Skocz do zawartości

[E90] Wymiana mostu n46b20


DERREK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Na mój most przyszedł koniec przy przebiegu 150,000 km strasznie szumi . Realoem mówi mi że mam most o przełożeniu 3,23 . Rozglądam się za używką nie chce regenerować , ceny są bardzo rozbieżne od 300 zł do 1500 zł z tym przełożeniem. Na co zwracać uwagę przy zakupie ? Czy mosty pasują od innych silników ale o tym samym przełożeniu ?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam inne przełożenie. Chciałem CI tylko zaznaczyc, że nie zawsze drogi most musi byc najlepszy.

Nie mam doświadczenia odnosnie sprawdzania mostu "na sucho" czy się nadaje. Przy oględzinach nie miał wycieków, nic nie chrobotało wiec kupilem. 4 piwa + 5h w kanale i zadowolony:) Ważne żeby sprzedajacy dał gwarancje rozruchową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem w tej samej sytuacji co ty kolego. Od kilku miesięcy poszukuje mostu w dobrym stanie i niestety po dwóch podejściach z niby"dobrym" mostem mój mechanik stwierdzał, że nie ma co zakładać i odsyłał towar :mad2: dobrze,że bez płacenia się obyło :8) możesz dostać dobry most, możesz dostać most, który po zalaniu olejem będzie cichy przez jakiś czas i później się odezwie, a może być ok. Ja z racji tego, że przy wtopie za ok 700 zł, trzeba kupić kolejny most który to może się odezwać po jakimś czasie jestem coraz bardziej za regeneracją. Cena w naszym przypadku to ok 1600zł a elementy zużyte są wymieniane na nowe więc jeszcze posłużą dobrych parę lat. Daj znać jak poszło szukanie, ja pewnie do 2 tygodni wysyłam do regeneracji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałeś mostu o takim samym przełożeniu czy konkretnie do tej wersji silnikowej ? Ja szukam odpowiedzi czy most np z 2.0d o przełożeniu takim jak ja mam 3.23 będzie pasował do mojego samochodu . Nie chce regenerować samochód będzie niedługo wystawiony na sprzedaż .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie do tego modelu silnikowego z przełożeniem jak było montowane w oryginale. Z tego co się orientowałem niektórzy zakładają lekko inne przełożenia gdy nie mogą dostać mostu dokładnie do ich auta. Wiąże się to z tym, że auto albo straci na przyśpieszeniu, a zyska na prędkości max lub na odwrót. Ile jest w tym prawdy i jak to oddziałuje na auto tego nie wiem, ja wole się trzymacz oryginalnego mostu i przełożenia do danego auta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Z ropniaka musisz sprawdzić, bo tam mocowanie wału jest chyba inne niż w benzynie. Ja montowalem używany 1,5 roku temu i jest spokój do dzisiaj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w N46 był też 3.38 im wyższa liczba tym krótszy dyfer nie most bo mosty są w polonezach i dużych fiatach:) co za tym idzie dużo lepsze przyspieszenie i elastyczność kosztem mniejszej prędkości maksymalnej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.