Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zdubluje wątek ale mocno zainteresowałem się tym egzemplarzem i licze na Waszą opinię.

Przebieg fajny (potwierdzony podobno - wpisy w kluczyku) tylko z pierwszych badań jeszcze telefonicznych niestety cała malowana, niby przez obcierki i zadrapania miejskie ale kto to wie, w sumie to dziwne że przez telefon już to usłyszałem. Nie ma problemu z postawieniem auta pod każdy salon BMW więc dzisiaj podjade zobaczyć jak to wygląda a Was proszę o ewentualne zwrócenie uwagi i zgłoszenie jak widzicie coś niepokojącego.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e92-coupe-306km-navi-dvd-xenon-salon-polska-ID6yJi55.html#xtor=SEC-8

 

VIN WBAWB71037P029115

 

vin rozkodowany i niby wszystko fabryczne...

Edytowane przez szara_eminencja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie był na detalingu przedsprzedażowym ;-) jeśli chodzi o to dziwne tworzywo na kierce, to na razie każda e90/92 miała to wygryzione ;-)

faktem jest że na super zadbana nie wygląda... a bez sprawdzenia historii to tego modelu bym akurat na bank nie tknął

 

dzięki za uwagę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spójrz na alcantare przy podparciu nóg kierowcy, wg mnie przy 90k nie ma prawa się coś takiego dziać.

Poza tym blenda od kierownicy zmasakrowana, o ile odejście tworzywa przy guzikach bym zrozumiał, tak już na dole nie koniecznie.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc, mechanicznie auto wydaje się całkiem dobre, lekki wyciek z silnika, ale ten pracuje cicho, bez żadnych niepokojących dźwięków, równo i chyba tak jak powinien (jeździłem wcześniej 530i w e60). Środek prócz tej kierownicy, obszycie ma niestyrane ale już aluminiowe elementy ozdobne mają dosyć sporo takich dziwnych uszczerbków, takich małych wgnieceń zarówno przy kierowcy jak i po stronie pasażera, ale może być że są one takie delikatne. Fotele nie wyglądają na większy przebieg ale jakość ich wykonania jest bardzo dobra więc ciężko ocenić. Troche przycisk do sterowania fotelem zużyty i się rusza, co przy 90tyś też dziwne. Pedały nie wskazują nadmiernego zużycia. Lakier oryginalny jest na masce prawych drzwiach dachu słukach i tylnej klapie, oby dwa tylne nadkola mają drugą warste a w jednym miejscu nawet około 450 mikro m zapewne szpachli, drzwi kierowcy poniżej listwy też były poprawiane, ale już wnętrze po otwarciu drzi ma fabryczne wartości. Klosze lamp też trochę zniszczone jak na ten przebieg. Skrzynia silnik pracują super. Zawieszenie czuć że sztywne i trochę z przodu odczuwalne (lekko słychać pracę) ale to może przez niski profil opon.

 

Jeśli chodzi o historię z kluczyka to dziwna jest przerwa między 2008 a 2013, między 17 a 62 tyś km. Poźniej i wcześniej regularnie kilka razy przeglądany. Ostatni przegląd przy 82tyś km w sierpniu 2015. Duże przeglądy niby przy 17 / 62 i 82tyś km, choć sprzedawca twierdzi że auto pare lat było za granicą i na bank musiało być także serwisowane ale nie widzimy tego w aso...

 

Sam nie wiem, przemyśle jeszcze temat, ale auto wydaje mi się godne uwagi. Oczywiście bez geometrii i sprawdzenia aso nie zakupie sprzętu ale przygarne jeszcze chętnie Wasze opinie.

 

Z góry dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.