Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

A link gdzie ?

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zdjęcie w ogłoszeniu z palącą sie kontrolką od niskiego poziomu płynu to nowość :mrgreen:

 

 

Numer podwozia WBANB31060B067106

Kod typu NB31

Typ 545I (EUR)

Typoszereg E E60 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N62

Pojemność skokowa 4.40

Moc 245

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2003-10-13

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S217A AKTIVLENKUNG Aktywny układ kierowniczy

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S300A NOTRAD Koło dojazdowe

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S439A INTERIEURLEISTEN Listwy wewnętrzne

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S541A AKTIVE GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Adaptive Cruise Control

S589A LM RAEDER STERNSP.122 MIT NOTLAUF. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 122

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S638A AUTOTELEFON PROFESSIONAL Telefon samochodowy Professional

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6UAA VORBEREITUNG FUER NAVIGATIONSSYSTEM Instalacja CCC

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S849A ENTFALL AUTOMATISCHER NOTRUF Brak autom. syst. powiadamiania alarm.

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie CO2

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie w ogłoszeniu z palącą sie kontrolką od niskiego poziomu płynu to nowość :mrgreen:

Błąd w sztuce, tzw. przeoczenie :norty:

 

Wnętrze jakby miała ponad 500tysi.km.

Faktycznie przy tym rodzaju skóry, wszystko na to wskazuje :wink:

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie auto nie warte zainteresowania:

- dokładany m

- przedni i tylny zderzak niedokładnie spasowane

- środek zajechany jak koledzy piszą na oko 500 tys (gość pisze, że jak nowy... :mad2: )

- odpadający tłumik końcowy

- kontrolka od płynu chłodniczego

- handlarz... nawet 2x napisał że auto ma xenon ;)

 

Wysoka cena jak za auto w takim stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 100% coś było robione z przodem to także mnie nie odstrasza ponieważ zależy jak było auto wcześniej rozbite.

Co do kwestii błotnika sprzedający poinformował mnie że błotnik różni się kolorem ale o szczegóły nie pytałem wiadome że prawdy nie powie.

Ważne jak była bita a składana to już sami widzimy jak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 100% coś było robione z przodem to także mnie nie odstrasza ponieważ zależy jak było auto wcześniej rozbite.

Co do kwestii błotnika sprzedający poinformował mnie że błotnik różni się kolorem ale o szczegóły nie pytałem wiadome że prawdy nie powie.

Ważne jak była bita a składana to już sami widzimy jak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Niestety nie mogę się zgodzić z twoją wypowiedzią

Co do tłumika tak rzeczywiście ale to auta nie dyskwalifikuje.

Co do ceny wybacz ale chyba nie jesteś w temacie za ładna 545 trzeba od 50tys+opłaty do tego aut jest bardzo mało

 

Ty się dobrze czujesz? Za 14 letnie E60 50 tys zł plus opłaty??????????? Napisz od razu 100 tys. złotych, co się będziesz ograniczał. :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego. Widzisz pewną wolną przestrzeń pomiędzy ceną 40 tys. zł a 60 tys. złotych? (bo 50 tys z opłatami to około 60 tys zł) Podpowiem Ci, że 60 tys. to 40 tys. plus połowa tej kwoty. Oglądasz jakiś śmietnik z Radomia za 40 tys. złotych i za tyle chcesz kupić zadbany, mega wyposażony egzemplarz, podając jako argument, że taki kosztuje 60 tys. złotych. Weź się zdecyduj, bo zachowujesz się jak typowy Polak szukający samochodu, czyli wiem, że nie mam kasy na takie auto, ale będę go próbował kupić za 80% wartości.

 

Zresztą uparłeś się na tak rzadki samochód jak 545i z manualną skrzynią, to bądź cierpliwy i przeglądaj mobile.de. W końcu trafisz na ładne auto z jakąś wadą techniczną albo uszkodzone lekko blacharsko. Płacenie za 14 letnie 545i tak chorych pieniędzy jest głupotą, bo ten samochód nie jest wart 60 tys. złotych, a już na pewno nie w Polsce, albo umęcz tego Niemca co ma za 10 tys. Euro żeby Ci za 9 sprzedał. Masz wtedy na gotowo za 50 tys taki samochód i z bańki.

 

Tylko, że Ty pewnie chcesz zapłacić góra 40 tys. złotych, a w ten sposób sobie zrobisz kuku i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz kolego złe mnie zrozumiałes ja jestem świadom pieniędzy jakie musze zapłacić za ten model auta natomiast prowadzę do tego ze auto z Radomia może i jest warte tych 40 tys pod warunkiem historii.

Tu ważne jest co jest uszkodzone lub co było prosta matematyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kupno V8 to początek wydatków.

Uszczelniacze zaworowe masz na 100% do robienia. Jak nie teraz to po pierwszej wymianie oliwy zacznie kopcić bo zapewne zalali motodoktorem.

W Szwajcarii już nawet opuszczać cen nie chcą z tego powodu bo "każda tak ma".

 

Wycieki z tego silnika to też norma.

Koła/opony letnie + olej i drobne poprawki i 10.000zł braknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz, a może to twój samochód - jego obrona jest ponadprzeciętna :D

Dokładnie ,dziwnie to wygląda,jak jest napalony na okazję ,to dlaczego jeszcze nie pojechał.Jak dla mnie osobiście to auto,to proszenie się o kłopoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie auto nie warte zainteresowania:

- dokładany m

- przedni i tylny zderzak niedokładnie spasowane

- środek zajechany jak koledzy piszą na oko 500 tys (gość pisze, że jak nowy... :mad2: )

- odpadający tłumik końcowy

- kontrolka od płynu chłodniczego

- handlarz... nawet 2x napisał że auto ma xenon ;)

 

widzę że tutaj najwięcej mają do powiedzenia ci którzy nigdy nie użytkowali takiego auta

czym się różni m pakiet oryginalny od dokładanego,w CH nikt nie przykłada takiej wagi do idealnego spasowania jak Polak,nie chce mi się wierzyć ze u nas w kraju tak by kiepsko poskładali

środek przy przebiegu 500+ nadaje się tylko już do wymiany,ten do czyszczenia

tłumik nie oryginalny więc wisi

ubywający płyn świadczy o porządnym przeglądzie układu chłodzenia

pod sumować to auto można w skrócie

auto od młodego ciapatego,który chciał sobie zrobić sportową furę w stodole ,z jakim skutkiem wszyscy widzą,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.