Skocz do zawartości

schuhmachero

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia schuhmachero

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za rady. Czyli prawdopodobnie to będzie pompa. A jak ją najlepiej sprawdzić? Zrobić tą procedurę odpowietrzania? (gaz na 10s itp.)
  2. Witam, auto E92 z silnikiem N52B25 218 PS. Dziś po raz pierwszy miałem taką sytuację, że pokazała się najpierw żółta kontrolka od temp płynu chłodniczego a następnie czerwona i auto przeszło w tryb awaryjny. Od razu je zgasiłem. W opcjach ukrytych pokazało mi temp. płynu 105 stopni. Płynu nie brakowało. Mam elektryczną pompę wody. Pomimo nastawienia dmuchawy na maksa temp z nawiewów nie była zbyt gorąca. Miał ktoś podobny przypadek? Pompa a może termostat?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.