Skocz do zawartości

JAK USZCZELIN KOREK SPUSTOWY W MISCE OLEJOWEJ ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM.PANOWIE MAM PROBLEM PONIEWAZ MAM WYCIEK Z KORKA SPUSTOWEGO Z MISKI OLEJOEWJ PRAWDOPODOBNIE TO WYROBIONY GWINT KORKA LUB MISKI .PROSZę NAPISZCIE W JAKI SPOSóB MOZNA TO USZCZELNIć ???POZDRAWIAM WSZYSKICH POSIADACZY GRZECHOTNIKóW
Opublikowano
Jak kupujesz nowy filtr oleju to oprócz uszczelki gumowej, powinna byc podkładka miedziana ona uszczelnia korek spustowy
Opublikowano

Pierwsza sprawa to nie krzycz na forum (wylacz caps lock)

Miedzy miska a srubka powinna byc miedziana podkladka.

Szczerze mowiac nigdy nie udalo mi sie jej kupic wraz z filtrem ale jest ona ogolnie dostepna tylko trzeba znac rozmiar.

Opublikowano

Te uszczelki są min. w filtrach Manna i oryginałach z aso, ale jeśli jest wyrobiony gwint, to uszczelka nie pomoże. Naprawa polega na zrobieniu gwintu o większej średnicy i zastosowaniu większego korka, a doraźnie można kupić taśmę teflonową w sklepie hydraulicznym i nawinąć ją na gwint przed wkręceniem. Efekt murowany, tylko do tej operacji musisz spuścić olej, bo trzeba wykręcić całkiem korek. Znam przypadki, ze taka prowizorka całkiem długo wytrzymuje, bo facet już kolejną zmianę oleju stosuje ten teflon, a gwintowanie odkłada na następny raz.

Możesz też pobawić się silikonem bez spuszczania oleju, ale nie polecam bo nie sprawdzałem.

Opublikowano

Możesz też pobawić się silikonem bez spuszczania oleju, ale nie polecam bo nie sprawdzałem.

 

Ja jeździłem e30 (silnik 24td olej mineralny) 3 lata na silikonie baz żadnych problemów. Z tym że śruba mocowana była na silikonie przy spuszczonym oleju.

Opublikowano
Ja jeździłem e30 (silnik 24td olej mineralny) 3 lata na silikonie baz żadnych problemów. Z tym że śruba mocowana była na silikonie przy spuszczonym oleju.

 

no wlasnie, do silikonu musza byc odtłuszczone powierzchnie i tu jest ból

pozdrawiam

t.

Opublikowano

Czesc

Ale masz problem :)

Kup tasmy teflonowej dla hydraulikow lub zwyklych konopi plus uszczelniacz,podwin korek wkrec i po krzyku.

Nie napisales czy masz ta podkladke.

Korek jest z gwintem stozkowym i nie powinien przepuszczac /oczywiscie z podkladka.

pozdrawiam

Opublikowano
ja w poprzednim aucie uszczelnilem sznurkiem ;Di bylo super

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Najlepiej byłoby gdybyś ściągnął miskę, zrobił gwint o numer większy i wkręcił nową śrubę tej wielkości.

Przynajmniej w czasie jazdy nie będziesz sie martwił czy prowizorki typu taśma/silikon nie popuszczą :)

Every weapon needs a master.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Peron:

Podkładka może kosztować nawet 1 grosz tylko że ona nic nie da gdy jest gwint zerwany a my tu mówimy o doraźnej, czyli prowizorycznej naprawie gwintu do najbliższej okazji gdy możemy przerobić gwint na większą srednicę lub zastosować wkładkę helicoil.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.