Skocz do zawartości

e46 320d SCI23237 racibórz WBAAL71090CA78732 gruuuba korekta


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc!,

 

Ostrzegam przed zakupem pojazdu:

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e46-320d-czarne-ladnie-utrzymane-i-100-sprawne-bezwypadkowe-na-alu17-ID6yOgKT.html#xtor=SEC-8

 

 

Auto było moją własnością od 2009 do stycznia 2016.

 

Co się nie zgadza z opisem handlarzyka:

 

rok produkcji to 2000 a nie 2001.

przebieg na dzień dzisiejszy to minimum 450-500tys km a nie 245tys km.

nie jest bezwypadkowy.

jak go sprzedawałem to był w słabym stanie technicznym a blacharka to progi nadkola, podłoga pas tylni, maska - pełno rdzy.

 

podaję dane pojazdu:

SCI 23237

WBAAL71090CA78732

DATA PIERWSZEJ REJESTRACJI 02.03.2000R

 

link do historia pojazdu gov :

 

https://historiapojazdu.gov.pl/strona-glowna?p_auth=yycRuayh&p_p_id=historiapojazduportlet_WAR_historiapojazduportlet&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_historiapojazduportlet_WAR_historiapojazduportlet__facesViewIdRender=%2Fviews%2Findex.xhtml

 

 

Auto sprzedałem handlarzowi w styczniu 2016r z przebiegiem ok 440tys km.

Jak okazało się kupił je od niego taki mój dalszy znajomy z przebiegiem ustawionym na 250tys km.

Sam podobno zrobił kilkanaście tysięcy kilometrów.

Teraz auto ma mniej niż przed korektą w 2016r.

Najfajniejsze jest to, że przed sprowadzeniem prawdopodobnie też była kręcona.

Więc przebieg to minimum 450tys km, a realny pewnie ok 500 a może nawet więcej.

Acha, ostatni właściciel podobno sprzedał te auto za 4200...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba do końca też nie wiedziałeś czym jeździłeś:

 

Vehicle Identification Number WBAAL71090CA78732

Type AL71

Model 320d - EUR

Development Code E46 (4)

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M47

Displacement 2.00

Power 100

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Schwarz 2 - 668

Upholstery Stoff Flock Raute/anthrazit - E3AT

Production Plant DINGOLFING

Production Date 1999-11-17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, ok nie sprawdzałem.

Pierwsza rejestracja była w marcu 2000r a w dowodzie też był zapis że rok produkcji to 2000r :)

Co nie zmienia faktu, że grubo z nim pojechali, a jakiś młody łepek się napali, wyda masę kasy jak na takie auto i będzie w czarnej d....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro handlarz chce przyciąć 6400 zł za tak stare auto, mógłby przynajmniej włożyć nerkę w przedniej masce z tej samej parafii :norty:

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz widzę jak Ty byś pewnie pobiegł na złom i oddał takie auto za 500 PLN :duh:

Wnioskuję, że autor tematu sprzedał to po cenie adekwatnej do stanu a Ty atakujesz go jakby conajmniej to on był tym handlarzem co skręcił licznik i sprzedał z ponad 100% zarobkiem odpicowany śmietnik.

Dobrze, że autor założył ten temat, może ocalić tym niejednego gniewnego łofce przed nabyciem tej miny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To było to auto zezłomować skoro było w takim stanie i niedałbyś w ten sposób handlarzowi zarobić. A nie teraz udajesz dobrego wujka :mad2: :duh: :mrgreen:
przepraszam , ale czy z Tobą wszystko ok.? :duh: bo odnoszę wrażenie jakbyś był adwokatem tego handlarza oszusta :evil: przeczytaj co napisałeś i pomysł :oops:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy lepszy skup cześci by dał za niego w okolicy 4-5 i nie byłoby problemu. A tak nie każdy siedzi na forum i ktoś się wkońcu skusi. Niech autor tematu wyśle temat do tvn turbo :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czesc!,

Ostrzegam przed zakupem pojazdu:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e46-320d-czarne-ladnie-utrzymane-i-100-sprawne-bezwypadkowe-na-alu17-ID6yOgKT.html#xtor=SEC-8

Auto było moją własnością od 2009 do stycznia 2016.

Co się nie zgadza z opisem handlarzyka:

rok produkcji to 2000 a nie 2001.

przebieg na dzień dzisiejszy to minimum 450-500tys km a nie 245tys km.

nie jest bezwypadkowy.

jak go sprzedawałem to był w słabym stanie technicznym a blacharka to progi nadkola, podłoga pas tylni, maska - pełno rdzy.

podaję dane pojazdu:

SCI 23237

WBAAL71090CA78732

DATA PIERWSZEJ REJESTRACJI 02.03.2000R

link do historia pojazdu gov :

https://historiapojazdu.gov.pl/strona-glowna?p_auth=yycRuayh&p_p_id=historiapojazduportlet_WAR_historiapojazduportlet&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_historiapojazduportlet_WAR_historiapojazduportlet__facesViewIdRender=%2Fviews%2Findex.xhtml

Auto sprzedałem handlarzowi w styczniu 2016r z przebiegiem ok 440tys km.

Jak okazało się kupił je od niego taki mój dalszy znajomy z przebiegiem ustawionym na 250tys km.

Sam podobno zrobił kilkanaście tysięcy kilometrów.

Teraz auto ma mniej niż przed korektą w 2016r.

Najfajniejsze jest to, że przed sprowadzeniem prawdopodobnie też była kręcona.

Więc przebieg to minimum 450tys km, a realny pewnie ok 500 a może nawet więcej.

Acha, ostatni właściciel podobno sprzedał te auto za 4200...

 

E46 320d VIN WBAAL71090CA78732

nr rej. PL: SCI23237

Sprzedający Pan Sebastian

Racibórz (Śląskie)

telefon1: 531103010 ; 531-103-010

telefon2: 531110531 ; 531-110-531

No nic, zrzut z oto_pl z 2017-03-16 ze wskazaniami drogomierza 245.ooo km

423e86b52425.jpg

 

oraz zrzut historii pojazdu z 2017-03-16:

6f8c3ae39f75.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy pewnie byłby typowo handlarski tekst: ,,Panie, diagnosta się pewnie pomylił klikając w klawiaturę. Wie pan jacy oni są ...'' :mrgreen:

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spójrzcie jeszcze jakich mamy debili diagnostów - zamiast się zastanowić to walą przebiegi wsteczne. Sam system jest też debilny - przy przebiegu wstecznym powinien wyskakiwać błąd uniemożliwiający odnotowanie przeglądu - i byłoby po sprawie.

 

To by było dobre...tylko co z sytuacją kiedy musiałbyś wymienić licznik między przeglądami i wstawiasz ten z mniejszym przebiegiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy musiałbyś wymienić licznik między przeglądami i wstawiasz ten z mniejszym przebiegiem?

 

To zmniejszyć wskazanie licznika się da - a zwiększyć nie :?: :norty:

Uczciwym było by wtedy ustawienie wskazania licznika na przebieg tego sprzed wymiany.

 

W PL tak jest, że wymyśla się przepisy, które łatwo idzie obejść tak, aby potem je nowelizować znowu pod siebie - i tak w nieskończoność. Wtedy tworzący prawo są potrzebni ( posłowie ).

Stworzenie programu CEPiK który pozwala wpisywać przebiegi wsteczne jest kompletnie bez sensu. To miało chronić kupującego przed oszustami - więc powinno uniemożliwiać wpisanie "wstecznego".

Program powinien być tak napisany by obligatoryjnym było wpisanie przebiegu a przebieg wsteczny kończyłby się błędem. Jedno i drugie powinno uniemożliwiać wykonanie przeglądu.

a tak pozostaje wierzyć w ludzką uczciwość - a ta jest różna....

 

Pzdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spójrzcie jeszcze jakich mamy debili diagnostów - zamiast się zastanowić to walą przebiegi wsteczne. Sam system jest też debilny - przy przebiegu wstecznym powinien wyskakiwać błąd uniemożliwiający odnotowanie przeglądu - i byłoby po sprawie.

 

Diagnosta widzi tylko licznik i wrzuca do systemu. System jest ułomny, że np. nie wyświetla na czerwono lub z uwagą, że coś jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co w przypadku niezgodności przebiegu w systemie mój samochod ma nie przejść przeglądu? Czy o co wam chodzi? W moim samochodzie pada licznik który jest elektroniczny. Kupuje nowy czy uzywany gdzie wskazania mogą być większe albo mniejsze od rzeczywistych i co kogo to interesuje? Może mi tak pasuje a samochodu nigdy w życiu nie mam zamiaru sprzedać a co za tym idzie wprowadzić kogoś w błąd i oszukać. Mam potem jechać do autoryzowanego serwisu na zmianę przebiegu? Oferują takie coś? A na jaki mają zmienić? 1000 więcej od ostatniego przeglądu? Bo może mieć równie dobrze 100 tys więcej. A jeżeli licznik nie jest elektroniczny to w jaki sposób nowy mam skorygować? Wiertarka kręcić i zmieniać? Jakieś herezje i paranoję i to nie tedy droga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co w przypadku niezgodności przebiegu w systemie mój samochod ma nie przejść przeglądu? Czy o co wam chodzi? W moim samochodzie pada licznik który jest elektroniczny. Kupuje nowy czy uzywany gdzie wskazania mogą być większe albo mniejsze od rzeczywistych i co kogo to interesuje? Może mi tak pasuje a samochodu nigdy w życiu nie mam zamiaru sprzedać a co za tym idzie wprowadzić kogoś w błąd i oszukać. Mam potem jechać do autoryzowanego serwisu na zmianę przebiegu? Oferują takie coś? A na jaki mają zmienić? 1000 więcej od ostatniego przeglądu? Bo może mieć równie dobrze 100 tys więcej. A jeżeli licznik nie jest elektroniczny to w jaki sposób nowy mam skorygować? Wiertarka kręcić i zmieniać? Jakieś herezje i paranoję i to nie tedy droga

 

Jak Ci się licznik popsuje to conajwyżej będziesz miał taki sam przebieg jak przy ostatnim przeglądzie, a nie 50-100 tyś km mniej ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co w przypadku niezgodności przebiegu w systemie mój samochod ma nie przejść przeglądu?

 

W przypadku niezgodności błąd programowy - koniec kropka. Żadnych tłumaczeń że licznik był wymieniany - gdyż zaraz się okaże, że te nowe elektroniczne liczniki są wymieniane w co drugim aucie, które idzie na handel.

 

Po co tworzyć prawo, które można obchodzić tłumacząc się wymianą liczników :?:

 

Miałem już tych samochodów od cholery i jeszcze trochę ( z różnymi licznikami ) i jakoś żadem mi się nie zepsuł... więc nie truj 4 liter, że się liczniki psują. Jak się psują to jest to ewenement a nie zasada.

 

Psuje Ci się licznik - wymieniasz go gdzie tam sobie chcesz i ustawiasz przebieg realny - a nie mniej o 150k km :mad2:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr :cool2: na kilkadziesiąt samochodów , ktore mialem awarii liczników było ......ZERO ! Nie twierdze , że nie może się zepsuć bo może , ale jak Piotr napisał to ewenement moim zdaniem na skalę światową :8) Niestety kręcenie liczników , ich wymiana zeby ukryć prawdziwe przebiegi to w Polsce norma i zwykłe cwaniactwo handlarzy ! Tłumaczenie , że licznik się zepsuł i jest inny z magicznym " polskim" przebiegiem 150-200tys.km świadczy o tym , że handlarze uważają kupujacych za idiotow. Jak trafi się kumaty to spuszczają go w kanal , a jak laik to wciskaja kit lepiej od szklarza :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.