Skocz do zawartości

hermanx2

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120i 2004 (N46 )

Osiągnięcia hermanx2

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Być może da radę ale to już poziom expert a ja amator :|
  2. zmagań ciąg dalszy, dolot sprawdzony dokładnie brak lewego powietrza. cewki sprawdziłem raz jeszcze wychodzi po 0,6ohm na każdej świece też sprawne, VVT wymeniony na nowy, czujnik wałka mimośrodowego wymieniony co za tym idzie uszczelka pokrywy też, przepustnica wyczyszczona, wtryski sprawdzałem, zamieniałem i cały czas wypadanie zapłonu na 1 cylindrze :mad2: :mad2: przy sprawdzzaniu szczelności zdjąłem wężyk od odmy i na tym kolanku troche szlamu jest domniemam że odma też jest zapaskudzona tylko nie mam czasu sie tym zająć teraz. poza tym cały kolketor trzeba zdjać :duh: jakieś pomysły ??
  3. adaptacja zrobiona, cały czas to samo. jak zmieniałem VVT patrzyłem na łańcuch był ładnie naciągnięty myślicie że mógł przeskoczyć ? żadnego luzu nie było. DIS-a mi pokazała dzisiaj temperature zasysanego powietrza 27 stopni gdzie na dworze jest jakieś 20 w porywach skąd taka różnica ? korci mnie jeszcze wymienić ten czujnik ale mam wrażenie że to też nic nie da. chyba czas odpuścić sobie naprawy na własną ręke jutro sprawdze jeszcze raz dolot, może mi coś umknęło
  4. a t nie jest tak że silniczek sam robi adaptacje przed pierwszym uruchomieniem ? i tu mnie kolego zaskoczyłeś zaraz szukam jak zrobić adaptacje w INPIE. co do przepływki to wiem że jej tam nie ma jest czujnik ale mimo to po odpieciu też mi się wydaje że komp coś powinien pokazać. sprawdziłem napiecie na silniczku VVT, na włączonym zapłonie i na odpalonym 4,1V. byłby ktoś tak miły i zmierzył na swoim dobrym VVT ? zamieniłem nawet wtryski nr 1 z nr 2 bo na pierwszym mam cały czas wypadanie zapłonu. po zamianie to samo. :mad2: w N46 trzeba je kodować na nowo ? żadnych numerów nie widziałem oprócz nr części.
  5. Ja w swojej 120i wymieniłem servomotor ( nowy ) czujnik wałka mimośrodowego (używka) no i uszczelka pokrywy. jak na razie żadnej poprawy cały czas wypadanie zapłonu, myśle wymienić jeszcze wtryski więcej pomysłów nie mam. czy przepływka powinna pokazać jakiś błąd ? po jej wypięciu INPA nic nie pokazuje
  6. Koledzy po skasowaniu wszystkich błedów i odłaczeniu servomotoru na wyłaczonym zapłonie w INPIE nie pokazuje mi żadnego błędu czy to oznacza że servomotor jest walnięty ?
  7. odswieze troche temat kondzioxd i traxik rozwiazaliscie problemy bo borykam sie z identycznymi teraz, wypadanie zaplonu i do tego jeszcze temperatury zasysanego powietrza. na zimnym silniku przy pogodzie ok 20 stopni C pokazuje mi temperature 22,5 stopni F czy to moze jakis blad w INPie i sa to Celsjusze ?
  8. Wypadanie następuje po gwałtownym przegazowania powyżej 4tys obrotow a silnik od samego odpalenia klekocze jak stary diesel. zapłon wypada na pierwszym cylindrze cały czas a drugi Błąd pokazuje wypadanie na kilku cylindrach bez oznaczeń na których konkretnie. Auto nie gaśnie i nie ma problemu z odpaleniem dzisiaj po pracy nagram filmik żeby przedstawić dokładnie o co chodzi Pierwszy filmik przedstawia prace silnika przed wypięciem wtyczki a drugi po: sorry za jakość filmów, nagrywane telefonem chyba czas zaprowadzić auto do jakiegoś mechanika tylko dobrych w okolicy brak ...
  9. Ok z tego co zauważył em to na 99℅ przyczyną wypadania zapłonu jest czujnik walka mimośrodowego bo po szybkim odłączeniu i podłączeniu go z powrotem na odpalonym silniku wypadanie zapłonu znika i auto ma pełną moc tylko nie znam się na tyle żeby stwierdzić to w 100℅. Czy Ten czujnik ma jakiś wpływ na VVT ? Bi po odłączeniu VVT nie ma żadnej różnicy w pracy silnika
  10. pacjent to E87 120i w którym wypada zapłon i jest jeden niewiadomy błąd ( zdj http://ifotos.pl/zobacz/inpaJPG_aqpapxr.jpg ) po skasowaniu bledow wypadanie zaplonow znika tymczasowo, pojawia sie z powrotem przy szybkim ruszaniu i mruga do tego check. i male pytanko czy po odłączeniu przepływki INPA powinna mi pokazać błąd ? do tego jeszcze po ponownym sprawdzeniu wywaliło 2 kolejne błędy 2EFE i 2F17 Mam już dosyc tego samchodu :mad2: :mad2:
  11. jaki rezultat kolego ? bo mam podobny problem i szukam rozwiązania, jak na razie obstawiam ten czujnik, VVT albo wałek mimośrodowy
  12. witam, na poczatek autko BMW E87 120i N46 po podłączeniu pod InPA i wyborze e87 mogę sprawdzić functional jobs ale po przejściu do silnika i wyborze N45/N46 wywala mi blad natomiast jak wybiore N52 NG6 połączy się z silnikiem odczytam błędy wykasuje je ale nie działa opcja LIVE ani tez nie mogę adaptować nic... pomoże ktoś ? przykladowy blad ERROR_ECU_SUBFUNCTION_NOT_SUPPORTED_INVALID_FORMAT
  13. po podłączeniu pod INPE pokazało mi coś takiego http://ifotos.pl/zobacz/inpaJPG_aqpapxr.jpg czy ten misfire moze byc spowodowany przez VVT ? dodam ze po skasowaniu błędów na biegu jalowym nic nie pokazuje dopiero po prze gazowaniu parę razy wyskakuje misfire i mruga Check Engine. mam jeszcze problem z INPa Live ale najpierw poszukam zeby nie zasmiecac
  14. jeszcze tak sobie myślę ze jak już będę mieć zdjętą pokrywę zaworów to warto może by było wymienić uszczelki na vanosie za jednym razem i stad moje kolejne pytanie. muszę zablokować walki przed zdjęciem vanos-a ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.