Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie omijajcie szerokim łukiem nie oryginalne Pompy Wody. Ja chciałem zaoszczedzic i taka zamontowałem u siebie, jakis no name około 3 miesiace temu. Wczoraj w nocy 6 km wracałem 2 godziny. Na trasie najpierw komunikat żółty za chwile czrerwony o przegrzaniu sie silnika. Na pobocze zgasiłem auto, poczekałem chwile, włączyłem sobie temp w ukrytym menu i tak podjeżdżałem co 200 300 metrów i gasiłem auto-koszmar!!! Dzis rano próbowałem zrobic procedure odpowietrzania żeby zobaczyć czy pompa kręci i niestety nic. Kupie pompe Pierburg i zamontuje to nie problem, martwie sie tylko czy wysoka temperatura nie naruszyła uszczelki pod głowicą ??

 

Witam ponownie. Wziąłem sie w końcu za wyciągniecie tego rupiecia co zrobił zwarcie. Najpierw zmierzyłem napięcie na kostce do pompy i jest troche za mało tzn.. Pin 1 +masa 11.76 V 2+masa 11.90 V 3+ masa 7 v (Powinno byc 1. 12v 2. 12v 3. 7.5-8.5v). Czy myslicie że to jest anomalia czy raczej błąd miernika ?

  • 11 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chyba i mnie dopadła ta pasukdna awaria, dziś jadąc do pracy nagle po 8km spokojnej jazdy(jak nigdy) zapaliła mi się żółta kontrolka przegrzania, na szczęście miałem obok stacje i na nią zjechałem, zgasiłem silnik ogrzewanie na max i do ukrytego menu, które pokazało 120 stopni zbiłem temp do ok 100 i niestety musiałem kontynuować jazdę, po ok 1km zapaliła się żółta kontrolka a po chwili czerwona, niestety już nie miałem możliwości zatrzymania i w takim stanie pokonałem jeszcze 1 - 1,5 km, jak wylączalem silnik to temperatura w ukrytym menu pokazywała 125 stopni,
Opublikowano
Chyba i mnie dopadła ta pasukdna awaria, dziś jadąc do pracy nagle po 8km spokojnej jazdy(jak nigdy) zapaliła mi się żółta kontrolka przegrzania, na szczęście miałem obok stacje i na nią zjechałem, zgasiłem silnik ogrzewanie na max i do ukrytego menu, które pokazało 120 stopni zbiłem temp do ok 100 i niestety musiałem kontynuować jazdę, po ok 1km zapaliła się żółta kontrolka a po chwili czerwona, niestety już nie miałem możliwości zatrzymania i w takim stanie pokonałem jeszcze 1 - 1,5 km, jak wylączalem silnik to temperatura w ukrytym menu pokazywała 125 stopni,

dziś dostałem info od mechanika że pompa siedziała w tym samochodzie od nowości, czyli przeżyła 270tys km :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.