanie odpada, natomiast mam 3 następujące pytania:

1. Czy zadbany silnik 20i o mocy 192 KM, o przebiegu poniżej 100 tys. można uznać za mało awaryjny i czy jest polecany na dłuższe trasy? Czy może się okazać za słaby i lepiej pomyśleć o jeszcze mocniejszej wersji?

2. Kolejna sprawa to xDrive, oglądam samochody z tym napędem i wszystko wygląda w porządku, nawet cenowo nie raz lepiej wychodzi niż sDrive jednak mam spore wątpliwości, jak wygląda jego eksploatacja pod wzlędem kosztów? A także czy napęd 4x4 jest awaryjny? Bo co do tego opinie są bardzo podzielone więc chciałbym zapytać użytkowników xDrive.

3. Ostatnie moje pytanie, co prawda wydaje mi się że znam odpowiedź ale chciałbym usłyszeć potwierdzenie, czy w tej wersji X1 rozrząd zawsze jest oparty na łańcuchu? Jeśli tak to co ile wymieniacie tysięcy km wymieniacie cały rozrząd?

Z góry bardzo dziękuję za pomoc!

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
W dniu 8.02.2024 o 20:23, Daniel90 napisał(a):

Witam serdecznie, jestem nowy na forum i nie chcę zakładać nowego tematu dlatego zapytam się tutaj, mam nadzieję że to dobry temat na takie pytania.

Jestem na etapie zakupu auta i jako że uwielbiam SUV'y moim wyborem padło właśnie używane BMW X1 F48 rocznik 2015- 2017.  Na wstępie dodam ż interesuje mnie tylko wersja benzynowa z silnikiem 20i o mocy 192 KM. Na codzień robie sporo km tak minimum 70, wiem że diesel byłby bardziej wskazany aczkolwiek, aktualnie mieszkam w Holandii a tutaj utrzymanie diesela jest bardzo drogie, więc ropniak zdecydowanie odpada, natomiast mam 3 następujące pytania:

1. Czy zadbany silnik 20i o mocy 192 KM, o przebiegu poniżej 100 tys. można uznać za mało awaryjny i czy jest polecany na dłuższe trasy? Czy może się okazać za słaby i lepiej pomyśleć o jeszcze mocniejszej wersji?

2. Kolejna sprawa to xDrive, oglądam samochody z tym napędem i wszystko wygląda w porządku, nawet cenowo nie raz lepiej wychodzi niż sDrive jednak mam spore wątpliwości, jak wygląda jego eksploatacja pod wzlędem kosztów? A także czy napęd 4x4 jest awaryjny? Bo co do tego opinie są bardzo podzielone więc chciałbym zapytać użytkowników xDrive.

3. Ostatnie moje pytanie, co prawda wydaje mi się że znam odpowiedź ale chciałbym usłyszeć potwierdzenie, czy w tej wersji X1 rozrząd zawsze jest oparty na łańcuchu? Jeśli tak to co ile wymieniacie tysięcy km wymieniacie cały rozrząd?

Z góry bardzo dziękuję za pomoc!

Cześć,
Mam BMW X1, F48 rocznik 2020 192 KM xDrive20i dokłanie to co chcesz kupić. Jeśli chodzi o spalanie, rekordowe zszedłem do 5.8 l/100km jadąc 90 km/h lub 50 km/h jadąc w trybie ECO i hamując jak mało się da jadąc w długą trasę, więc da się oszczędnie :P. Oczywiście w trasie 140 km/h na autostracie będzie to już razcej 8 l/100km.

 

2. Kolejna sprawa to xDrive, oglądam samochody z tym napędem i wszystko wygląda w porządku, nawet cenowo nie raz lepiej wychodzi niż sDrive jednak mam spore wątpliwości, jak wygląda jego eksploatacja pod wzlędem kosztów? A także czy napęd 4x4 jest awaryjny? Bo co do tego opinie są bardzo podzielone więc chciałbym zapytać użytkowników xDrive.
Mamy samochód już czwarty rok i na tę chwilę nie robiliśmy z nim nic, aczkolwiek mam tylko niecałe 70 000 km na liczniku. Wydaje mi się, że xDrive uratował mnie kilka razy, gdy warunki pogodowe były kiepskie i sporo osób się ślizgało ja nie miałem, żadnych problemów.

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jako użytkownik BMW już tylko z  xDrive od od około  2006 roku (pierwsze BMW z napędem xDrive to X3 E83 przedlift) nie miałem nigdy najmniejszych problemów z napędem. Przestrzegam zaleceń dotyczących opon i felg (bo zawsze mieszany kpl. kół M pakiet), ciśnienia plus wymiana oleju i zero problemów jak do tej pory. Więc nie ma czego się obawiać.

Benzyna zamiast krwi...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Rodzice przymierzają się do zakupu X1, woleliby nowe, ale rozważą też demówkę z niskim przebiegiem.

W ich budżecie w grę wchodzi tylko 118i SDrive.

Podpowiedzcie jakie rabaty można uzyskać w salonie na nowy samochód, co jest koniecznym minimum w opcjach?

Z uwagi na wiek, namawiam ich na Pakiet Innowacji oraz Repair Inclusive 😄 - wychodzi około 205k zł i to jest już maksimum tego co mogą wydać.

 

Opublikowano
17 godzin temu, brt0z napisał(a):

Rodzice przymierzają się do zakupu X1, woleliby nowe, ale rozważą też demówkę z niskim przebiegiem.

W ich budżecie w grę wchodzi tylko 118i SDrive.

Podpowiedzcie jakie rabaty można uzyskać w salonie na nowy samochód, co jest koniecznym minimum w opcjach?

Z uwagi na wiek, namawiam ich na Pakiet Innowacji oraz Repair Inclusive 😄 - wychodzi około 205k zł i to jest już maksimum tego co mogą wydać.

 

Napisz to w dziale dotyczącym X1 (U11)

  • Lubię to 1
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Chciałbym kupić używane BMW X1 z USA, w większości ofert jest silnik 2.0l B46? czy to jest silnik z wtryskiem pośrednim czy bezpośrednim?

Jak bezpośredni to zwykły czy piezoelektryczy? Nadaje się to pod LPG ?

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Dzień dorby,

Obecnie jeżdżę leciwym (18 latek) Foresterem ale zastanawiam się nad czymś innym. Historia zresztą jest dłuższa ale to kiedy indziej.

Pytania o X1 F48: 

- myślę o dieslu 2.0 (3.0, z tego co widże bardzp ciężko znaleźć, samochód z takim silnikiem jest też droższy). Czy któraś z wersji jest wybitnie odradzana/polecana?

- jak wygląda kwestia ewentualnej korozji w tym modelu? 

- na co szczególnie powinienem zwrócić uwagę oglądając ewentualnych "kandydatów"?

Pozdrawiam

Opublikowano
21 godzin temu, poziom napisał(a):

Dzień dorby,

Obecnie jeżdżę leciwym (18 latek) Foresterem ale zastanawiam się nad czymś innym. Historia zresztą jest dłuższa ale to kiedy indziej.

Pytania o X1 F48: 

- myślę o dieslu 2.0 (3.0, z tego co widże bardzp ciężko znaleźć, samochód z takim silnikiem jest też droższy). Czy któraś z wersji jest wybitnie odradzana/polecana?

- jak wygląda kwestia ewentualnej korozji w tym modelu? 

- na co szczególnie powinienem zwrócić uwagę oglądając ewentualnych "kandydatów"?

Pozdrawiam

Przecież w F48 chyba nie ma w ogóle większego silnika jak 2000ccm3... To że na oznaczeniu pisze xdrive25 albo 30 to już od dawna nie ma nic wspólnego z pojemnością silnika pod maską. Zależy ile ma turbin i moc. Masz do wyboru benzyny 1.5 i 2.0. Z diesla to nie wiem czy jest 1.5, ale 2.0 jest na pewno i większego nie ma bo tam jest silnik w poprzek i skrzynia obok. 

Opublikowano
Godzinę temu, rafaelo94 napisał(a):

Przecież w F48 chyba nie ma w ogóle większego silnika jak 2000ccm3... To że na oznaczeniu pisze xdrive25 albo 30 to już od dawna nie ma nic wspólnego z pojemnością silnika pod maską. Zależy ile ma turbin i moc. Masz do wyboru benzyny 1.5 i 2.0. Z diesla to nie wiem czy jest 1.5, ale 2.0 jest na pewno i większego nie ma bo tam jest silnik w poprzek i skrzynia obok. 

Ok, moja pomyłka.

Pytania z pierwszego posta pozostają jednak aktualne 😉

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeszcze musisz sobie zadac pytanie w x drive ( czyli napedzane 4 kola ) czy tylko na przod ma byc napedzany bo to tez ogranicza wybor delikatnie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.