Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, walczył ktoś z was może z trybem awaryjnym w tym cudzie ? zakupiłem 120i z 2004r i nie wiem czy nie będę żałował tego zakupu. autko nie zbierało się od samego początku tak jak powinno wiec wymieniłem cewkę (jedna była walnięta ) która jak się okazało nie była tego przyczyna. po podpięciu pod kompa wyskakuje błąd Vanos tylko zastanawiam sie czy Vanos sam w sobie nie wariuje przez przeplywke bo założony jest stożek do niego i może mu coś odbija przez to ? dzisiaj np po odpaleniu przez jakiś czas chodził jak ciągnik później wpadł na obroty i po przejechaniu testowych ok 5 km i powrocie do domu było ok ( Check pali sie cały czas) ale po ponownym uruchomieniu wpadł już w tryb awaryjny. szukajac po forach gdzie bym nie czytał to Vanos i ze w N46 nie da się go zregenerować a nie uśmiecha mi się pakować 3,4 K w naprawę.
Opublikowano
właśnie jaki to błąd tego nie wiem, dzisiaj podobna sytuacja silnik zimny odpalił, zatrzęsło silnikiem chodzil jak by na 3 garach rozgrzał sie i wszystko ok do ponownego uruchomienia- Tryb awaryjny. szlak mnie trafia bo nawet porządnego mechanika nie mam w okolicy a dalej boje sie nim jechać. elektrozawor mozna jakos sprawdzic domowym sposobem ? jak go wykręcę to nie popierdzielę czegoś ? trzeba tam coś później ustawiać ?
Opublikowano
właśnie jaki to błąd tego nie wiem, dzisiaj podobna sytuacja silnik zimny odpalił, zatrzęsło silnikiem chodzil jak by na 3 garach rozgrzał sie i wszystko ok do ponownego uruchomienia- Tryb awaryjny. szlak mnie trafia bo nawet porządnego mechanika nie mam w okolicy a dalej boje sie nim jechać. elektrozawor mozna jakos sprawdzic domowym sposobem ? jak go wykręcę to nie popierdzielę czegoś ? trzeba tam coś później ustawiać ?

Elektrozawór spokojnie możesz wyjąc, nic nie trzeba później ustawiać.

Jak go wyciągniesz, zwróć uwagę na siateczkę czy nie jest zabrudzona.

Sprawdzisz go prostownikiem lub zasilaczem 12V.

Masz tam może wyciek oleju?

Opublikowano

ok zawory wyczyściłem ale i tak na razie nic nie sprawdze bo wpadł ten tryb awaryjny. będę musiał poczekać do jutra i zobaczę czy działa na zimnym i na ciepłym bo może po rozgrzaniu szwankuje, trochę syfu było na tych siateczkach ale wątpię żeby to było przyczyna. zadnych wycieków nie ma chociaż mam pytanie z innej beczki. Po wypięciu przeplywki powinienem zauważyć spadek mocy silnika ? bo nic takiego nie występuje. czy to tez wina trybu awaryjnego ? idzie sie go jakoś pozbyć w szybszy sposób oprócz podłączenia pod kompa ?

 

P.S sorry za nawal pytań ale po tych wszystkich tematach na forach jakie przeczytałem mam taki mętlik w głowie ze szok.... :mad2:

Opublikowano

Jeżeli jest w trybie awaryjnym, odpinanie przepływki nie zmieni pracy silnika gdyż sterownik przechodzi na wartości domyślne, bezpieczne dla silnika.

Co do brudnej siateczki. Uwierz, że w tym silniku obieg oleju jest bardzo ważny, dlatego najlepiej gdyby olej był wymieniany w miarę "na bieżąco :D "

Opublikowano
z wymiana oleju czekam aż ogarnę problem. muszę zaprowadzić to cudo gdzieś do mechanika tylko u mnie jest więcej " Panów Zdzisiów " niż mechaników, a wątpię żeby Zdzisio ogarną temat Vanosow
Opublikowano

po odpalenu na zimnym jest zachowuje sie dokladnie tak samo

przegazuje go pare razy i problem znika do momentu ponownego uruchomienia

Opublikowano

tego nie wiem :/

 

doszedłem do wniosku ze najpierw wymienię VVT i teraz pytanie czy muszę zdejmować pokrywę zaworów ? czy da się go wymienić bez tego bo jak by nie patrzeć to jakieś 100-150 zl mniej bo za uszczelkę tyle sobie policzą.

Opublikowano

Hey!

Niestety pokrywę zaworów trzeba sciągnąć bo silniczek VVT jest przykręcony dwoma śrubami od środka...

Pozdrawiam!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
Opublikowano
jeszcze tak sobie myślę ze jak już będę mieć zdjętą pokrywę zaworów to warto może by było wymienić uszczelki na vanosie za jednym razem i stad moje kolejne pytanie. muszę zablokować walki przed zdjęciem vanos-a ?
Opublikowano

po podłączeniu pod INPE pokazało mi coś takiego

http://ifotos.pl/zobacz/inpaJPG_aqpapxr.jpg

czy ten misfire moze byc spowodowany przez VVT ? dodam ze po skasowaniu błędów na biegu jalowym nic nie pokazuje dopiero po prze gazowaniu parę razy wyskakuje misfire i mruga Check Engine.

 

mam jeszcze problem z INPa Live ale najpierw poszukam zeby nie zasmiecac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.