Skocz do zawartości

Daniel90

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Myślę nad X1 F48

Osiągnięcia Daniel90

  1. Witam serdecznie, zadałem to pytanie w dziale zakup, ceny i podpowiedzi ale niestety nikt mi tam nie może odpowiedzieć, więc muszę zapytać się tutaj. Jestem na etapie zakupu auta i jako że uwielbiam SUV'y moim wyborem padło właśnie używane BMW X1 F48 rocznik 2015- 2017. Na wstępie dodam ż interesuje mnie tylko wersja benzynowa z silnikiem 20i o mocy 192 KM. Na codzień robie sporo km tak minimum 70, wiem że diesel byłby bardziej wskazany aczkolwiek, aktualnie mieszkam w Holandii a tutaj utrzymanie diesela jest bardzo drogie, więc ropniak zdecydowanie odpada, natomiast mam 3 następujące pytania: 1. Czy zadbany silnik 20i o mocy 192 KM, o przebiegu około 100 tys. można uznać za mało awaryjny i czy jest polecany na dłuższe trasy? Z czym mogą pojawić się problemy po pierwszych 100 tysiącach? Ewentualnie jaka inna wersja benzynowa jest polecana? 2. Kolejna sprawa to xDrive, oglądam samochody z tym napędem i wszystko wygląda w porządku, nawet cenowo nie raz lepiej wychodzi niż sDrive jednak mam spore wątpliwości, jak wygląda jego eksploatacja pod wzlędem kosztów? A także czy napęd 4x4 jest awaryjny? Bo co do tego opinie są bardzo podzielone więc chciałbym zapytać użytkowników xDrive. 3. Ostatnie moje pytanie, co ile tysięcy km należy wymieniać cały rozrząd oparty na łańcuchu? Niestety nie małem nigdy styczności z łańcuchem. Z góry bardzo dziękuję za pomoc!
  2. Witam serdecznie, jestem nowy na forum i nie chcę zakładać nowego tematu dlatego zapytam się tutaj, mam nadzieję że to dobry temat na takie pytania. Jestem na etapie zakupu auta i jako że uwielbiam SUV'y moim wyborem padło właśnie używane BMW X1 F48 rocznik 2015- 2017. Na wstępie dodam ż interesuje mnie tylko wersja benzynowa z silnikiem 20i o mocy 192 KM. Na codzień robie sporo km tak minimum 70, wiem że diesel byłby bardziej wskazany aczkolwiek, aktualnie mieszkam w Holandii a tutaj utrzymanie diesela jest bardzo drogie, więc ropniak zdecydowanie odpada, natomiast mam 3 następujące pytania: 1. Czy zadbany silnik 20i o mocy 192 KM, o przebiegu poniżej 100 tys. można uznać za mało awaryjny i czy jest polecany na dłuższe trasy? Czy może się okazać za słaby i lepiej pomyśleć o jeszcze mocniejszej wersji? 2. Kolejna sprawa to xDrive, oglądam samochody z tym napędem i wszystko wygląda w porządku, nawet cenowo nie raz lepiej wychodzi niż sDrive jednak mam spore wątpliwości, jak wygląda jego eksploatacja pod wzlędem kosztów? A także czy napęd 4x4 jest awaryjny? Bo co do tego opinie są bardzo podzielone więc chciałbym zapytać użytkowników xDrive. 3. Ostatnie moje pytanie, co prawda wydaje mi się że znam odpowiedź ale chciałbym usłyszeć potwierdzenie, czy w tej wersji X1 rozrząd zawsze jest oparty na łańcuchu? Jeśli tak to co ile wymieniacie tysięcy km wymieniacie cały rozrząd? Z góry bardzo dziękuję za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.