Skocz do zawartości

fullback

Zarejestrowani
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 325i 05"

Osiągnięcia fullback

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam. u mnie grzeje siedzisko podudzie i dmuchane boki, ale nie grzeje oparcie. ISTA pokazuje 00A6E0 czyli błąd podgrzewania po stronie kierowcy. Moje pytanie to czy to wynika z uszkodzonej maty czy też jest to problem ze sterownikiem?
  2. no e90 siedzi nisko na tym zawiasie, żaba hydrauliczna nie wchodzi pod próg, z tym b6 to się pomyliłem bo chodziło mi o B8, kiedyś jak już mechanik rozbił przymiarki to monroe okazały się za długie
  3. a do sprężyn AC będzie pasować B6? i czy S226A to jest to samo co zawieszenie M technic?
  4. Cześć. muszę wymienić od razu 4 amory (mają pewnie z 15lat, ale nie to jest ich problemem) tyle że po winie wychodzi S226A ale w aucie siedzą amory ze sprężynami AcSchnitzer, mechanik stwierdził że seryjne amory się nie nadają do tych sprężyn
  5. udało się problem ogarnąć latem, okazało się że to była wina rozregulowanego gazu + DIS
  6. Hej. Mam E90 325i N52 z nawigacją CCC(profesional) niestety nie działa mi bluetooth, wymontowałem z samochodu ów moduł (zauważyłem że jedna wtyczka nie jest podłączona do modułu tylko zaślepiona). w Samochodzie mam moduł o numerze 84.21.6-96406-01, niestety takiej nie idzie już dostać, co gorsza realeom pokazuje że takiego modułu nie ma. jak kupię coś co toeretycznie zastępuję kój moduł to będzie trzeba go przekodować? https://allegro.pl/oferta/modul-mulf-bluetooth-bmw-e60-e63-e64-e87-e90-8891110859 edit. mam auto z końcówką Vinu KT53436 i bimmerwork nie dekoduje go :cry:
  7. zapach spalin w normie kolor a właściwie jego brak też jest chyba ok, jest opcja że ma to związek z tym ze padła duża disa?(2AAB) bo czasem podczas przyspieszania mam wrażenie jakby był na smyczy che jechać ale coś go dławi(DISA) i może stąd te błędy sond, dziś np(po kasowaniu dla sprawdzenia co wróci) nie ma błędu disy nie ma lambd i nie ma checka na razie, na raźie też jeżdżę na benzynie żeby wyeliminować wpływ gazu, bądź go potwierdzić
  8. a od vanosów nie powinno być błędów? kalibracja valevtronica przez inpe? inna sprawa że teraz doszły błędy od sond lambda 2C7E,2C7F, 2C27, 2C28, jeżeli dobrze odczytuję to padła sonda nr2 przed katem albo obie razem :roll: 2C7E - N52 P114A 2C7E Cyfrowy sterownik silnika: Regulacja sondy lambda MSV70 Cyfrowy sterownik silnika 2C7F - N52 P114C 2C7F Cyfrowy sterownik silnika: Regulacja sondy lambda 2 MSV70 Cyfrowy sterownik silnika 2C27 - N52 P2195 2C27 Cyfrowy sterownik silnika: Sonda lambda przed katalizatorem: kontrola systemu MSV70 Cyfrowy sterownik silnika 2C28 - N52 P2197 2C28 Cyfrowy sterownik silnika: Sonda lambda 2 przed katalizatorem: kontrola systemu MSV70 Cyfrowy sterownik silnika
  9. niestety nie udało się tego rozwikłać, ostatnio w autostradowej trasie 150km check znikł i przez tydzień po tym go nie było, niestety od tego czasu się pali regularnie, jedyne co już się nie pojawia to falowanie ktoś wie za co odpowiada ta puszka przy rurze powietrznej?
  10. może to pomoże http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PH31-EUR-04-2008-E90N-BMW-325i&diagId=63_1070
  11. Hej. ktoś coś wie o jakości tych części?? https://www.czesciauto24.pl/oen/11617579114?&gadw=1&gclid=Cj0KCQjw4-XlBRDuARIsAK96p3AMMmPCwVArHMGteqfDef19v7vh2ip65x7q6I8h91cyxBTR2CawtuEaAsePEALw_wcB&gclsrc=aw.ds zdaje sie że muszę wymienić oby 2 bo co jakiś czas wysypują błędem
  12. a jak mam lampy eu przestawione na anglie? w sumie to nawet w środku widac jak nie ma palnika jak ię przestawiają te 2 blaszki a te blaszki sa właśnie w krztałtach __/ i \__ no chyba że angliki miały te same oznaczenia to ja już wymiękam w sumie to sam nie wiem muszę zobaczyć jak będę jechał w nocy, bo po przestawieniu jest _/¯
  13. dobra ok. robierając starą lampę znalazłem tą wajchę, nieźle zakamuflowana
  14. Witam. wczoraj wymieniałem u siebie lampy xenonowe, z powodu 2 poważnych wad ale to bez znaczenia w tej chwilii, na allegro zakupiłem w teorii takie same, (porównywałem oznaczenia lamp z tymi które miałem) sprzedawca też zapewniał że są europejskie,(tak wiem że słowom sprzedawcy nie ma co ufac) ale jak jechałem wczoraj wieczorem to okazało się ku mojemu wielkiemu podirytowaniu że "świecą po angielsku" podobno gdzieś jest jakiś wichajster do przestawienia ale nie mogę go zlokalizować jakby coś to lampy mają PL w kółku E12 bez strzełek i strzałki dalej na prawej lampie w prawo na lewej w lewo
  15. Wszystko inne było ok tylko te sondy za katem dziwnie działały, a diagnoza brzmiała nieszczelności w dolocie albo w wydechu, Może być tak że po prostu katalizator się zapchał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.