Skocz do zawartości

JAK USZCZELIN KOREK SPUSTOWY W MISCE OLEJOWEJ ??


DARO2001

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM.PANOWIE MAM PROBLEM PONIEWAZ MAM WYCIEK Z KORKA SPUSTOWEGO Z MISKI OLEJOEWJ PRAWDOPODOBNIE TO WYROBIONY GWINT KORKA LUB MISKI .PROSZę NAPISZCIE W JAKI SPOSóB MOZNA TO USZCZELNIć ???POZDRAWIAM WSZYSKICH POSIADACZY GRZECHOTNIKóW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te uszczelki są min. w filtrach Manna i oryginałach z aso, ale jeśli jest wyrobiony gwint, to uszczelka nie pomoże. Naprawa polega na zrobieniu gwintu o większej średnicy i zastosowaniu większego korka, a doraźnie można kupić taśmę teflonową w sklepie hydraulicznym i nawinąć ją na gwint przed wkręceniem. Efekt murowany, tylko do tej operacji musisz spuścić olej, bo trzeba wykręcić całkiem korek. Znam przypadki, ze taka prowizorka całkiem długo wytrzymuje, bo facet już kolejną zmianę oleju stosuje ten teflon, a gwintowanie odkłada na następny raz.

Możesz też pobawić się silikonem bez spuszczania oleju, ale nie polecam bo nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz też pobawić się silikonem bez spuszczania oleju, ale nie polecam bo nie sprawdzałem.

 

Ja jeździłem e30 (silnik 24td olej mineralny) 3 lata na silikonie baz żadnych problemów. Z tym że śruba mocowana była na silikonie przy spuszczonym oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem e30 (silnik 24td olej mineralny) 3 lata na silikonie baz żadnych problemów. Z tym że śruba mocowana była na silikonie przy spuszczonym oleju.

 

no wlasnie, do silikonu musza byc odtłuszczone powierzchnie i tu jest ból

pozdrawiam

t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc

Ale masz problem :)

Kup tasmy teflonowej dla hydraulikow lub zwyklych konopi plus uszczelniacz,podwin korek wkrec i po krzyku.

Nie napisales czy masz ta podkladke.

Korek jest z gwintem stozkowym i nie powinien przepuszczac /oczywiscie z podkladka.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej byłoby gdybyś ściągnął miskę, zrobił gwint o numer większy i wkręcił nową śrubę tej wielkości.

Przynajmniej w czasie jazdy nie będziesz sie martwił czy prowizorki typu taśma/silikon nie popuszczą :)

Every weapon needs a master.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.