Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie szukalem w archiwum cos tam jest ale to stare wiec pytam :)

Kupilem BMW 525 24v 6garow bez vanosa plastikowy kolektor 92rok przebieg pewnie jakies 250-300 kkm pieknie jezdzi gada i wogole ale ze wzgledu na to ze to bedzie hulac na taryfie musze skazic gazem. I tu moje pytanie instalowac 2 generacje z blosem starting protection i sie modlic zeby nie strzelala czy moze sekwencje jesli tak to jaka najlepiej do mojego silnika? Zeby byla w miare cena ale zeby jezdzila! Jakie ceny teraz za sekfy? Pomozcie doradzcie... Dzieki z gory!

Opublikowano
Wystarczy II generacja z klapą zabezpieczającą przed wybuchem. Dorzuć wariator i będzie ok. :cool2: Sekwencja to nie jest złoty środek na problemy z gazem, czasami można tylko przepłacić. Obecnie warsztaty tak lubią montować IV generacje bo to jest najprostsza metoda zagazowania auta.
Opublikowano

właśnie kupuję maskę i przedni grill. znalazłem grilla, pytam o maskę a sprzedawca mówi, że do roboty... po wybuchu gazu.

Sam sobie odpowiedz czy stać cię na narażanie się i nerwy kiedy strzeli?

 

za pieniądze zrobią ci wszystko - nawet II gen na plastik :duh: :mad2:

ale twój wybór - na forum jest dużo za i przeciw, ty wybierz...

ja tam wolę spać spokojnie i nie być tym jednym na... 100? albo 10-ciu którym walnie

 

... a na marginesie, niezła szczapa by była przy klientach wybuch zaliczyć :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

a sekwencję jaką wstawisz będzie dobrze - na taksie nie szalejesz chyba, więc dla obniżenia kosztów możesz nawet z matrixów zrezygnować, choć chyba tylko one dają pełną radochę z jazdy. Inne wtryski mają za małą średnicę i czasem mogą nie wydolić przy mocnym piłowaniu. U mnie czasem powyżej 5,5tys. się przytka (zadusza i nie chce ciągnąć - jakby odcinkę miała) ale to tylko czasem i też zależy od gazu. Na shellowskim nigdy, więc ostatnio tylko ten leję.

 

Polecam też stronę godula motorsport (nie pamiętam teraz adresu, ale znajdziesz bez problemu). Tam jeszcze niedawno można było fajne rzeczy poczytać na temat gazu - łącznie z wykresami z hamowni.

 

Pzdr! I jak założysz II gen to oznacz - jaką taksę omijać w grodzie kraka :wink:

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
mam sekwencje siroco i wtryski matrix, nie czuje spadku mocy,dalem 3600, butla w kole wlew pod klapka, pali 20% wiecej jak benzyny, normalnie nie wiem ze mam gaz,poza tankowaniem za 1.90 litr
przednie kola sluza do kierowania, a tylne do napedzania
Opublikowano
mam sekwencje siroco i wtryski matrix, nie czuje spadku mocy,dalem 3600, butla w kole wlew pod klapka, pali 20% wiecej jak benzyny, normalnie nie wiem ze mam gaz,poza tankowaniem za 1.90 litr

 

Jeśli dobrze rozumiem piszesz o silniku M50 B20 (2 litry 24 V)? Gdzie zakładałeś instalację?

$M$
Opublikowano
Witam

Panowie szukalem w archiwum cos tam jest ale to stare wiec pytam :)

Kupilem BMW 525 24v 6garow bez vanosa plastikowy kolektor 92rok przebieg pewnie jakies 250-300 kkm pieknie jezdzi gada i wogole ale ze wzgledu na to ze to bedzie hulac na taryfie musze skazic gazem. I tu moje pytanie instalowac 2 generacje z blosem starting protection i sie modlic zeby nie strzelala czy moze sekwencje jesli tak to jaka najlepiej do mojego silnika? Zeby byla w miare cena ale zeby jezdzila! Jakie ceny teraz za sekfy? Pomozcie doradzcie... Dzieki z gory!

 

ja mam 520i z vanosem i mam II generacje gazu. Firmy elpigaz z komputerem i z zabezpieczeniem elektronicznym, alei bez zadnych klapek antywybuchowych. zrobilem do dzis ponad 70tys km i nie mialem ani jednego wystrzalu. w 525 gosc zakladal ta sama instalke, ale bez zabezpieczenia elektronicznego i gosciowi strzelalo jak wsciekle.

Opublikowano
mam sekwencje siroco i wtryski matrix, nie czuje spadku mocy,dalem 3600, butla w kole wlew pod klapka, pali 20% wiecej jak benzyny, normalnie nie wiem ze mam gaz,poza tankowaniem za 1.90 litr

 

Jeśli dobrze rozumiem piszesz o silniku M50 B20 (2 litry 24 V)? Gdzie zakładałeś instalację?

prawie zgadles silnik M52 B20, 24V 2 litry,zakladalem w chyba najstarszej firmie w bydgoszczy, ale sie ostro tagowalem nie chcieli zejsc nizej jak 3800,Firma nazywa sie Instal-Gaz,

przednie kola sluza do kierowania, a tylne do napedzania
Opublikowano

Dzieki panowie za zainteresowanie tym postem!

A wiec tak... Zdecydowalem sie na instalacje sekwencyjna tylko nie wiem jaka??? Kolega w 2,5 24v ma 2 gen z blosem i STRZELA - jezdzi w miare ladnie ale strzela - juz przeplywke ma do wymiany.

Zaproponujcie jakies instalki wraz z cenami. Chcialbym zainstalowac duza butle w bagazniku, wlew pod klapka wlewu paliwa ale taki dokrecany z tego wzgledu ze w starej mialem wlew normalnie 5 lat i na koniec rudy ;) wyskoczyl :) Aha no i wtryski pod kolektorem a to jest troche wiecej roboty. Panowie jakie instalki? Jakie ceny? Jak to chula?

 

Oktaw: Juz raz w starej buni mialem taka sytuacje z klientami hehehe A co do 2 gen to juz nigdy w zyciu hehe

 

BamBam: To jest wlasnie to ryzyko ;( A moje auto bedzie jezdzic duzo, bardzo duzo i to po miescie

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Nigdy więcej zwykłej instalacji do BMW :!: :!: :!: Miałem 520 i 24V zagazowałem ją (dosłownie) zwykłym gazem, strzelała prawie codziennie, raz mi tak strzeliła, że zapaliła się mata wygłuszająca na pokrywie silnika, zrobiła się dziura, więc naszyłem w to miejsce kawałek koca gaśniczego :lol: Jeżeli jakikolwiek "mechanik" powie Ci, że można założyć zwykłą instalacje (nie sekwencję) do BMW to kłamie i chodzi mu tylko o to aby sprzedać usługę.

 

Najlepiej wyczaić fachowca co...sam jeździ BMW i luknąć co on ma założone...

Opublikowano
Dziwne rzeczy :-) Ja mam w M50B25 zwykla instalacje... strzelila tylko raz jak byl problem z gumowa fajka na cewce... przypuszczam, ze przy czyms takim nawet i sekwencja by zapodala w kolektor :duh: Po wymianie fajek zero strzalow, nigdy... teraz zamiast miksera jest BLOS i tez wszystko OK... Kazda instalacja bedzie dobrze dzialala ale pod warunkiem, ze bedzie dobrze dobrana i ustawiona..a auto nie bedzie mialo problemow z elektryka, swiecami etc....
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przypuszczam, ze przy czyms takim nawet i sekwencja by zapodala w kolektor

 

Jednak nie... przy sekwencji (wyregulowanej) nie ma prawa być gazu w kolektorze (wszystko trafia od razu po wtrysku do cylindra), a II generacji w kolektorze jest LPG zawsze - stąd tragiczne konsekwencje strzałów...

Kai
Opublikowano
Tylko sekwencja wchodzi w gre. Raz że mniej pali, dwa chodzi po ludzku, trzy nie ma problemów ze strzałami, nie ma myków, wariatorów, bulbulatorów i innych wynalazków - ogólnie rzez biorąc 'dla ludzi'.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.